Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisgids New York

<<

Chill

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 21 Nov 2013 14:46

Bericht 21 Nov 2013 15:26

Reisgids New York

Ik ben op zoek, voor het lootje wat ik heb getrokken met Sinterklaas, naar een leuke reisgids van New York. Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel reisgidsen ik intussen ben tegen gekomen. Eigenlijk gebruik ik zelf nooit reisgidsen dus weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Wie is er in New York geweest en kan mij een gids aanraden?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Nov 2013 15:35

Re: Reisgids New York

Ik ben altijd wel fan van Lonely Planet (en dan de Engelstalige). Ik ben twee keer in New York geweest en het is toch wel handig om een overzicht te hebben.

Als de ontvanger maar beperkt de tijd heeft in New York is het misschien handig om een gids te kiezen die meerdere paar daagse plannen bevat.
<<

Anoniem173

Bericht 21 Nov 2013 16:14

Re: Reisgids New York

Ik ben net terug en had 2 reisgidsen mee,het 100% new york boekje en ANWB. De 100% hebben we heel veel gebruikt, er staan 6 wandelingen in waarin de stadsdelen verdeeld zijn. Ik vond het wel jammer dat er maar heel beperkt informatie over sommige onderdelen instaat. Bijv brooklyn en harlem worden amper belicht. Wel staan er heel veel leuke tips in. Een grote overzichtskaart mist wel. ANWB boekje vond ik ook heel erg handig, veel verschillende soorten stadsdelen worden eruit gepikt en er zit een hele grote kaart in!
Overigens hadden wij voor washington een capitool reisgids, die is veel dikker, en er staan echt zoooveel meer details in! Als je daar van houdt is dat wel ideaal.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Nov 2013 19:57

Re: Reisgids New York

Toen wij vorig jaar in New York waren, hebben we verschillende routes uit het 100%-boekje gelopen. Verder vond ik net als AM het ANWB-boekje heel handig. Ik zou die twee dus meenemen.
<<

Chill

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 21 Nov 2013 14:46

Bericht 21 Nov 2013 20:46

Re: Reisgids New York

Bedankt voor de uitgebreide reacties, heel fijn. Toch prettig om van jullie ervaringen met de boekjes te horen. Dat is wat gemakkelijker zoeken in de boekhandel;)
<<

Anoniem19

Bericht 21 Nov 2013 21:44

Re: Reisgids New York

Ik heb net een super leuke 'gids' besteld: please take me to new york. Het is een magazine en een mapje met verschillende kaartjes, eht super en heel meisjesachtig roze haha. Ik wil ook nog wel een gewone 100 % gids maar deze is echt zooo leuk:

http://www.annemerel.com/?p=8771
<<

Anoniem29

Bericht 22 Nov 2013 13:20

Re: Reisgids New York

Ik ben echt fan van de 100% boekjes. Ik heb ze van Rome en Barcelona en ze toen zoveel gebruikt. Bij elke citytrip koop ik die opnieuw. Dus mocht ik ooit naar NYC gaan, komt het 100% boekje er weer.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers