Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Feline's update - 30 april

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 19 Dec 2013 13:44

Re: Feline's update - 19 december

Oh Feline wat mooi en leuk en bijzonder en stoer wat jullie allemaal doen! Ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien, echt super!
Die foto bij zonsopgang in je zelfgegraven bad is echt heel mooi :heart:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 19 Dec 2013 16:31

Re: Feline's update - 19 december

Wat leuk om je verhalen te lezen, super mooie foto's!
<<

Anoniem285

Bericht 19 Dec 2013 21:54

Re: Feline's update - 19 december

Fijn om te lezen dat het zo geweldig gaat met jullie daar, het klinkt echt super relaxt! Lijkt me echt fijn om zo veel tijd te hebben, totaal stress vrij leven... Leuke foto's ook!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2013 22:02

Re: Feline's update - 19 december

Gaaaaaaf!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem20

Bericht 19 Dec 2013 23:39

Re: Feline's update - 19 december

Wauw ! Wat een droomreis maken jullie zeg! Erg leuk om te lezen
<<

Anoniem318

Bericht 20 Dec 2013 11:14

Re: Feline's update - 19 december

Ontzettend mooi, Feline! Erg leuk om je updates te lezen!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 20 Dec 2013 14:28

Re: Feline's update - 19 december

Wauw! Super leuk dat je deze updates doet.
Leven en laten leven
<<

Anoniem253

Bericht 20 Dec 2013 17:05

Re: Feline's update - 19 december

Wat een droom.. Geweldig! Alvast fijne kerstdagen :).
<<

Anoniem157

Bericht 29 Dec 2013 12:16

Re: Feline's update - 19 december

Wauw gaaf!!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Dec 2013 12:19

Re: Feline's update - 19 december

Feline schreef:We verdienen inderdaad niets. Wel rondgebeld naar kiwibedrijven maar die vragen 2 maanden commitment, 7 dagen per week, 10 tot 12 uur per dag! Dat kan ik fysiek nooit aan helaas. Dit is een mooie tussenoplossing!

We hebben deze 2 adressen via Helpex maar op Housecarers staat ook soms wat leuks!

Wil nog even zeggen dat ik jou bewonder om je schrijfstijl.. Zo knap hoe jij gevoelens weet te verwoorden! Ik lees je blog graag! Sterkte de komende feestdagen, het gemis zal dan waarschijnlijker nog wat rauwer zijn..


Wel slim om in elk geval geld te besparen door dit soort dingen te doen!!

Dank je voor het compliment! De kerstdagen ben ik best goed door gekomen. Nu oud en nieuw nog, daar zie ik eigenlijk meer tegen op.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2014 23:04

Re: Feline's update - 19 december

Het werd weer eens tijd voor een update geloof ik :)

We hebben inmiddels bijna 6 maanden op het Noordereiland erop zitten. Daarvan hebben we 3 maanden gereisd en gewerkt tegen kost en inwoning en 3 maanden bij de kermis gewerkt. Kermis was echt leuk! We reisden met hen rond, bouwden tenten op en op showdagen waren we marktkooplui, zoveel mogelijk klanten naar ons toe schreeuwen. :) De laatste show in Auckland was wel erg zwaar. We draaiden dagen van 14 uur, 8 dagen achter elkaar. Daarna was ik ziek maar we hadden wel lekker wat geld verdiend!

Een paar weken terug besloten we te solliciteren op een baan in het skigebied in Queenstown. Elk jaar solliciteren daar 4000 mensen op 400 beschikbare banen dus de kansen waren klein maar wie niet waagt. Ik solliciteerde voor de functie van Administration Assistent. Ontving vervolgens een email of ik interesse had in de rol van teamleider. Er volgde een FaceTime sollicitatiegesprek en ik moest een presentatie geven. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ze me graag als nieuwe collega willen. Zo bizar! Ben zo blij en trots, het is echt bijzonder dat een toerist zo'n grote functie krijgt! (ik vervang ook de Head of Department als ze vrij is 1 x per week). Het is nogal een verantwoordelijke functie want als er een noodgeval is op de berg dan moeten wij actie ondernemen. Wij hebben dan de leiding en dat is best spannend!

Op dit moment zijn we druk op zoek naar woonruimte en een baan voor m'n vriend zodat we nog een beetje zakgeld over houden. Het leven is hier ontzettend duur en de lonen zijn enorm laag. Voor een halve liter yoghurt betalen we circa 5 euro.

We hebben er enorm zin in en het is heel bijzonder om op zo'n mooie locatie te mogen wonen! MIdden tussen de bergen aan een groot meer.

Foto's volgen, die moet ik nog even uploaden!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2014 23:19

Re: Feline's update - 19 december

Hier werden we gisteren wakker! Het lieve kleine campertje is van ons!

Afbeelding

We reden langs een waterval waarin tientallen zeehondenpups aan het spelen waren, superlief!

Afbeelding

We mochten een weekendje op de boerderij passen

Afbeelding

Gisteren stonden we vast op de snelweg!

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Apr 2014 23:28

Re: Feline's update - 30 april

Wauw wat gaaf dat je zo'n goede functie hebt gekregen! Hoe lang ga je die vervullen? Hopelijk vind je vriend ook gauw iets en vinden jullie prettige woonruimte! Superleuk ook om weer eens wat van je te lezen! Moet je vaker doen joh!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2014 23:31

Re: Feline's update - 30 april

Ik mag daar de komende 6 maanden werken. Wel grappig feit is dat ik nog nooit geskied heb en ik nu deze hele winter gratis mag skiën, gratis skiles en uitrusting krijg. Leuke nieuwe uitdaging, geen idee of ik het kan met mijn gezondheid :)

Ik zal proberen vaker te updaten maar internet is hier soms echt slecht en dan kwam ik niet aan het forum toe.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Apr 2014 23:36

Re: Feline's update - 30 april

Wauw! 6 maanden maar liefst! Wat fijn dat je dan voor een tijd onder de pannen bent. En wat leuk van die skiles en uitrusting! Ben je bang dat dat met je heup niet gaat? Anders miet je maar gaan rodelen of zo ;-). Nee flauw... Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2014 23:40

Re: Feline's update - 30 april

Met m'n heup ja :) En misschien ook wel met m'n onhandigheid. Ik ben gister gewoon uit de auto gevallen. Superstom! We rijden in een busje en ik wilde de deur dicht doen maar kon er net niet bij en kukelde zo voorover uit de auto. We kwamen niet meer bij. M'n vriend zat er al in en ziet m'n kont ineens in slow motion door de lucht vliegen. Gelukkig zag niemand het haha!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Apr 2014 23:45

Re: Feline's update - 30 april

Wat een leuke update en wat een mooie foto`s, zo te lezen en zien hebben jullie het er naar jullie zin. Super van je baan en hopen dat je vriend ook snel iets kan vinden. Geniet ervan!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 30 Apr 2014 09:08

Re: Feline's update - 30 april

Wat een super verhaal zeg :) en mooie foto's.
Succes met skiën, maar nog meer succes met je baan, het klinkt goed!!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Apr 2014 09:59

Re: Feline's update - 30 april

Hahaha, ik zie het voor me Feline!

Maar ja, heup, dat lijkt me lastig. Het is wat mij nu in elk geval tegen houdt. Maar jij hebt toch een nieuwe gekregen? Heb je daar nu niet minder last van? Je moet er wel voorzichtig mee zijn he! Misschien kun je ook zitskieën daar?
Oh en ik kreeg van iemand de tip om te gaan snowboarden omdat je dan één been hebt waar het meeste gewicht op staat (het voorste dacht ik). Ik zou dan mijn linkerbeen voor moeten doen, dat is iets lastiger omdat ik normaal rechts ben, maar het schijnt wel te leren te zijn. Ik wil dat echt dolgraag nog eens gaan proberen. Ik hoop dat jij er gewoon lekker van kunt gaan genieten zonder al te veel problemen en dat je in elk geval een leuke tijd gaat hebben daar en een leuke baan.
<<

Anoniem147

Bericht 30 Apr 2014 11:41

Re: Feline's update - 30 april

Gefeliciteerd Feline! Echt zooo leuk.

Jaloers makende foto's haha. Wat ziet dat er prachtig uit. Het klinkt ook echt als een prachtige droom die in vervulling is gegaan.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Apr 2014 11:42

Re: Feline's update - 30 april

Super leuk verhaal weer! En echt te gek dat je aangenomen bent.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Apr 2014 12:12

Re: Feline's update - 30 april

Super gaaf Feline! Goed geregeld :ja:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Apr 2014 13:25

Re: Feline's update - 30 april

wauw wat gaaf zeg. En wat fijn dat je voor de komende 6 maanden werk hebt
Afbeelding
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 30 Apr 2014 19:27

Re: Feline's update - 30 april

Dat klinkt als een hele gave baan! :D Veel plezier en succes! Hoop dat je vriend ook nog wat leuks kan vinden! Hoop dat het skiën toch ook gaat lukken. Wel de perfecte gelegenheid om het te gaan proberen nu je alles gratis krijgt!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Apr 2014 21:18

Re: Feline's update - 30 april

Een half jaar alweer! Wat vliegt de tijd! Ik dacht dat jij skilerares ging worden en was al verbaasd dat ze je zonder enige ervaring hadden aangenomen. Maar nu snap ik het. :) Geniet lieve Feline!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers