Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Virussen op laptop?

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 19 Nov 2013 15:38

Virussen op laptop?

Hé meiden,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mijn laptop is echt superfijn! Maar volgens mij zitten er virussen op en ik heb werkelijk geen idee hoe ik die eraf krijg. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om te betalen voor een virusscanner maar ik heb dus de volgende 'dingen': hele irritante reclame's overal in beeld (met het forum staat boven reclame, links&rechts en tussen de tekst door;echt verschrikkelijk) nieuwe tapbladen die 'vanzelf' geopend worden met nog meer reclame of dat chrome alle tapbladen sluit en een nieuw tapbald met reclame ervoor gooit. Naast internet heb ik ook 'meldingen' die ik ervoor krijg (zo krijg ik al weken een melding van geen-idee-wat en iets over backup, nooit aangemaakt). Ik ben al naar 'programma's en onderdelen' gegaan maar daar staat niets raars meer tussen.. Wat moet ik doen?
Wat als het lukt
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 19 Nov 2013 18:03

Re: Virussen op laptop?

AVG virusscanner is gratis, misschien die downloaden?
<<

me-girl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:11

Bericht 19 Nov 2013 18:21

Re: Virussen op laptop?

Voor irritante reclame en pop-ups op je laptop kun je de A.dblock downloaden.
https://adblockplus.org/nl/chrome

Zolang je chrome gebruikt, maar er zullen vast ook wel varianten voor de andere browsers zijn!

Ik heb namelijk nooit meer last van reclame :D

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer