Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bumba in het theater..

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 20 Nov 2013 23:52

Bumba in het theater..

Is dat leuk voor een kindje van 2?
Hier in de buurt is zondag 8 december een voorstelling van Bumba in het theater, F is een dag eerder jarig. Hij is wel fan van Bumba, maar vraag me af of hij een hele voorstelling leuk zal vinden. Meestal wordt hij trouwens boos als ik het filmpje uit zet, maar na 2 minuten is hij het alweer vergeten en gaat hij spelen.
Oh ja.. het kost €15 per kaartje, als we dan met zn 3en zouden gaan, kost dat meteen €45, das best veel natuurlijk.... En al helemaal als hij er misschien nog te klein voor is..
07.12.2011
11.12.2014
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 21 Nov 2013 07:53

Re: Bumba in het theater..

wij hebben dat toen gedaan, toen was mijn zoon rond de 2.5jaar.
Erg leuk! veel kinderen die wiebelen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je kind onrustig is.
Mijn zoon zat echt met open mond te kijken.
Vond het erg leuk!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 21 Nov 2013 07:54

Re: Bumba in het theater..

Wij zijn geweest en ze vonden het geweldig! Mijn dochter (in augustus 2 geworden) is een grote Bumba fan. Ze heeft 3 kwartier ademloos gekeken en moest huilen toen het afgelopen was. Ze vraagt nu nog iedere dag of we naar Bumba gaan :) Ikdacht dat de ooudste er misschien al te oud voor zou zijn maar ook hij vond het helemaal leuk.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Ijsbeer

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:26

Bericht 21 Nov 2013 08:23

Re: Bumba in het theater..

Is het voor dat geld geen idee om naar plopsa indoor te gaan? Daar is ook een bumba show van ongeveer een half uur, maar ook nog veel andere attracties. Als hij het dan niet vol houdt kun je opstaan en wat anders gaan doen met hem.
<<

Anoniem162

Bericht 21 Nov 2013 08:26

Re: Bumba in het theater..

Misschien is Plopsa Indoor Hasselt een idee. Daar heb je in de middag een bumbashow die je kunt kijken. En verder natuurlijk genoeg speelgelegenheid waar hij zich kan vermaken.
Voor plopsa is voor de volwassenen altijd wel korting te vinden, dan kom je rond de 12.50 euro uit p.p meestal en je kindje kost 10 euro
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Nov 2013 08:46

Re: Bumba in het theater..

Mijn zoontje vond het vorig jaar geweldig.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem66

Bericht 21 Nov 2013 08:55

Re: Bumba in het theater..

Oh nee, de hel.. Weet je zeker dat je dat aan kunt? :razz: :P
<<

Anoniem20

Bericht 21 Nov 2013 09:59

Re: Bumba in het theater..

Ik zou dan ook naar plots gaan. Dan heb je voor minder geld een half uur show en attracties.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 21 Nov 2013 13:18

Re: Bumba in het theater..

Y. is met papa geweest (ik was een weekendje weg) toen hij 1 jaar en 9 maanden was en het was geen succes :laughcry:
Hij had het geduld er niet voor en heeft alleen maar lopen rennen (met meerdere kindjes die er ook niet zo'n zin in hadden)

De keer daarna was hij nét 2 en toen ging het wel goed. Ik denk dat we nu 4-5 keer geweest zijn. Wat ik zelf prettig vind is als je met 2 volwassenen en het kindje bent. Dan kan het kindje tussen de volwassenen inzitten en kan hij niet aan de wandel gaan.
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 21 Nov 2013 13:57

Re: Bumba in het theater..

Wij zijn een week na haar tweede verjaardag naar Bumba geweest. Was een groot succes, ze vond het prachtig! Wel een tip, iets wat ik bij een andere voorstelling heb gehad. Ik zou niet voor de eerste rij kiezen, dat hadden wij een keer en dan kunnen ze eventueel makkelijker aan de wandel gaan omdat je daar vaak nog meer ruimte voor je hebt. Ik moest haar toen steeds pakken omdat ze weg wilde lopen, terwijl we op een andere rij meer ingesloten zaten en toen had ze die neiging ook niet zo. Maar ik kan het theater aanraden, wij zijn nu 3x geweest naar kindervoorstellingen en toevallig gaan we half december weer een keer.
<<

Anoniem133

Bericht 21 Nov 2013 14:02

Re: Bumba in het theater..

Mijn oudste was net 2 toen we naar Bumba gingen. Hij heeft de hele tijd ademloos toe zitten kijken. Mijn jongste was 1,5 jaar toen we naar Woezel en Pip gingen en hij heeft wel de laatste 10 minuten van de voorstelling omgekeerd gezeten en gekeken naar de mensen achter ons, maar was absoluut niet storend.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx