Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je zwangerschap delen op social media

<<

Anoniem12

Bericht 22 Nov 2013 12:22

Re: Je zwangerschap delen op social media

Susan schreef:Ik vind het dan gekker dat ze nooit iets heeft gezegd als je haar zag.

Ja vind ik ook zeker heel gek.

Maar ik denk dat ik het het liefst van de daken zou schreeuwen en kan me dan niet voorstellen dat je er gewoon helemaal NIETS over op Facebook zet, maar wel dat je een nieuwe Dolce Gusto hebt gekregen. :razz:
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 22 Nov 2013 12:26

Re: Je zwangerschap delen op social media

Ik heb het op facebook gezet nadat ik iedereen in mijn omgeving had ingelicht.
Verder heb ik een foto van de 20 weken echo geplaatst.
Ben de laatste tijd niet zo fanatiek met de facebook updates .
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Nov 2013 12:51

Re: Je zwangerschap delen op social media

Rush schreef:
Susan schreef:Ik vind het dan gekker dat ze nooit iets heeft gezegd als je haar zag.

Ja vind ik ook zeker heel gek.

Maar ik denk dat ik het het liefst van de daken zou schreeuwen en kan me dan niet voorstellen dat je er gewoon helemaal NIETS over op Facebook zet, maar wel dat je een nieuwe Dolce Gusto hebt gekregen. :razz:


Dat ze niks heeft gezegd terwijl je haar wel ziet vind ik ook gekker.
Een oud vriendinnetje (die ik al jaren niet meer gezien heb) was pissig dat ik het haar niet verteld had en haar zus (die ik af en toe nog zie en spreek) wel. Ja sorry hoor, IK bepaal aan wie ik het vertel en of ik het op Facebook plaats. Zoals ik zei; je wordt bijna verplicht om alles maar te delen via social media omdat men het verwacht. Ik vind dat echt de grootste onzin. En dat ik het niet op Facebook zet, betekent écht niet dat ik het niet van de daken wil schreeuwen en ik niet heel blij en trots ben dat ik zwanger ben.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem73

Bericht 22 Nov 2013 14:42

Re: Je zwangerschap delen op social media

Ik heb toen wel alles gedeeld maar ik heb ook geen mensen of wat dan ook op fb die dat niet zouden mogen weten.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers