Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sterke en zwakke eigenschappen

<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 15:42

Sterke en zwakke eigenschappen

Haha, dit klinkt echt heel fout. Maar ik weet niet zo goed wat mijn zwakke eigenschappen zijn :silent:

Ik kan echt een hele lijst met positieve kanten van mijzelf opnoemen (hahahahahaha, sorry ik lig echt in een deuk hier, wat een sukkel). Maar bij zwakke eigenschappen denk ik echt 'tja'.

Hoe kom ik er achter welke eigenschappen bij mij onder ontwikkeld zijn. Ik bedoel, zo fantastisch ben ik niet hoor :cheers:


Ik heb bij elke zwakke eigenschap namelijk weer een positieve draai voor mij gevoel. Zo ben ik best chaotisch, maar werk bij voorkeur planmatig. (Zodat ik niet zo chaotisch ben). Dan kan ik hem wel opnoemen als zwakke eigenschap, maar op zich merk je er niet zoveel van, want ik zorg altijd dat ik alles goed gepland heb. (Bij wijze van).

Wie kan mij even een duw de goede richting op geven?
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 15:42

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Misschien is verwaand een goede :D
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 16:30

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Intoxicated schreef:Misschien is verwaand een goede :D


Haha hier moest ik even om lachen! :khaha:

Ik herken het trouwens wel hoor, ik vind die sterke/zwakke eigenschappenvraag ook altijd heel lastig. Ik zet volgens mij vaak neer dat ik perfectionistisch ben, wat soms ten koste kan gaan van de snelheid van mijn werk. Maar dat is volgens mij wel zo'n standaard antwoord.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 16:34

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Jeeeh een antwoord haha.

Ja ik dacht ook aan perfectionistisch, maar dat ben ik helemaal niet whahah. Het is ook niet dat ik een slons ben trouwens. Maar zit er gewoon tussenin.

Waar mijn kreupelen punten liggen :P (haha) is meer qua leren o.i.d. Ik leer wel makkelijk, maar heb wel echt een rekenissue. (Wat voor de functie best wel funest kan zijn, maar ik ben er heel hard mee bezig).


Ik vind het gewoon moeilijk om iets op te noemen omdat ik op mijn werk gewoon altijd naar mijn 'beste' werk. Of hoe noem je die uitspraak? Ik ben altijd vrolijk, eerlijk, vraag iets als ik het niet weet, luister naar klachten etc. Als ik mezelf in de werkgever zou verplaatsen zou ik niet weten waar hij minder blij mee zou zijn.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 16:35

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Jeejs. Elke keer als ik mijn stuk tekst nalees dan lijkt het net alsof ik mezelf perfect vind hahaha. Ik kan in mijn prive leven genoeg dingen noemen die ik wel zou willen veranderen of aan zou willen werken trouwens. Maar die hebben allemaal niets met werk te maken.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 16:51

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Ik denk dat ik er een weet :D

Mijn mega enthousiasme kan voor sommige mensen volgens mij behoorlijk vervelend zijn. Ik ben ook best wel aanwezig. Misschien is het een idee om daar eens wat meer op te letten, niet teveel doorslaan.
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 16:57

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Haha ja da's wel een goeie! En ook één die je makkelijk kunt omdraaien naar iets positiefs, want je bent dus wel heel spontaan en makkelijk in de omgang, wat juist weer fijn is voor een medewerker.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Nov 2013 18:53

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Haha! Je zegt het zo schattig dat het helemaal niet verwaand overkomt Toxi :cheers:
<<

Anoniem173

Bericht 21 Nov 2013 18:59

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Negatieve eigenschappen kunnen soms ook veranderen in de loop van de tijd he. Bijvoorbeeld je kreeg op je afstudeerstage van je vorige studie te horen dat je soms erg aanwezig was maar wel heel erg spontaan overkwam, je hebt geprobeerd daar op te letten daarna en hebt gehoord op je vorige functie dat je niet overdreven aanwezig was oid. Dus dat je hebt gewerkt juist aan een wat zwakker punt.

Kun je makkelijk dingen loslaten?
Kun je je makkelijk verplaatsen in andere mensen?
Ben je flexibel?
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 20:25

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Fijne reactie AM :)

Ik probeer inderdaad altijd aan 'negatieve' punten te werken of er wat mee te doen.

Waar ik nog wel wat moeite mee heb zijn een hele lading negatieve feedback. Ik kan wel met kritiek omgaan, en neem het ook aan. Maar toch voel ik mezelf dan persoonlijk gekwetst terwijl ik weet dat het niet zo bedoelt is. Dus wat dat betreft ben ik best een gevoelsmens wat om sommige momenten heel vervelend kan zijn. En dus misschien ook wel een zwak punt is.
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 20:25

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Kowalski schreef:Haha! Je zegt het zo schattig dat het helemaal niet verwaand overkomt Toxi :cheers:


:thumbup:
<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2013 21:22

Re: Sterke en zwakke eigenschappen

Haha, ik moest wel even lachen hoor. Je schrijft het zo leuk. :razz:

Kan je een probleemsituatie op je (vorige) werk beschrijven waar je tegenaan liep? Hoe heb je dat toen opgelost?
Door de situatie te beschrijven kan je waarschijnlijk ook achter een mindere eigenschap komen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers