Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fashion on a budget!

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 18 Nov 2013 15:58

Fashion on a budget!

Ik merk dat ik het moeilijk vind om met mijn kleine budget toch leuk te slagen voor kleding. Ik denk dat er misschien wel meer meiden zijn die hier tegen aan lopen, dus ik ben benieuwd naar tips!

Leuke goedkope winkels? betaalbare merken? interessante kortingsacties? foto's van jouw nieuwe low-budget outfit?

Inspire me! :cheering:
<<

Anoniem4

Bericht 18 Nov 2013 16:02

Re: Fashion on a budget!

Ik koop nooit echt mega dure dingen (ok af en toe met schoenen een uitschieter maar dan is t alsnog niet heeel duur). Vaak ga ik op een Glamour day shoppen want dan is het op heel veel 20% korting en dat scheelt best wat. Ik heb toen veel van mn najaars wishlist gekocht.
<<

Anoniem9

Bericht 18 Nov 2013 16:10

Re: Fashion on a budget!

Ik koop ook nooit echt dure kleding. Heb Action, Zeeman en Wibra in mijn kast liggen. Primark vind ik echt een fijne winkel. Broeken koop ik bij Bristol (2 voor 40 euro), schoenen besteed ik wat meer aan, maar meestal in de sale (wil alleen leren schoenen).
<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2013 16:12

Re: Fashion on a budget!

Takko haal ik al mijn basics, verder vind ik inderdaad Primark leuk en H&M. C&A soms, maar daar is ook veel oude-vrouwen-kleding.

Oh en ik shop eigenlijk alleen tijdens de sale, en ga niet voor minder dan 30% korting.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 18 Nov 2013 16:14

Re: Fashion on a budget!

Ik koop/kocht eigenlijk meestal bij vero moda en only, maar daar ben je ook zo 30 a 40 euro kwijt voor een leuk shirt...

Bristol is wel een tip voor broeken, is de kwaliteit een beetje oke?
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 16:16

Re: Fashion on a budget!

JaneDoe schreef:Ik koop/kocht eigenlijk meestal bij vero moda en only, maar daar ben je ook zo 30 a 40 euro kwijt voor een leuk shirt...

Bristol is wel een tip voor broeken, is de kwaliteit een beetje oke?

Wachten tot de Sale! Ik heb wel Vila en Vero Moda en Only, maar dat koop ik in de Sale. Ik vind bijna altijd de dingen leuk die er nog hangen (en een ander dus wss niet leuk vindt ofzo haha).
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 18 Nov 2013 16:22

Re: Fashion on a budget!

Dat is waar Rush! ik kijk meestal wel bij de sale, maar vind 9 van de 10 keer mijn maat er niet meer tussen :thumbdown: Ik heb veel te gemiddelde maten denk ik, misschien toch maar nóg meer pepernoten eten zodat ik niet meer in maatje 38 pas haha.

Ik vind tips zoals bijv die broeken van Bristol wel handig. Ik kom daar nooit voor kleding, maar als die broeken een beetje goed zijn ga ik daar zeker eens kijken.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 16:23

Re: Fashion on a budget!

Heel vaak zijn het XS-jes die er nog hangen, maar ik kom ook regelmatig een M of L tegen gelukkig. Vorig jaar nog een prachtige blazer gescoord voor €10 (eerst €40).
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2013 17:40

Re: Fashion on a budget!

Ik mix van alles en nogwat. Het ene artikel is duur en het andere goedkoop.
Mijn koopjes scoor ik bij:
- Miss Etam (spijkerbroeken)
- M&S (wel iets duurder dan goedkoop)
- C&A (basics)
- Takko (shirtjes/bloesjes)
- Kruidvat/Trekpleister, deze hebben soms een leuk vestje of shirtje.
08/2018
05/2021
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Nov 2013 17:54

Re: Fashion on a budget!

Ik koop ook vaak bij Vero Moda / Only en ik vind sommige dingen wel echt goedkoop, maar shirts inderdaad niet. Verder shop ik graag bij C&A (alleen Clockhouse eigenlijk) en H&M. Soms vind ik ook leuke dingen bij Takko. Ook wel bij WE maar dat is meestal wat duurder. En misschien een winkel waar je niet snel zou kijken: Scapino. Ik heb daar nu al een paar keer een leuk vest weten te vinden.
<<

Anoniem9

Bericht 18 Nov 2013 18:11

Re: Fashion on a budget!

JaneDoe schreef:Ik koop/kocht eigenlijk meestal bij vero moda en only, maar daar ben je ook zo 30 a 40 euro kwijt voor een leuk shirt...

Bristol is wel een tip voor broeken, is de kwaliteit een beetje oke?


Vind ik wel.. Sommige broeken heb ik al 2 jaar!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 18 Nov 2013 18:43

Re: Fashion on a budget!

oke super, dankjewel!
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 18 Nov 2013 18:58

Re: Fashion on a budget!

Ik shop regelmatig in kringloopwinkels. Je moet soms goed zoeken maar je kunt er echt wel leuke dingen vinden. Maar ik weet niet of je daar van houdt.
Verder inderdaad sale shoppen, veel winkels hebben tegenwoordig altijd een sale rek staan.
Of een kledingruilbeurs misschien?
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Nov 2013 19:03

Re: Fashion on a budget!

Qua sale kijk ik ook regelmatig bij Sans Online.
Leuke merken en ze hebben vaak ook gewoon wel goede sale, niet dat iets van 40,- maar 2,- goedkoper wordt of zo.
En Marktplaats. Als ik iets graag wil hebben maar te duur vind, kijk ik gewoon of iemand het daar aanbiedt. Vaak ga ik wel eerst even passen in de winkel zelf, dan weet je tenminste ook of je de goede maat hebt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 18 Nov 2013 20:35

Re: Fashion on a budget!

ik koop niks voor de volle mep, ik ga naar sample sales, bijenkorf voor 70% korting, kringloop en marktplaats.
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 18 Nov 2013 21:52

Re: Fashion on a budget!

Ik ben dol op de sale, maar dan kan ik het nog veel te duur vinden. Truien en shirtjes koop ik alleen in de sale of H&M moet eens 25% korting geven op de hele collectie. Broeken koop ik sinds een paar maanden van Clockhouse C&A. Voornamelijk tijdens de vlaggetjesweken en anders tijdens de weken die ze nu hebben, met 25% korting. Toen ik er afgelopen week achter kwam dat C&A een eigen webshop heeft, was ik helemaal blij. Super goedkope spijkerbroeken en dat ook nog uit alle filialen, ook uit Duitsland. Ze hanteren dezelfde kortingen als in hun filialen en tijdens de kortingsweken rekenen ze geen verzendkosten. Heb net een broek gekocht van 22 euro. Ondergoed koop ik altijd bij de Hunkemöller, zoveel slips voor een bepaald bedrag, maar vraag me nu af of dat ook goedkoper kan. Heb er nu 7 voor 25 euro.
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 15:56

Bericht 19 Nov 2013 08:47

Re: Fashion on a budget!

Oh leuk ben dol op sale!
Op de een of andere manier vind ik het gewoon belachelijk om de volle mep te betalen.

Ik shop ook bij H&M, C&A, Primark, Zara, New Yorker, Vero moda, maar als ik wat leuks bij bijv de Wibra zie hangen gaat het mee. Denk dat het vooral een kwestie van combineren is.
Wat ik wel een super mooi merk vind is Jane Norman (bij V&D te krijgen) en daar zitten soms wat duurdere dingen tussen. Die probeer ik wel in de sale te halen, en die gaan wel lang mee.

Ook ga ik soms naar de kringloop. Toevallig eens tussen gaan snuffelen en een super mooie zware kokerrok gescoord en een envelop tasje voor 8 euro. Ziet er als nieuw uit. En mijn vriend een mooi jasje, voor 7 euro, wat normaal bijna 100 euro kost, en was volgens mij 1 keer gedragen.
Moet wel zeggen bij kringloop moet je goed kijken en alles controleren.

Ondergoed koop ik wel nieuw en mag wat kosten, en mijn sieraden zijn ook speciaal maar passen overal bij.

Maar voor mij blijft staan, hoe je iets draagt.
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 08:51

Re: Fashion on a budget!

Nyx schreef:Ondergoed koop ik altijd bij de Hunkemöller, zoveel slips voor een bepaald bedrag, maar vraag me nu af of dat ook goedkoper kan. Heb er nu 7 voor 25 euro.

Primark haha. 5 voor €7 geloof ik.
<<

Nyx

Bericht 19 Nov 2013 10:22

Re: Fashion on a budget!

Rush schreef:
Nyx schreef:Ondergoed koop ik altijd bij de Hunkemöller, zoveel slips voor een bepaald bedrag, maar vraag me nu af of dat ook goedkoper kan. Heb er nu 7 voor 25 euro.

Primark haha. 5 voor €7 geloof ik.


Dat zijn de mooie bedragen. Jammer dat Primark niet op de route ligt. :(
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 10:23

Re: Fashion on a budget!

Nyx schreef:
Rush schreef:
Nyx schreef:Ondergoed koop ik altijd bij de Hunkemöller, zoveel slips voor een bepaald bedrag, maar vraag me nu af of dat ook goedkoper kan. Heb er nu 7 voor 25 euro.

Primark haha. 5 voor €7 geloof ik.


Dat zijn de mooie bedragen. Jammer dat Primark niet op de route ligt. :(

Nee klopt, maar zij hebben zulke fijne slipjes en hipsters en alles. Iedere keer als ik bij de Primark kom dan neem ik weer 1 of 2 setjes mee. Net als sokken, die zijn ook zo fijn (en met een leuke print haha, ook wel zonder hoor).

Ik ben fan in ieder geval!
<<

Anoniem193

Bericht 19 Nov 2013 10:30

Re: Fashion on a budget!

Ik lees dat ik nodig eens naar de Primark moet gaan.
Ben ontzettend toe aan nieuw ondergoed en sokken.
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 10:34

Re: Fashion on a budget!

De pakjes met slipjes hangen wel altijd door elkaar. Goed op het label lezen wat je meeneemt dus. Ik heb al een high waist slips gekocht omdat ik niet goed las haha! :thumbdown:
<<

Anoniem9

Bericht 19 Nov 2013 11:03

Re: Fashion on a budget!

I loveee Primark. Ik wil dat er eentje in de buurt komt!
<<

Nyx

Bericht 19 Nov 2013 11:28

Re: Fashion on a budget!

Het plan is wel om 'binnenkort' naar de Primark te gaan, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. Vanmiddag eens kijken of de Action nog iets heeft. Ik vind 25 euro voor 7 slips nu helemaal te duur haha, dus dat gaat hem sowieso niet meer worden. :P
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 19 Nov 2013 19:53

Re: Fashion on a budget!

Kringloop, marktplaats, forum?
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers