Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie met O&N?

<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 10:42

Wat doen jullie met O&N?

Wij vierden normaal altijd oud en nieuw bij R. en zijn vriendin, maar dat gaat dit jaar natuurlijk niet lukken. Ik heb R.'s vriendin (haar naam begint ook met een R., vandaar dat ik het bij R.'s vriendin hou, haha) uitgenodigd om bij ons langs te komen, ze wilde niet naar haar ouders en ik wil niet dat ze alleen zit. Dat vond ze een leuk idee, dus wij zijn waarschijnlijk met z'n drietjes dit jaar.

Ik ga denk ik gewoon voor genoeg lekkere hapjes en drankjes zorgen en verder weet ik niet zo goed wat te doen. Ik kan me voorstellen dat haar hoofd niet naar feest en vuurwerk staat, dus ik ben eigenlijk op zoek naar ideetjes om de avond te vullen. Misschien dat ik wel vraag of ze komt eten en dat we dan uitgebreid gaan gourmetten ofzo..

Wat doen jullie met oud en nieuw?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Nov 2013 10:45

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik heb gisteren met vrienden besloten dat wij het in mijn nieuwe huisje gaan vieren. BBQ buiten in de tuin aan zetten en de rest van de avond lekker binnen met spelletjes, biertje gaan zitten en ons vermaken.
De afgelopen jaren hebben wel al lekker gezamenlijk O&N gevierd op deze manier en het bevalt ons wel. We houden allemaal van spelletjes spelen, dus dat komt mooi uit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem193

Bericht 21 Nov 2013 10:48

Re: Wat doen jullie met O&N?

Idd spelletjes spelen.
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 10:50

Re: Wat doen jullie met O&N?

Spelletjes is wel een leuk idee, maar dat deden we heel vaak met z'n viertjes. Dus het kan natuurlijk ook zijn dat ze dat juist niet wil doen. Maar dat laat ik dan even van haar afhangen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Nov 2013 10:52

Re: Wat doen jullie met O&N?

Je kan het haar ook gewoon vragen toch? Ik denk altijd dat je niet krampachtig het onderwerk moet vermijden maar gewoon eerlijk zijn, dus gewoon vragen of ze spelletjes wil doen nu R er niet bij is of dat ze dat te pijnlijk vindt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 10:53

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ja dat bedoelde ik ook met 'ik laat het van haar afhangen' :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Nov 2013 10:57

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik dacht dat je gewoon ging afwachten wat ze zelf zou voorstellen, maar dan zou ik het inderdaad gewoon van haar laten afhangen.

Wij hebben overigens jarenlang gesjoeld met O&N, dat vond ik altijd hartstikke leuk :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem17

Bericht 21 Nov 2013 10:59

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ohhh dat is ook leuk! Ik heb alleen geen sjoelbak, maar m'n oma volgens mij wel!
<<

Nyx

Bericht 21 Nov 2013 11:01

Re: Wat doen jullie met O&N?

Normaal gesproken weet ik nu wel wat ik met O&N ga doen, maar ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik nog niets gepland heb. Wil niet naar mijn vader en vrouw, hoe lief ze ook zijn, om weer om 00.10u in bed te liggen vind ik niets, maar ik weet niet wat ik dan wel wil...
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Nov 2013 11:09

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij hebben niet echt wat met O&N, wat ik eigenlijk wel jammer vind. We hebben wel vrienden, maar veel losse stellen, die wat met hun vriendengroep gaan doen. Vaak eindigen we bij mijn ouders/schoonouders op de bank, wat ook gezellig is.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 21 Nov 2013 11:10

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij blijven denk ik gewoon thuis, heb niet zoveel zin om dan met baby te sjouwen en zoon is bij zijn vader.
Het lijkt me wel gezellig om vrienden hier uit te nodigen. Lekker te eten en dan spelletjes doen met een show op tv op de achtergrond.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Nov 2013 11:16

Re: Wat doen jullie met O&N?

Nog geen idee. Ik vind Oud en Nieuw ook nooit zo boeiend eigenlijk.
<<

Anoniem280

Bericht 21 Nov 2013 11:21

Re: Wat doen jullie met O&N?

Nog geen idee, aangezien ik ook jarig ben en mijn verjaardag vier. Ik heb al een hele poos gezegd mijn verjaardag niet te willen vieren, omdat ik 30 word. Maar dat vind ik ook weer zo iets. Nu heb ik laatst van 1 van de vrienden gehoord dat er waarschijnlijk bij een andere vriend O&N uit gezeten gaat worden. Is geen ramp, maar ik denk dat ik begin december al op de groeps app gooi dat ik wel mijn verjaardag vier en dat de mogelijkheid er is dat we het hier uitzitten.
Gaat de planning toch anders, dan is dat zo.
<<

Anoniem100

Bericht 21 Nov 2013 11:24

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij hebben vd week afgesproken dat we O&N vieren bij vrienden. Met hapjes, drankjes, spelletjes, tv aan etc.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 21 Nov 2013 12:56

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij gaan een deel van de avond naar familie. En de rest van de avond gewoon lekker thuis, eindjaarsconference kijken. Ff met D vuurwerk kijken.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 21 Nov 2013 13:02

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik denk dat ik bij mijn vriend ben :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 21 Nov 2013 13:16

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij blijven lekker thuis, en waarschijnlijk komen mijn schoonouders hier. Dan zorg ik voor lekkere hapjes, en meestal kijken we wat tv. Onze hond flipt nogal van vuurwerk, dus ik wil altijd ergens zijn waar de hond ook mee kan. Voordeel is dat we veel vuurwerk kunnen zien vanaf ons appartement, hoef er mijn huis niet voor uit.
Afbeelding
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 21 Nov 2013 13:21

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik weet het niet. Ik zie er eigenlijk wel heel erg tegen op nu ik alleen ben.
Mijn ouders gaan naar vrienden en weet niet de plannen van broer en zus+zwager.

Eigenlijk wil ik eens de nieuwjaarsduik doen in Scheveningen, dat wil ik al heel lang. Maar ja ik weet niet of ik iemand kan strikken om mee te gaan.
Hm.. ik krijg nu tranen in m'n ogen dus stop maar met typen.

Lief dat jullie R's vriendin gewoon uitnodigen en helemaal fijn voor haar dat ze het een goed idee vindt.
<<

Anoniem315

Bericht 21 Nov 2013 13:31

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wat lief van jullie om haar uit te nodigen :D

Wij gaan meestal naar vrienden en zijn dan met de hele vriendengroep samen de hele avond aan het kletsen, met wat muziek erbij. Om 12 uur zijn er altijd wel een paar jongens die vuurwerk bij zich hebben en dat gaan we dan met z'n allen bewonderen met een glas champagne in de hand. Meestal worden de plannen last-minute gemaakt, dus voor dit jaar is er nog geen garantie. Voor 't zelfde zitten we bij een ander stel de oudjaarsconferences te bekijken.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Nov 2013 13:55

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik heb nog geen idee, mijn vriend heeft met kerst vrij en moet werken met O&N, maar hij weet zijn dienst nog niet. Als hij echt om middernacht moet werken weet ik niet wat ik doe, vriend stelde al voor dat ik dat ik dan maar met hem mee moet gaan naar zijn werk haha.
Ik vind het altijd wel gezellig om het met een gezellige groep te vieren, lekker wat eten, kletsen en spelletjes doen.
<<

Anoniem123

Bericht 21 Nov 2013 13:58

Re: Wat doen jullie met O&N?

Wij gaan dit jaar naar mijn moeder toe. Mijn man word 30 december 30 jaar en hij wou niet thuisblijven. (alsof je geen 30 word als je weggaat :P ) Dus we hebben besloten om een paar dagen naar mijn moeder te gaan. Als we thuis waren geweest had ik, zoals elk jaar, van 27 december tot en met 2 januari elke dag een verjaardag.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Nov 2013 13:58

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik heb nog geen idee. Ik heb geen vriendinnengroep maar 'losse' vriendinnen en veel daarvan hebben wel een vriendengroep en houden daarmee door.
Nog even iets bedenken dus.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 21 Nov 2013 14:03

Re: Wat doen jullie met O&N?

Geen idee nog. We zitten meestal met vrienden het oude jaar uit en doen dan spelletjes, maar sinds we allemaal kinderen hebben is dat steeds meer geregel, vooral omdat het dan lastig is oppas te vinden. We moeten dus nog maar even kijken wat we doen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 21 Nov 2013 14:27

Re: Wat doen jullie met O&N?

Rejoy en haar gezin en luce en haar gezin komen en ik zit de hele avond met baby van luce op de bank...haha
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 21 Nov 2013 15:26

Re: Wat doen jullie met O&N?

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien met vriendinnen uit of ik blijf thuis. Ik hou niet zo van oud en nieuw dus misschien blijf ik alleen thuis op de bank en maak ik wat hapjes.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers