Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

<<

Anoniem87

Bericht 20 Nov 2013 15:35

Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Ow ik word er zo niet goed van hè! Heb al één keer gehad dat de kijker 40 min van tevoren zat te wachten in de hal en vandaag kwamen de makelaar + kijker 45 minuten voor de afspraak al binnen zetten! Mn vriend werkt thuis vandaag dus die was nog binnen.
Ik snap wel dat als ze een combi-afspraak hebben het wat eerder/later kan worden, maar zoveel?! En bel dan op z'n minst ff ofzo..
We hebben namelijk een kat en die gaat iedere keer even naar mn ouders omdat hij niet altijd goed op vreemde mensen reageert.

Pffff ben ik onterecht gefrustreerd of is dit gewoon irritant? En hoe deden jullie dat als je een kijker kreeg? Echt een uur vantevoren weggaan of bleef je thuis?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 20 Nov 2013 16:02

Re: Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Wat vreemd dat dit gebeurt. Drie kwartier eerder komen is wel erg vroeg. Kun je het niet met de makelaar bespreken? Dat je het vervelend vindt dat hij zoveel eerder komt i.v.m. de kat?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem129

Bericht 20 Nov 2013 18:14

Re: Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Slordig vind ik het! Ik heb mijn bezichtigingen zelf gedaan en de mensen waren eigenlijk altijd netjes op tijd.
<<

Anoniem198

Bericht 20 Nov 2013 19:20

Re: Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Dat lijkt mij ook heel vervelend! Ik zou vragen of de makelaar voortaan even wil bellen.
<<

Anoniem87

Bericht 20 Nov 2013 20:05

Re: Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Ik heb het meteen even gevraagd, hij belde toch om een verslagje uit te brengen. Hij zal voortaan bellen. Snap niet dat hij dat zelf niet kan verzinnen, maargoed. Dit was ook niet mijn 'vaste' makelaar.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 20 Nov 2013 21:14

Re: Bezichtiging van eigen huis, frustratie!

Ik zou het ook niet prettig vinden hoor.

Ik ging gemiddeld een half uurtje - 20 minuutjes eerder dan de afspraak uit de woning. Ik zou het zelf als kijker erg 'raar' (of hoe zeg je dat?) vinden als een verkoper 5 minuten voor tijd zijn woning pas uitkomt.
Ik deed op het laatst ook altijd nog stofzuigen ivm de hond zodat er zo weinig mogelijk haren lagen.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers