Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niks in schoen doen...

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Nov 2013 21:15

Re: Niks in schoen doen...

Nee, dat zou ik nooit doen. De schoen leeg laten om te laten zien dat Sint niet elke avond langs kan komen vind ik prima, met een goede en duidelijke uitleg erbij. Maar ik begrijp het niet als mensen Sinterklaas of Zwarte Piet inzetten om hun kind te straffen of te chanteren.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 20 Nov 2013 22:08

Re: Niks in schoen doen...

Ik gebruik het soms wel. Dat als hij niet goed luistert, dat luisterpiet dat ook hoort. En dat hij dan misschien wel geen cadeautje krijgt.
Maar ik zou dan nooit zijn schoen echt leeg laten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 20 Nov 2013 23:09

Re: Niks in schoen doen...

Wat sneu.
Sowieso doen wij maar aan 1x schoenzetten, bij de aankomst van sinterklaas. En toen kreeg ze ook alleen maar chocolademunten. Blij dat ze ermee is!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 21 Nov 2013 00:06

Re: Niks in schoen doen...

Ik zou dat echt niet kunnen hoor, de schoen leeg laten, omdat ze niet lief is geweest.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in deze tijd wel eens als 'chantagemiddel' gebruik. Dat zwarte piet alleen komt als ze goed luistert. Maar de schoen ook echt leeg laten daarom? Nee, dan zetten we de schoen gewoon niet die dag.

Kan daar echt niet tegen. Als dochter dan de volgende ochtend beneden komt en een lege schoen treft. Vind dat zo sneu, daar word ik zelf gewoon ook verdrietig van.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Nov 2013 10:31

Re: Niks in schoen doen...

Ik zei gisteren wel, toen ik haar een compliment gaf: 'En weet je wie er ook trots op jou is? Sinterklaas!'
Maar toen zei ze: 'Nee, dat kan niet, Sinterklaas is helemaal niet bij ons thuis.'
Volgens mij zou zij toch niet in die dingen trappen, dat Sinterklaas alles weet en ziet enzo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem135

Bericht 21 Nov 2013 13:20

Re: Niks in schoen doen...

Ik zou dat niet gauw doen.. En vind het gewoon zielig.
Dochter mag hier gerust elke dag haar schoen zetten,heb haar wel verteld dat sinterklaas er niet elke keer een cadeautje in kan doen,dat is voor nu voldoende.
Chanteren werkt niet bij haar haha.
Ook zit ze nu al op een punt of ze het nog gelooft of niet... Ze zegt steeds dat sinterklaas en zwarte piet neppe mensen zijn en geschminkt..
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers