Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hulp Sinterklaas Topic

<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 15:24

Hulp Sinterklaas Topic

Kan jij als hulp-Sinterklaas wel wat hulp gebruiken? Stel je vragen hier!

Okay, ik trap af.

Waar kan ik leuk postpapier kopen? Heeft de Action dat ook bijv.? Of HEMA?
Waar kan ik masking tape kopen voor een leuk prijsje? Mijn lootje heeft het bij een winkeltje voor €2,95 maar dat is toch heel duur? Of niet?!

Mijn neefjes vragen lego of playmobil. Wat zijn leuke setjes voor ong. max. €20?

Help elkaar!! :paard
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 18 Nov 2013 15:30

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Goed idee!

€2,95 voor een rolletje masking tape vind ik ook wel wat duur ja. Bij de Action heb je ze ook en daar zijn ze zeker goedkoper. Soms ook bij de Wibra. Xenos en HEMA hebben het ook, die zijn wel weer iets duurder. Maar misschien wil ze rolletjes met een specifiek patroon ofzo?

Ik heb alle cadeautjes al lang binnen! Alleen nog een kleinigheidje voor mijn lootje, heb nog een paar euro over. Denk dat ik daar wel wat voor kan vinden!
Nu moet ik alleen nog dichten... Wellicht kom ik daar binnenkort hulp voor vragen hier :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 15:32

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Nee geen specifiek patroon. Er staat een winkeltje bij en ik heb op die site gekeken en dat zijn naar mijn idee geen bijzondere patroontjes, maar misschien is het wel 'merk' tape ofzo. Ze is alleen een beginner hierin. Nouja kan altijd nog een anonieme vraag stellen of het persee bij dat winkeltje vandaan moet.

Xenos is wel een goede, daar had ik nog niet aan gedacht!
<<

Anoniem22

Bericht 18 Nov 2013 15:45

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van masking tape van Action/Wibra en hobbywinkels. Daar is €2,95 per rolletje wel een normale prijs. Op zich dus niet iets om van te schrikken, maar navragen is een goede.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Nov 2013 15:48

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Hoe oud zijn je neefjes?
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 15:57

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Willem schreef:Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van masking tape van Action/Wibra en hobbywinkels. Daar is €2,95 per rolletje wel een normale prijs. Op zich dus niet iets om van te schrikken, maar navragen is een goede.

Kijk, dat is handig om te weten. Ik heb echt geen idee. Ik weet eigenlijk niet eens waarvoor het gebruikt wordt haha. Het versieren van plakboeken enzo?

Alibi ze zijn (bijna) 5 & 7. Ook wel handig idd haha.
<<

Anoniem22

Bericht 18 Nov 2013 16:04

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Multi-inzetbaar dat tape, haha. Maar inderdaad voor dingen als het decoreren van een scrapbook, het maken van kaartjes, of je plakt op je vloer een hele snelweg voor de speelgoedautootjes. Voor meer toepassingen: googlen op 'washi tape'.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Nov 2013 16:30

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Dan vind ik voor die leeftijd eigenlijk alles uit de Lego City serie het leukst.
Of Lego Creator, maar dat is misschien nog te moeilijk voor de jongen van 5. Voor die van 7 wel uitdagend.
Als ze al lang en veel met lego spelen, is lego Technic erg leuk.

Qua Playmobil is Agents of Ridders leuk.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 16:43

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Ik zag ook de Playmobiel bouwplaats setjes, dat leek me ook wel leuk. Ik vind het wel moeilijk. Eerst wist ik niks, nu kregen we tips en nu is de keuze weer te groot haha!
<<

Anoniem193

Bericht 18 Nov 2013 16:49

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Die vind ik ook erg leuk! Ik hoop onze jongste ook. Haha
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Nov 2013 16:57

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Rush, is 't niet wijs om met de ouders te overleggen? Voor 't geval ze dubbel krijgen/hebben...
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 17:01

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Bazinga schreef:Rush, is 't niet wijs om met de ouders te overleggen? Voor 't geval ze dubbel krijgen/hebben...

Uiteraard, dat was stap 2 nadat ik zelf had besloten welke sets ik leuk vind haha.

Allemaal dus. :laughcry:
<<

Anoniem29

Bericht 18 Nov 2013 17:57

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Ik vind het 3 rolletjes voor een euro papier van HEMA leuk. Vooral de turquoise met witte paardjes en Sinterklaasjes.

Het is wel net wat anders, geen geel/rood 'Sintie' achtig :P
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Nov 2013 18:00

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Wij zijn voor onze jongens bezig om de steden bij elkaar te krijgen! Maar goed, dan moet je wel weten wat ze nog nodig hebben :P

Oh voor de oudste is Lego Creator ook heel cool, http://www.bartsmit.com/lego-creator-super-racer-31002
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2013 18:33

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Bij boekvoordeel hebben ze veel knutselspullen. Ik verwacht dat het cadeaupapier daar ook goedkoop is.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem 63

Bericht 18 Nov 2013 18:53

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Leuk topic!

Wij doen niet heel erg aan sinterklaas, maar wil mijn man toch wat geven. Hij heeft het nogal zwaar op het moment dus wil 'm ook als sint even een hart onder de riem steken. Iemand een ideetje voor een leuk (klein) cadeautje voor een vent van 30 die alles al heeft?

Verder ben ik wel benieuwd of mensen nog leuke sint stempels / stickers / dingetjes gespot hebben om zelf creatief mee aan de slag te gaan!

Oh, en nog wat: een Piet met roze lippenstift (want meisjespiet) wel leuk of niet leuk?
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 08:52

Re: Hulp Sinterklaas Topic

MissEnergy schreef:Bij boekvoordeel hebben ze veel knutselspullen. Ik verwacht dat het cadeaupapier daar ook goedkoop is.

Postpapier ; )
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 08:54

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Intoxicated schreef:Ik vind het 3 rolletjes voor een euro papier van HEMA leuk. Vooral de turquoise met witte paardjes en Sinterklaasjes.

Het is wel net wat anders, geen geel/rood 'Sintie' achtig :P

Bedankt voor de tip. Cadeaupapier heb ik ook nog niet, maar ik zoek postpapier haha.

Kenya zal straks even reageren als ik op de PC zit.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Nov 2013 09:20

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Rush schreef:
MissEnergy schreef:Bij boekvoordeel hebben ze veel knutselspullen. Ik verwacht dat het cadeaupapier daar ook goedkoop is.

Postpapier ; )


Volgens mij verkopen ze ook wel postpapier bij de Boekenvoordeel.
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 09:41

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Kenya schreef:Oh, en nog wat: een Piet met roze lippenstift (want meisjespiet) wel leuk of niet leuk?

Absoluut leuk, als het roze ook in het pietenpak zit!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Nov 2013 10:37

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Zowel postpapier en masking/washi tape kun je leuk krijgen bij:
www.psikhouvanjou.nl en www.postpapierenzo.nl (en nee ik krijg geen geld voor aanprijzing, maar ben er zelf zo'n fan van, haha!)

Masking tape en washi tape zijn trouwens wel echt verschillende dingen. Het verschil zit hem in de stevigheheid, de dikte en de mogelijkheid om erop te schrijven/tekenen. Als je een rolletje hebt van 2,95 dan heb je de goede kwaliteit te pakken!

Mjn zoontjes van 5 spelen trouwens wel erg graag met Lego Creator. Het hangt er een beetje vanaf of het handige bouwers zijn. Ik vind dat bij lego de leeftijds aanduiding meestal 1 jaar te hoog is. Dan neem ik wel mijn eigen zoontjes als referentiekader en die bouwen echt al sinds ze 2 ofzo zijn.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Nov 2013 10:40

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Dan heb ik zelf ook nog een vraag!

1 van de mannen met wie ik sinterklaas vier wordt in april vader. Hij is alleen wel al 63. Ik wil hem niet te kakken zetten, want het houdt hem heel erg bezig wat 'men' ervan vindt en hoe hij moet reageren als hij als opa wordt aangesproken.
Ik wil echter wel hem een leuk kadootje/surprise geven wat hem daarbij helpt, ondersteunt etc. met een kleine knipoog.

Iemand een idee?
<<

Anoniem17

Bericht 19 Nov 2013 11:08

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Misschien een boek met daarin spelletjes voor papa's en baby's? Het leuke spelletjesboek voor papa en baby heet 't volgens mij.
<<

Anoniem22

Bericht 19 Nov 2013 13:51

Re: Hulp Sinterklaas Topic

De webshop http://www.studiostationery.nl heeft vandaag 25% korting op al het tape.
<<

Anoniem12

Bericht 19 Nov 2013 13:54

Re: Hulp Sinterklaas Topic

Willem schreef:De webshop http://www.studiostationery.nl heeft vandaag 25% korting op al het tape.

Die winkel is dus de winkel die m`n lootje op haar lijstje heeft. Ik ga er alleen donderdag al heen haha. Ik hoop dat het dan nog is!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers