Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je (droom) weddingdress

<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 10:40

Re: Show je (droom) weddingdress

Mooie jurk Marin, maar ik geloof niet dat dit een marin jurk is. En wat ik echt haat aan zulke rokken, je kan nog geen 30cm lopen zonder dat het vol kreukels zit en dan sta je met kreukels voor het altaar, meh.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 10:43

Re: Show je (droom) weddingdress

waarom vind je t geen Marin jurk, ChiQ? Ben benieuwd want ik vind m zelf (Marin zijnde) erg mooi haha. Ik denk dat t model met a-lijn me wat beter zal staan dan een strakkere sheath jurk. Maar ja wat weet ik er nou van haha. Ik sta iig meer open voor meer modellen merk ik tegenwoordig, heb steeds meer zin om me gewoon te gaan laten verrassen als ik ga kijken (wanneer dat ook moge gebeuren).
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 10:51

Re: Show je (droom) weddingdress

Haha, ja als jij het mooi vindt het is het natuurlijk een Marin jurk maar ik vind het... stijfjes! Ja dat is het woord.

Ik zoek even wat ik een marin jurk vind, moment!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 10:51

Re: Show je (droom) weddingdress

Ja je moet toch passen (duh) ik had een heel andere jurk in gedachten dan ik uiteindelijk heb gekozen. Ik wilde geen hoe heet dat, ballgown en niet strapless. Drie keer raden wat het is geworden :D En het was de eerste die ik aan had ook nog! Daarna nog wel een stuk of 5 jurken gepast, en toen kwam ik erachter dat het de eerste jurk was.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 29 Apr 2014 11:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 10:54

Re: Show je (droom) weddingdress

Leuk, ben benieuwd ChiQ!
En ja, Carrie, dat is volgens mij echt zo toch? Dat je met iets heel anders eindigt dan je eerst denkt. Daarom ben ik ook zo benieuwd hahaha.
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 10:56

Re: Show je (droom) weddingdress

ChiQ schreef:Haha, ja als jij het mooi vindt het is het natuurlijk een Marin jurk maar ik vind het... stijfjes! Ja dat is het woord.

Ik zoek even wat ik een marin jurk vind, moment!


Bijv:
http://enzoani.com/dress-search/view/blue/glenview
http://enzoani.com/dress-search/view/blue/georgetown
http://enzoani.com/dress-search/view/blue/galesburg

Moet ik nog doorgaan?
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 10:58

Re: Show je (droom) weddingdress

Carrie schreef:Ja je moet toch passen (duh) ik had een heel andere jurk dan ik uiteindelijk heb gekozen. Ik wilde geen hoe heet dat, ballgown en niet strapless. Drie keer raden wat het is geworden :D En het was de eerste die ik aan had ook nog! Daarna nog wel een stuk of 5 jurken gepast, en toen kwam ik erachter dat het de eerste jurk was.


Ben benieuwd!
<<

Anoniem 43

Bericht 29 Apr 2014 10:59

Re: Show je (droom) weddingdress

Hoeft niet altijd hoor Marin. Ik ben geëindigd met de jurk die ik vooraf in gedachten had.
Ik denk trouwens dat ik de jurk net als Chiq ook wel stijf vind. Die andere met al dat kant en dat rondje eruit op de rug vond ik mooier.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 11:00

Re: Show je (droom) weddingdress

Hahaa bij enzoani moet ik altijd aan jou denken!
Die eerste en derde vind ik heel mooi. Die tweede niet, hou niet van 1 mouwtje.
Maar ik vind dat zo'n beetje zelfde soort jurken als de jurk die ik plaatste, alleen die van rosa Clara iets verfijnder. Maar ik weet ook nog niet goed hoor, of zo'n rustige onderkant wel iets voor mij is. Ik wil iig kunnen dansen en dat is met zo'n stijf iets wel lastig. En ach t hangt er ook compleet vanaf wat voor soort bruiloft t wordt, dus eerst dat maar eens zien! Maar in principe ken je m'n smaak goed dus! :good:
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 11:02

Re: Show je (droom) weddingdress

ChiQ schreef:
Carrie schreef:Ja je moet toch passen (duh) ik had een heel andere jurk dan ik uiteindelijk heb gekozen. Ik wilde geen hoe heet dat, ballgown en niet strapless. Drie keer raden wat het is geworden :D En het was de eerste die ik aan had ook nog! Daarna nog wel een stuk of 5 jurken gepast, en toen kwam ik erachter dat het de eerste jurk was.


Ben benieuwd!


Ik wilde eigenlijk jouw jurk! Nou ik wilde jou niet precies nadoen natuurlijk :smile: Maar ik merkte dat die mij niet stonden op de een of andere manier!
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 11:08

Re: Show je (droom) weddingdress

Carrie schreef:
ChiQ schreef:
Carrie schreef:Ja je moet toch passen (duh) ik had een heel andere jurk dan ik uiteindelijk heb gekozen. Ik wilde geen hoe heet dat, ballgown en niet strapless. Drie keer raden wat het is geworden :D En het was de eerste die ik aan had ook nog! Daarna nog wel een stuk of 5 jurken gepast, en toen kwam ik erachter dat het de eerste jurk was.


Ben benieuwd!


Ik wilde eigenlijk jouw jurk! Nou ik wilde jou niet precies nadoen natuurlijk :smile: Maar ik merkte dat die mij niet stonden op de een of andere manier!


Ah, haha had wel gemogen hoor, ik ben inmiddels bijna 4 jaar getrouwd. Maar niet om mezelf op te hemelen hoor, zo'n mermaid/trompet kunnen weinig mensen aan. Ik keek op TLC Say yes to the dress en toen zei Randy dat je lichaam dan bij je schouders even breed moet zijn met je heupen, anders krijg je niet de juiste silhouet. Ik denk dat jij in verhouding bij je heupen smaller bent dan bij je schouders, en daarom staat een ballgown je mooier waarschijnlijk!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 11:10

Re: Show je (droom) weddingdress

Ik had de foto gezien van jou in een mermaid Carrie en vond t je prachtig staan! Maar als t niet jouw jurk is, is t niet jouw jurk. Ben echt zo vreselijk benieuwd wat je aan doet op je bruiloft, ik denk dat ik ga huilen (uit positieve emotie hoor!)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 11:13

Re: Show je (droom) weddingdress

ChiQ schreef:Ah, haha had wel gemogen hoor, ik ben inmiddels bijna 4 jaar getrouwd. Maar niet om mezelf op te hemelen hoor, zo'n mermaid/trompet kunnen weinig mensen aan. Ik keek op TLC Say yes to the dress en toen zei Randy dat je lichaam dan bij je schouders even breed moet zijn met je heupen, anders krijg je niet de juiste silhouet. Ik denk dat jij in verhouding bij je heupen smaller bent dan bij je schouders, en daarom staat een ballgown je mooier waarschijnlijk!


Ja dat klopt helemaal! Mijn schouders zijn inderdaad breed, waardoor het inderdaad meer in verhouding is als je onderin qua rok meer volume hebt. Ik had het nog niet zo bekeken eigelijk, maar het klopt wel. Hoewel de mermaids me ook heel mooi stonden, maar voor mij voelde het niet als dé jurk. Kijk, over deze heeft Marin het. Vind hem echt heel mooi staan, maar het was 'm gewoon niet.
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 11:18

Re: Show je (droom) weddingdress

Ik zie geen foto?
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 11:19

Re: Show je (droom) weddingdress

Staat op dr beauty blog! :-)
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 11:22

Re: Show je (droom) weddingdress

Afbeelding

En deze was het helemaal niet haha
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 11:24

Re: Show je (droom) weddingdress

Was je bij Covers, Carrie? Of waar was je? Mocht je daar gewoon foto's maken van de jurken die het niet werden? Vaak mag dat niet, alleen van de jurk die je koopt. Maar dit is wel zo leuk, zo zie je echt een proces.
<<

ChiQ

Bericht 29 Apr 2014 11:32

Re: Show je (droom) weddingdress

O, die eerste is heel mooi! Maar die tweede, nee die vind ik niet zo.

Ik mocht alleen foto's maken van de jurk die het werd, wel leuk dathet mocht!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 12:06

Re: Show je (droom) weddingdress

Marin schreef:Was je bij Covers, Carrie? Of waar was je? Mocht je daar gewoon foto's maken van de jurken die het niet werden? Vaak mag dat niet, alleen van de jurk die je koopt. Maar dit is wel zo leuk, zo zie je echt een proces.


Ja er mochten gewoon foto's gemaakt worden! Wel met mate hoor, ze vonden het niet héél prettig, maar het mocht wel. Bij Covers inderdaad Marin!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 29 Apr 2014 12:07

Re: Show je (droom) weddingdress

Die eerste staat je wel heel mooi Carrie.

Dit is op dit moment mijn favoriete jurk.

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 12:11

Re: Show je (droom) weddingdress

Carrie schreef:
Marin schreef:Was je bij Covers, Carrie? Of waar was je? Mocht je daar gewoon foto's maken van de jurken die het niet werden? Vaak mag dat niet, alleen van de jurk die je koopt. Maar dit is wel zo leuk, zo zie je echt een proces.


Ja er mochten gewoon foto's gemaakt worden! Wel met mate hoor, ze vonden het niet héél prettig, maar het mocht wel. Bij Covers inderdaad Marin!


Leuk om te weten :-) ik zou ook covers overwegen omdat ze daar mooie merken hebben.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 12:11

Re: Show je (droom) weddingdress

Marin schreef:
Carrie schreef:
Marin schreef:Was je bij Covers, Carrie? Of waar was je? Mocht je daar gewoon foto's maken van de jurken die het niet werden? Vaak mag dat niet, alleen van de jurk die je koopt. Maar dit is wel zo leuk, zo zie je echt een proces.


Ja er mochten gewoon foto's gemaakt worden! Wel met mate hoor, ze vonden het niet héél prettig, maar het mocht wel. Bij Covers inderdaad Marin!


Leuk om te weten :-) ik zou ook covers overwegen omdat ze daar mooie merken hebben.


Ja, mooie merken, je wordt netjes geholpen en ze hebben jarenlange ervaring.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Apr 2014 12:12

Re: Show je (droom) weddingdress

Oh mooi SF!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 12:19

Re: Show je (droom) weddingdress

Ja heel mooi!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 29 Apr 2014 12:35

Re: Show je (droom) weddingdress

Zodra ik mijn jurk gekocht heb plaats ik wel een foto. Vriendlief gaat toch mee dus weet al waar ik in trouw.
10-08-2017 ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers