Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2013 14:02

19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 14:05

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Idd.
<<

Anoniem22

Bericht 18 Nov 2013 14:07

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Ik hoopte even dat het om Peter Jan Rens ging, maar die is nog ouder geloof ik?
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 14:17

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 18 Nov 2013 14:20

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Echt zonde, ik heb even gegoogeld op haar, maar wat ziet ze er al oud en slecht uit... Compleet verbouwd, zo jong, terwijl ze er voor de verbouwingen echt niet slecht uit zag!


[edit] het zonde slaat niet op de scheiding, ik ken die mand verder niet en hun huwelijk ook niet [/edit]
Laatst gewijzigd door Dennenappel op 18 Nov 2013 14:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 14:20

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.

Nou als je die filmpjes van hun hebt gezien, dan was het zeker wel te verwachten. Volgens mij was er echt geen sprake van liefde, zelfs niet toen ze gingen trouwen.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2013 15:38

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.


Op Peter Jan Rens is volop commentaar en dit geval is dat ineens wel oke.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 15:41

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

caribbeanlover schreef:
Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.


Op Peter Jan Rens is volop commentaar en dit geval is dat ineens wel oke.

Dit geval is geen Bekende Nederlander. 90% van de mensheid heeft nog nooit van deze meid gehoord gok ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Nov 2013 15:53

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Dat maakt toch niks uit. Moet het een bner zijn dan? Het gaat toch om dezelfde situatie! Bovendien heeft er hier wel eens iets over haar gestaan en niet door mij.

90% van de mensheid? Nou in Amerika is ze vrij bekend aangezien die ex een bekende acteur was.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 15:54

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

caribbeanlover schreef:Dat maakt toch niks uit. Moet het een bner zijn dan? Het gaat toch om dezelfde situatie! Bovendien heeft er hier wel eens iets over haar gestaan en niet door mij.

Het lijkt me logisch dat er meer commentaar is op een Bekende Nederlander dan op iemand die veel minder bekend is.

Er er heeft inderdaad toen ze trouwde ook wel iets op het forum gestaan. Toen was er ook behoorlijk wat commentaar hoor. :yes:
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 16:22

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

caribbeanlover schreef:
Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.


Op Peter Jan Rens is volop commentaar en dit geval is dat ineens wel oke.


Wil je geen worden in mijn woord leggen? IK heb nergens iets gezegd over Peter Jan Rens.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Nov 2013 16:24

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

caribbeanlover schreef:
90% van de mensheid? Nou in Amerika is ze vrij bekend aangezien die ex een bekende acteur was.

Iets met slakken en zout dat dit dit er nog even achteraan plakt.

Ik bedoel uiteraard de Nederlandse mensheid en om het nog maar even specifieker te maken, de dames op dit forum.
<<

Anoniem22

Bericht 18 Nov 2013 16:27

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Roza schreef:
caribbeanlover schreef:
Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.


Op Peter Jan Rens is volop commentaar en dit geval is dat ineens wel oke.


Wil je geen worden in mijn woord leggen? IK heb nergens iets gezegd over Peter Jan Rens.


Worden in je woord? :razz:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2013 10:41

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

:P
<<

Artemis

Bericht 19 Nov 2013 13:44

Re: 19e jarige gescheiden van 54 jarige man.

Roza schreef:Hoezo was het te verwachten? Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het het ook echte liefde kunnen zijn. Leeftijd is maar een nummer.



Ben je nou echt zo naïef? 'Echte liefde' is alleen maar een optelsom van hoe goed je bij elkaar past. Leeftijd is daar een groot onderdeel van omdat dat nou eenmaal heel redelijk aangeeft waar je zit in je leven en in je ontwikkeling. En daarom is een relatie met een dergelijk groot leeftijdsverschil wel bijzonder lastig. Al was het maar omdat je waarschijnlijk zo rond je 40e ofzo weduwe gaat worden.

'Echte liefde' bestaat niet, wat mij betreft. En leeftijd is veel meer dan een getal.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers