Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met je?

<<

Anoniem38

Bericht 20 Nov 2013 21:32

Re: Hoe gaat het met je?

Ja ik vond 'm zelf ook wel goed bedacht en iedereen snapt die uitleg ook :-)
Dank je wel Sorel!
<<

Anoniem186

Bericht 20 Nov 2013 21:41

Re: Hoe gaat het met je?

Het kan beter.
De confrontatie met m'n zieke vader die nooit meer wordt zoals hij was, daar heb ik het echt heel moeilijk mee. Ik had laatst een topic geopend over psychiatrische ouders, maar ik werd er zo verdrietig van om al die herkenbare verhalen van iedereen dat het me niet lukte om op iedereen te reageren.

Gezeik met m'n schoonouders.

Over een paar weken geen baan meer. Kom ik voor het eerst in m'n leven in de WW. Ik ben echt als de dood dat ik geen andere baan zal vinden. Vooral als ik al die drama verhalen van andere werklozen hoor/lees.

Het liefst trek ik een deken over m'n hoofd ik blijf ik voorlopig in bed, maar dat gaat niet. Ik ga door voor m'n kindjes.
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 21 Nov 2013 00:01

Re: Hoe gaat het met je?

Als eerste voor alle meiden waar het niet zo goed mee gaat een dikke knuffel!!
Met mij gaat het goed, eindelijk van de griep af wat zo'n 3,5 week heeft geduurd!
Mijn contract is met een jaar verlengd en daar ben ik heel blij mee!
Verder zit ik gewoon goed in mijn vel :yes:
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 21 Nov 2013 00:49

Re: Hoe gaat het met je?

@Jans, wat vervelend dat je je baan kwijt bent... Ik snap die onzekerheid over de WW. Het is een klotetraject wat je ingaat met onzekerheid, sollicitaties etc. In welke sector en regio zoek je werk? Misschien kunnen we je op weg helpen of weet iemand hier via via iets? Alle kleine beetjes helpen....

@Maris, een griep van 3,5 week?!? Wow..... wat zal jij blij zijn dat je weer bent opgeknapt!

Met mij gaat het redelijk, ups en downs, met vandaag een goede dag. Lekker gewerkt, heb het zó naar mijn zin op mijn werk, dat is echt de beste afleiding die er is. Helaas moet ik hier in Maart weg, en heb gisteren te horen gekregen dat mijn nieuwe werkplek nou juist de plek is waar ik absoluut niet heen wilde. Maar goed, het moet voor mijn opleiding, dus ik ga er maar het beste van maken.
Verder ben ik alleen een beetje down omdat ik de laatste tijd het alleen zijn echt zat begin te worden. Ik merk dat ik weer écht open sta voor een nieuwe liefde, alleen.... ik kom de deur niet meer uit, en ken de mannen op de datingsites al uit mijn hoofd haha... dus ik moet even een leuke vent zien te scoren! Ben wel toe aan wat liefde en knuffels :thumbup: (jaja en ook gewoon weer eens wat actie tussen de lakens ja :P )

Hoe gaat het met jullie?
<<

Anoniem321

Bericht 21 Nov 2013 08:21

Re: Hoe gaat het met je?

Bij mij gaat het aan de oppervlakte heel redelijk. Maar er mist iets van binnen. Ik kan gerust zeggen dat ik een klote jaar heb gehad. Ik heb veel meegemaakt, veel voor andere mensen in moeilijke situaties klaargestaan, en nu heb ik behoefte aan iemand die vraagt hoe het met míj gaat. Ik heb het gevoel dat ik niet (meer) naar mijn moeder toe kan, zij is momenteel nl. niet de meest stabiele persoon. Natuurlijk heb ik mijn vriend wel, en met hem heb ik alles al uitvoerig besproken. Hij biedt mij echt wel een luisterend oor en een schouder om op te huilen, maar na zo'n jaar snak ik er naar er met hem weer een positieve draai aan te geven. Ik heb weer wat onbezorgdheid nodig.
Maar daarmee vul ik de leegte niet die van binnen zit. Nu ik dit zit te typen merk ik dat de tranen vlak onder de oppervlakte zitten. Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet..
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 21 Nov 2013 08:57

Re: Hoe gaat het met je?

Jeetje, wat veel meiden waar het niet helemaal goed mee gaat of die het zwaar hebben. Een dikke knuffel voor jullie! :hug: Hopelijk komen er voor jullie gauw betere tijden aan.

Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Ondanks te weinig slaap ben ik zo gelukkig met onze dochter! Het is heus niet alleen maar leuk en makkelijk, maar een stralende lach van haar maakt echt alles goed. Ze drinkt goed, slaapt goed en laat goed van zich horen als er iets is :wink: Een gezonde meid dus! Ze heeft drie paar opa's en oma's die allemaal even gek op haar zijn en niets liever willen dan oppassen. Net als mijn zusje, die ook nog eens vlakbij woont, dus als we willen kunnen we nog gerust dingen met ons tweeen doen :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem119

Bericht 21 Nov 2013 13:32

Re: Hoe gaat het met je?

Goed, moe en druk. Eigenlijk somt dat het wel op. Het is momenteel een goed maar hectisch leven, de tijd vliegt. Veel leuke spannende dingen in het vooruitzicht (grote reis, hopelijk gauw een huis kopen) maar ik heb het zó druk met m'n twee banen dat de tijd echt voorbij vliegt. Vraag me constant af welke dag het eigenlijk is en leef zowel overdag als ' snachts (kijk ik uit het raam denkend: is het eigenlijk licht of donker nu?) en dat is hectisch en af en toe weet ik even niet meer wat nou onder of boven is, maar het werkt voor nu best prima. Gelukkig heb ik m'n vriend als basis, hij is m'n thuis en m'n rots en dat helpt met alles en geeft me de rust die ik nodig heb.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Nov 2013 13:43

Re: Hoe gaat het met je?

Sorella ik vind het super fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Wat fijn zeg!
En Jip ook, knap dat je zo goed met jezelf bezig bent, goede ontwikkeling!
<<

Anoniem301

Bericht 21 Nov 2013 13:48

Re: Hoe gaat het met je?

Taeda schreef:Hier keert de rust terug. Afgelopen weken stonden in het teken van reorganisatie op het werk. Gelukkig mag ik blijven, maar er gaat wel een derde van mijn collega's uit en we krijgen een nieuwe structuur. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen. Daarnaast ben ik nog steeds niet zwanger en willen we tot januari wachten met verder onderzoek, onze HA adviseert zelfs maart/april. Deze maand ben ik er minder mee bezig, al komen de wachtweken nu pas. Richting mijn menstruatie word ik vaak emotioneler en onzekerder, nu kan ik echt nog niks merken/voelen. Hopelijk wat afleiding door de feestdagen :)


Heeft je man/vriend zich al laten testen eigenlijk?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Nov 2013 13:54

Re: Hoe gaat het met je?

Eerst maar even een :hug: voor de meiden die hem nodig hebben.

Nyx, ik ken je niet zo goed, maar ik had (door je manier van reageren en dergelijke) het idee dat het juist wat beter met je ging. Vind het echt rot voor je om te lezen dat het helemaal niet goed gaat! Ik hoop dat je misschien iets eerlijker tegen jezelf kunt zijn en kunt kiezen voor datgene dat jou kan helpen (ongeacht je reputatie of wat dan ook) :hug:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Nov 2013 14:08

Re: Hoe gaat het met je?

Van een afstandje bezien best heel goed, maar zoon slaapt de laatste tijd weer slecht (en ik dus ook) en daardoor zijn we af en toe allebei flink chagrijnig.
<<

Anoniem38

Bericht 21 Nov 2013 14:11

Re: Hoe gaat het met je?

Dank je wel Marin.

Ik ben niet zo goed in op iedereen reageren, maar ik lees dat veel meiden het nog moeilijker hebben dan ik. Dikke :hug:
<<

Anoniem57

Bericht 21 Nov 2013 14:39

Re: Hoe gaat het met je?

Even een dikke knuffel inderdaad voor iedereen die het nodig heeft!

Hier gaat het eigenlijk best goed, mentaal gezien.
Enige is financieel en op werkgebied, heb nu een 0-uren contract en in principe gaat dat goed, maar dat loopt maar tot maart.. Daarna moet ik dus iets anders vinden en dat is verdomde moeilijk! Ik zou op dat gebied wel echt stabiliteit en rust willen hebben. Komt vast wel goed..
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 21 Nov 2013 19:31

Re: Hoe gaat het met je?

Ik zit op dit moment niet goed in mijn vel. Heb veel stress rondom mijn werk ( daarom ga ik er ook mee stoppen ) kinderopvang is ongelooflijk duur en al mijn loon gaat zowat daar aan op, vooral nu de jongste ook heen gaat. Ook lichamelijk zit ik even in de knoop. Ik voel me de hele dag somber en niet fijn. En tja ook wat slaapgebrek maar dat zal vast vanzelf beter worden naarmate de jongst ouder wordt, het hoort erbij.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem10

Bericht 21 Nov 2013 21:30

Re: Hoe gaat het met je?

Dank je wel Marin! Ik vind het bij jou ook zo leuk om te lezen dat nu bij jou alles op rolletjes loopt qua liefde en werk. Ook al is het zwaar qua werk, je doet het toch maar even, echt knap van je. Hopelijk komt het juiste huis ook snel voorbij!

Ik vind het naar om te lezen dat het niet met iedereen zo goed gaat. Ik hoop dat het voor jullie snel beter wordt :hug:
<<

Anoniem119

Bericht 21 Nov 2013 21:58

Re: Hoe gaat het met je?

Ah lief! Dank je sorella! Het is beetje chaos leven idd maar het is maar tijdelijk (nou ja, paar jaar) en ik vind het leuk, zo kak ik tenminste niet in haha.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Nov 2013 23:28

Re: Hoe gaat het met je?

Ik ben moe en verdrietig. Ik wil zo graag verder, maar ik ren mezelf gewoon voorbij. Ik wil graag huilen in een hoekje, de wereld de wereld laten. En toch zet ik elke keer weer mijn vrolijke masker op en ga vrolijk die wereld in. Ik doe het niet eens expres, het gebeurd gewoon en op dat moment denk ik écht dat ik me zo voel. Tot ik thuis kom en me weer realiseer dat ik wat voor leuke dingen ik ook doe ik het thuis niet meer aan A. kan vertellen. Het doet zo'n pijn, maar de helft van de tijd voel ik het niet eens.

En ik ben verdrietig omdat de mensen bij wie ik het liefste wil zijn, bij wie ik de meeste steun vind en me het meest op mijn gemak voel, gewoon hun eigen drukke leventje hebben. Ik wil ze niet steeds vragen of ik langs mag komen, ook al ben ik altijd van harte welkom. Ik zou zo ontzettend graag willen dat zij mij vroegen, omdat zij míj ook graag willen zien. Ik weet dat het niet zo eenvoudig ligt, maar het is wel duidelijk dat hun behoeften heel anders zijn dan de mijne en dat vind ik moeilijk omdat ik ze ook niet wil belasten.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Nov 2013 11:42

Re: Hoe gaat het met je?

Nyx, wat is de reputatie van het vrouwenhuis dat je tegenhoudt om jezelf het beste te gunnen?

Jans, dat is allemaal niet niets. Fijn dat je voor je kindjes wel door kunt gaan. Sterkte met alles.

Ragazza, een dikke knuffel voor jou.

Pompoen, misschien kun je proberen jezelf de tijd en de ruimte te gunnen om even in een hoekje te gaan huilen. Dat mag je! Daarna kun je er vaak weer even tegenaan. :hug:

Hier gaat het wisselend. Het ene moment kan ik de hele wereld aan, het andere moment overvalt verdriet me ineens. Ben de laatste dagen veel bezig met foto's van vorig jaar. Ik kan maar niet beseffen dat ik het ben op die foto's, meer dood dan levend. Mensen om me heen willen die foto's niet zien, dat vinden ze naar. Maar het liefst zet ik ze op facebook o.i.d. om mensen even te dwingen er naar te kijken. Waarom weet ik niet. Ik schiet er niks mee op, maar het is zo'n gevoel.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 22 Nov 2013 11:55

Re: Hoe gaat het met je?

Een hele dikke knuffel voor alle meiden die het op dit moment moeilijk hebben :hug: :hug:

Met mij gaat het goed.
Drukke week gehad, maar het eind is in zicht :)
Een heerlijk weekend vol met verjaardagsvisite, heb er zin in.
Verder loopt het op mijn werk gewoon lekker en heb ik het vooruitzicht dat ik na een vol weekend, de maandag lekker vrij ben.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Nov 2013 11:58

Re: Hoe gaat het met je?

Bisq schreef:Nyx, wat is de reputatie van het vrouwenhuis dat je tegenhoudt om jezelf het beste te gunnen?

Jans, dat is allemaal niet niets. Fijn dat je voor je kindjes wel door kunt gaan. Sterkte met alles.

Ragazza, een dikke knuffel voor jou.

Pompoen, misschien kun je proberen jezelf de tijd en de ruimte te gunnen om even in een hoekje te gaan huilen. Dat mag je! Daarna kun je er vaak weer even tegenaan. :hug:

Hier gaat het wisselend. Het ene moment kan ik de hele wereld aan, het andere moment overvalt verdriet me ineens. Ben de laatste dagen veel bezig met foto's van vorig jaar. Ik kan maar niet beseffen dat ik het ben op die foto's, meer dood dan levend. Mensen om me heen willen die foto's niet zien, dat vinden ze naar. Maar het liefst zet ik ze op facebook o.i.d. om mensen even te dwingen er naar te kijken. Waarom weet ik niet. Ik schiet er niks mee op, maar het is zo'n gevoel.


Misschien omdat jij nog dagelijks geconfronteerd word met de gevolgen er van terwijl die mensen achteloos doorleven. Ik vind het niet zo raar in elk geval, ik snap best dat jij mensen er eigenlijk bewust van wil maken hoe erg het was en dat zij misschien weg kunnen kijken, maar jij kunt dit niet doen.

Ik wil dolgraag tijd maken voor mezelf om in een hoekje te gaan zitten huilen, ik weet dat het mag, ik wíl het ook graag, maar het lukt gewoon niet. En ik ben natuurlijk ook wel de hele dag druk in de weer met Lucas, behalve als hij slaapt en dan moet ik weer andere dingen doen (of even ontspannen). Nou ja het is gewoon lastig.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Nov 2013 12:47

Re: Hoe gaat het met je?

Ik kan sinds een week weer zeggen, het gaat redelijk, beetje bij beetje kom ik uit die donkere tunnel vandaan.
Die tunnel dook ik begin januari in. En sinds vorige week, positief nieuws gehad, zie ik weer licht aan het eind van die tunnel. Ik ben er nog niet, maar kom er wel weer bovenop, al gaat het langzaam.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 22 Nov 2013 13:02

Re: Hoe gaat het met je?

Hier gaat het redelijk. Moe, ik werk momenteel wat meer uren en daardoor loopt de combi met thuis niet echt lekker. Ik heb het gevoel dat ik mijn man en kinderen tekort doe, als ik thuis ben ben ik alleen maar druk met puin ruimen, wassen, strijken etc. 'S avonds ben ik kapot en dus heeft mijn man niet zoveel aan me. Gelukkig is het maar tijdelijk want het valt me zwaar momenteel. Verder blijf ik een beetje onzeker over de zwangerschap, blijft het echt echt goed gaan? Maar gelukkig begin ik nu de bewegingen te voelen, stelt toch wel gerust.

Dikke knuffel voor alle meiden die het nodig hebben!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem 49

Bericht 22 Nov 2013 13:18

Re: Hoe gaat het met je?

Met mij gaat het momenteel even wat minder. Ik moet echt even in het ritme komen van school, werk en alle andere dingen. Ik ben erg moe en heb het gevoel dat ik mezelf een beetje aan het voorbij lopen ben.
Ik ben nu aan het nadenken over met welke dingen ik wil gaan stoppen, zodat ik het wat rustiger kan gaan krijgen.

Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken! :hug:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 22 Nov 2013 13:33

Re: Hoe gaat het met je?

Hier is het heel druk op dit moment. Er wordt hier elke dag tot middernacht doorgewerkt en opgestaan om 6u om alles rond te krijgen. Soms komen we amper aan eten toe. Vriend en ik lopen op de tippen van onze tenen en hebben een erg kort lontje waardoor we heel veel ruzie maken over onnozele dingen. Gelukkig weten we het en liggen we een kwartier later weer te knuffelen, om dan te kiezen welke kleur we nu eigenlijk gaan gebruiken om dan daar weer ruzie over te maken. Tussendoor ook even tijd maken voor de kinderen, gelukkig worden ze goed/vaak opgevangen door mijn schoonmoeder.

Maar ik heb wel een ja gekregen om te gaan studeren! Woehoew! Ik ben zo blij! In februari begin ik.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 22 Nov 2013 13:56

Re: Hoe gaat het met je?

Tja wat zal ik zeggen, nog steeds niet goed. Sinds juni zit ik al in de ziektewet. Nu onder behandeling bij de psychiater en sinds woensdag heb ik een slaapmiddel en een anti depressie middel gekregen. Ik probeer leuke dingen te doen en gelukkig komen de feestdagen eraan daar wordt ik altijd wel blij van.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers