Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wishbonebike alternatieven?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Nov 2013 01:26

Wishbonebike alternatieven?

Mijn oma wil mij graag een duur cadeau geven en ook graag iets waar L. Langere tijd iets aan heeft. Ik heb geen idee wat precies het budget is wat ze in gedachten heeft, ze kan wel wat missen zeg maar, maar ik bepaal dat natuurlijk niet.
Nu kwamen we uit op een loopfietsje, ik wil het liefst met twee wielen.
Nu zag ik deze wishbonebike: http://www.tingelijn.nl/shop/wishbonebike.html
Ideaal maar ook duuuur! Voordeel is wel dat hij er superlang mee kan doen omdat hij van driewieler naar tweewieler kan en ook nog groter gemaakt kan worden!
Maar weten jullie nog goede alternatieven voor de wishbone?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Nov 2013 10:47

Re: Wishbonebike alternatieven?

Volgens mij zijn er wel loopfietsjes die wat lijken op de wishbone bike, maar die kunnen dan niet wat de wishbonebike kan, dus dat je 'm kan ombouwen van lage loopfiets met drie wielen naar lage loopfiets met twee wielen en dan uiteindelijk naar een hoge loopfiets.

Yrsa heeft wel lang plezier gehad van de Pukylino, maar daar kun je toch minder mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 82

Bericht 21 Nov 2013 13:59

Re: Wishbonebike alternatieven?

Ik heb zoiets gewoon van kunststof, dacht nog geen 40 euro. Maar dat was een keer een actie bij Gamma. Alleen die kan minder dan de wishbonebike, zoals Susan al zegt. Hij kan met drie wielen en daarna met twee. Maar niet van laag naar hoog. Al zijn het zadel en stuur wel wat in hoogte verstelbaar. Deze is alleen door de relatief hoge beginhoogte dus ook pas vanaf iets van 2,5 jaar te gebruiken omdat ze er anders niet op passen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers