Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tot hoe oud sensormatje?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 19 Nov 2013 19:59

Tot hoe oud sensormatje?

R heeft nog steeds het sensormatje in zijn bedje. Hij ligt in het midden (het matje) dus hoe R ook ligt, hij gaat nooit vals af, terwijl R zijn hele bed door kruipt.

Hoe lang hebben jullie het matje gebruikt?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem171

Bericht 19 Nov 2013 20:31

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Ik heb zo'n matje nooit gebruikt.

Maar ik zou denken zolang het jou gerust stelt zou ik het laten liggen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Nov 2013 20:33

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Nana schreef:Ik heb zo'n matje nooit gebruikt.

Maar ik zou denken zolang het jou gerust stelt zou ik het laten liggen.


+ 1
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Nov 2013 20:50

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Ik dacht dat ik eens ergens had gelezen tot 1 of 1,5 jaar, maar helemaal zeker weet ik dat niet. Het had er in elk geval mee te maken dat na een bepaalde leeftijd de ademfrequentie per minuut te laag wordt voor dat matje (die is gericht op de ademfrequentie van jongere kindjes) en dan kan hij vals alarm gaan geven.

Hier heb ik hem rond het jaar weggehaald, toen was hij niet goed meer te gebruiken bij ons omdat ze zulke rare houdingen aannam in het ledikant dat ze soms toch buiten het bereik van het matje lag. En dat gaf vals alarm.

Ik denk dat ik hem nog zou laten liggen als jij je er fijn bij voelt, en zolang hij geen vals alarm geeft natuurlijk.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 19 Nov 2013 20:54

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Ik heb m tot 2 laten liggen. Toen ging hij over naar zijn peuterbedje.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem20

Bericht 19 Nov 2013 20:56

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Zo'n matje heeft een bepaalde houdbaarheid, zag het laatst toen ik zn bedje verschoonde.
<<

Anoniem28

Bericht 19 Nov 2013 21:01

Re: Tot hoe oud sensormatje?

hij gaat pas af nadat ie twintig seconden geen beweging heeft waargenomen, dus hij gaat echt niet af als alleen de ademfrequentie lager wordt. Vals alarm heb je alleen als het kindje het bed door gaat rollen en dan nog is ie super gevoelig. Hij registreerde soms zelfs mijn ademhaling als ik dicht bij de cosleeper lag.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 19 Nov 2013 21:02

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Wij hebben een aerosleepmatje maar ik laat die er gewoon inliggen zolang hij nog in het ledikant slaapt. Het ligt daar niet in de weg en het voelt voor mij toch prettiger.
<<

Anoniem 82

Bericht 19 Nov 2013 21:14

Re: Tot hoe oud sensormatje?

Rejoy schreef:hij gaat pas af nadat ie twintig seconden geen beweging heeft waargenomen, dus hij gaat echt niet af als alleen de ademfrequentie lager wordt. Vals alarm heb je alleen als het kindje het bed door gaat rollen en dan nog is ie super gevoelig. Hij registreerde soms zelfs mijn ademhaling als ik dicht bij de cosleeper lag.

Dan was die van ons minder gevoelig, op een gegeven moment kreeg ik een paar keer per nacht vals alarm. En er was niks aan de hand met dochter. Behalve dan dat ze zich in zo´n rare bocht had gewurmd dat het matje blijkbaar niet voldoende kon waarnemen. Hij lag hier overigens in het midden van het ledikant, omdat ik nooit wist welke kant ze nu weer op zou gaan :laughcry:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx