Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bootcamp

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:35

Bootcamp

Zijn er hier mensen die bootcamp doen?
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:39

Bericht 03 Sep 2013 10:41

Re: Bootcamp

Ik niet, maar een vriendin van mij gaat twee keer in de week. Ze vind het heerlijk om helemaal afgebeuld en kapot terug tekomen. Ze wordt echt heel gespierden krijgt zelfs een strakke buik! :)
Als mijn gezondheid het toe zou laten zou ik het ook supergraag willen doen, lekker buiten!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:44

Re: Bootcamp

Ik hoorde via via ook positieve verhalen dus dacht ga het hier eens vragen. Ik zit te denken om het ook eens te gaan proberen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Sep 2013 11:04

Re: Bootcamp

Ik ben één keer geweest en ik vond het super leuk om te doen. Probleem is/was alleen dat ik al zoveel sport in de avonden dat ik het er eigenlijk niet bij kon doen. Ik zou dan geen één avond meer thuis zijn, plus een avond tennissen moeten opgeven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 03 Sep 2013 12:27

Re: Bootcamp

Ik ga meestal twee keer per week naar Bootcamp. Ik vind het echt heerlijk, even verstand op nu en knallen. Bij het hardlopen merk ik ook verbetering, door bijvoorbeeld de rompstabiliteits oefeningen is mijn hardloophouding beter geworden en door de intervaltrainingen ben ik ook sneller gaan lopen.

En gespierder ben ik inderdaad ook geworden! Qua bovenlichaam is het zowel genoeg daar lijk ik soms net zo'n zwemster. Maar ook mijn buik is behoorlijk strakker geworden. (ik ben in februari begonnen, ben sindsdien ook meer op het eten gaan letten en sindsdien 10 kilo kwijt.)
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 12:37

Re: Bootcamp

Audrey schreef:Ik ga meestal twee keer per week naar Bootcamp. Ik vind het echt heerlijk, even verstand op nu en knallen. Bij het hardlopen merk ik ook verbetering, door bijvoorbeeld de rompstabiliteits oefeningen is mijn hardloophouding beter geworden en door de intervaltrainingen ben ik ook sneller gaan lopen.

En gespierder ben ik inderdaad ook geworden! Qua bovenlichaam is het zowel genoeg daar lijk ik soms net zo'n zwemster. Maar ook mijn buik is behoorlijk strakker geworden. (ik ben in februari begonnen, ben sindsdien ook meer op het eten gaan letten en sindsdien 10 kilo kwijt.)


Kijk van zo'n verhaal wordt ik vrolijk. Ik wil gewoon afvallen, meer conditie en een strakkere buik.
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 03 Sep 2013 12:41

Re: Bootcamp

Nou bij mij is dat dus allemaal gelukt. Conditie is ook stukken beter, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik de eerste les het gevoel had dood te gaan... ik had een conditie van een vaatdoek.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 12:44

Re: Bootcamp

Ik heb op zich wel een redelijke conditie ik loop al een tijdje hard. Ik kan nu stukken van 13 min achter elkaar lopen. En dan een korte pauze. Ik moet wel wat conditie hebben voor ik aan bootcamp begin. Ze hebben hier namelijk geen beginnerscursus. Dus moet wel met de groep mee kunnen rennen. Worden er veel lange stukken gerend bij jou?
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 03 Sep 2013 13:31

Re: Bootcamp

Als je al 13 minuten achter elkaar kan lopen dan moet het vast wel lukken. Zo lang doe je het tijdens de bootcamplessen in ieder geval nooit achter elkaar. Je wisselt natuurlijk veel af met krachtoefeningen en interval dus je hartslag blijft vaak hoog en dat maakt het wel pittig, maar dat pik je wel snel op.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 13:49

Re: Bootcamp

Audrey schreef:Als je al 13 minuten achter elkaar kan lopen dan moet het vast wel lukken. Zo lang doe je het tijdens de bootcamplessen in ieder geval nooit achter elkaar. Je wisselt natuurlijk veel af met krachtoefeningen en interval dus je hartslag blijft vaak hoog en dat maakt het wel pittig, maar dat pik je wel snel op.


Oke dan ga ik er op kort termijn mee beginnen. Dan ga ik van de week nog even fanatiek hardlopen en ook proberen een uur met pauzes. Want bootcamp is ook een uur. Na hoe snel merkte jij effect op je lichaam en conditie?
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 03 Sep 2013 16:03

Re: Bootcamp

Ik denk na 2-3 trainingen al. Die conditie bouw je heel snel op.
Bij ons duren de training trouwens een uur en een kwartier.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 16:04

Re: Bootcamp

Audrey schreef:Ik denk na 2-3 trainingen al. Die conditie bouw je heel snel op.
Bij ons duren de training trouwens een uur en een kwartier.



Mooi, ik krijg er nu al helemaal zin in
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 03 Sep 2013 16:06

Re: Bootcamp

Ben benieuwd wat je ervan vind, laat het hier nog eens weten!
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 16:09

Re: Bootcamp

Ja doe ik, bedankt in ieder geval voor je reacties!
<<

Anoniem73

Bericht 03 Sep 2013 17:23

Re: Bootcamp

Ik heb het een keer gedaan was echt niks voor mij! Erg zwaar en dat afbeulen en schreeuwen nee niet mijn ding.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers