Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan iemand even checken of deze site bestaat?

<<

Anoniem9

Bericht 18 Nov 2013 14:53

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Mag ik een van jouw uitspraken gebruiken?

LEZEN!!!!!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 18 Nov 2013 16:37

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:
caribbeanlover schreef:Hoezo is dat raar en hoe weet jij dat dat ik dat niet ben? Heb het ze gelijk gezegd voor het geval ik dan voor niks langs zou komen, was geen probleem dus maak ik er ook geen probleem van.



CBL, tipje, een alternatieve reactie: "Het klopt dat ik geen student meer ben, maar dat was voor het uitzendbureau geen probleem, dus ik mocht gewoon langskomen! :thumbup: "


Is wat minder negatieverig, gaan mensen minder snel negatief op jou reageren, succes! :yes: :cheering:


Doe eens normaal joh! Achterlijk dat jij mij even gaat zeggen hoe ik iets moet benoemen en wel op zo'n ontzettende kinderachtige manier. Doe ik toch ook niet bij jou!


Daar heb je een punt CBL, dat doe jij idd. niet bij anderen. Jij begint gelijk te schelden.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 18 Nov 2013 16:56

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:
Jorja schreef:
caribbeanlover schreef:Hoezo is dat raar en hoe weet jij dat dat ik dat niet ben? Heb het ze gelijk gezegd voor het geval ik dan voor niks langs zou komen, was geen probleem dus maak ik er ook geen probleem van.


Als je student was geweest dan hadden we dat hier wel geweten, aangezien je dan een hoop nieuwe aanleidingen zou hebben om te klagen.
Een studentenuitzendbureau is voor studenten. Vaak gericht ook op korte tussendoor baantjes, avonduren etc (wat makkelijk te combineren is met een studie) of juist baantjes gericht op studenten uit een bepaalde studierichting. Dus ja ik vind het raar dat je als niet student daar kan werken.



Jezus zeg zeik niet zo! Wees blij dat ik werk zoek, want als ik niks zoek of doe krijg ik toch wel weer gezeik te horen.


Vind je dit niet een beetje overdreven? Lees je reacties eens even na. De enige die loopt te zeiken ben jij. En schelden lijkt mij ook een beetje overdreven.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 18 Nov 2013 18:00

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Ga je kerstkaarten sorteren voor PostNL? Ik ben vanmiddag ook bij studentenwerk geweest en moest mij ook inschrijven via deze link.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Nov 2013 18:04

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:

Jezus zeg zeik niet zo! Wees blij dat ik werk zoek, want als ik niks zoek of doe krijg ik toch wel weer gezeik te horen.


caribbeanlover schreef:Doe eens normaal joh! Achterlijk dat jij mij even gaat zeggen hoe ik iets moet benoemen en wel op zo'n ontzettende kinderachtige manier. Doe ik toch ook niet bij jou!


CBL, ik weet dat je
ook hartstikke leuk kunt kletsen en lief kunt zijn, dus echt, probeer alsjeblieft een beetje op je toon en taal te letten zeg. Dit zijn toch geen normale reacties meer?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem122

Bericht 18 Nov 2013 21:15

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Darcy schreef:Je kunt als niet-student wel voor een studentenuitzendbureau werken, ik heb dat ook gedaan.


Niet altijd hoor, mijn vriend heeft wel eens via een studentenuitzendbureau gesolliciteerd op een vacature voor 24-32uur (dus al niet handig voor de meeste studenten) en zijn sollicitatie werd niet in behandeling genomen omdat hij geen student was. :thumbdown:
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2013 09:37

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Zora schreef:
caribbeanlover schreef:

Jezus zeg zeik niet zo! Wees blij dat ik werk zoek, want als ik niks zoek of doe krijg ik toch wel weer gezeik te horen.


caribbeanlover schreef:Doe eens normaal joh! Achterlijk dat jij mij even gaat zeggen hoe ik iets moet benoemen en wel op zo'n ontzettende kinderachtige manier. Doe ik toch ook niet bij jou!


CBL, ik weet dat je
ook hartstikke leuk kunt kletsen en lief kunt zijn, dus echt, probeer alsjeblieft een beetje op je toon en taal te letten zeg. Dit zijn toch geen normale reacties meer?!


Er word toch ook niet leuk op mijn gereageerd dus waarom zou ik dan aardig doen tegen zulke mensen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2013 09:38

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

PeperMunt schreef:Ga je kerstkaarten sorteren voor PostNL? Ik ben vanmiddag ook bij studentenwerk geweest en moest mij ook inschrijven via deze link.


Ja. Waar?
<<

Anoniem19

Bericht 19 Nov 2013 10:44

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

TukTuk schreef:
Darcy schreef:Je kunt als niet-student wel voor een studentenuitzendbureau werken, ik heb dat ook gedaan.


Niet altijd hoor, mijn vriend heeft wel eens via een studentenuitzendbureau gesolliciteerd op een vacature voor 24-32uur (dus al niet handig voor de meeste studenten) en zijn sollicitatie werd niet in behandeling genomen omdat hij geen student was. :thumbdown:


Ja dat zei ik ook later in een reactie, het zal vast niet bij alle ubz's kunnen. Maar het is niet zo dat het pertinent niet kan. Overigens had ik prima 24 uur kunnen werken naast mijn studie, ik had in sommige blokken maar 8 contacturen per week (elke dag 2 uur college bijv), of tijdens een scriptie periode.

Ik deed dit project net na mijn studie en daar kon je kiezen hoeveel uren je per week werkte (was thuiswerk voor een uitgeverij). Ik deed het dus 40 uur maar er waren ook studenten die maar 8 uur per week werkten.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 19 Nov 2013 12:00

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:
Jorja schreef:
caribbeanlover schreef:Hoezo is dat raar en hoe weet jij dat dat ik dat niet ben? Heb het ze gelijk gezegd voor het geval ik dan voor niks langs zou komen, was geen probleem dus maak ik er ook geen probleem van.


Als je student was geweest dan hadden we dat hier wel geweten, aangezien je dan een hoop nieuwe aanleidingen zou hebben om te klagen.
Een studentenuitzendbureau is voor studenten. Vaak gericht ook op korte tussendoor baantjes, avonduren etc (wat makkelijk te combineren is met een studie) of juist baantjes gericht op studenten uit een bepaalde studierichting. Dus ja ik vind het raar dat je als niet student daar kan werken.



Jezus zeg zeik niet zo! Wees blij dat ik werk zoek, want als ik niks zoek of doe krijg ik toch wel weer gezeik te horen.

Hahaha wat een reactie, alsof iemand er wakker van ligt hier dat jij geen werk zoekt. Als je ook zo praat op je werk vind ik het niet gek dat je het nergens lang volhoudt
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 19 Nov 2013 18:13

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:
PeperMunt schreef:Ga je kerstkaarten sorteren voor PostNL? Ik ben vanmiddag ook bij studentenwerk geweest en moest mij ook inschrijven via deze link.


Ja. Waar?


Amsterdam sloterdijk :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Nov 2013 21:30

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

caribbeanlover schreef:
Zora schreef:
caribbeanlover schreef:

Jezus zeg zeik niet zo! Wees blij dat ik werk zoek, want als ik niks zoek of doe krijg ik toch wel weer gezeik te horen.


caribbeanlover schreef:Doe eens normaal joh! Achterlijk dat jij mij even gaat zeggen hoe ik iets moet benoemen en wel op zo'n ontzettende kinderachtige manier. Doe ik toch ook niet bij jou!


CBL, ik weet dat je
ook hartstikke leuk kunt kletsen en lief kunt zijn, dus echt, probeer alsjeblieft een beetje op je toon en taal te letten zeg. Dit zijn toch geen normale reacties meer?!


Er word toch ook niet leuk op mijn gereageerd dus waarom zou ik dan aardig doen tegen zulke mensen.


Ik vind het wel meevallen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Nov 2013 13:58

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Dat vinden jullie allemaal zowat,maar als ik eens wat zeg..................dan is het weer niet goed.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Nov 2013 14:06

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

Misschien CBL is het de manier waarop je terug reageert als mensen je tips geven of je iets vragen.
Je schiet vaak de verdediging in en ik vind het soms overkomen alsof je dingen niet wilt horen. Er worden tips gegeven en als ze niet passen binnen jou plaatje dan reageer je, in mijn ogen, fel terug.
Nu werd er ook een normale vraag gesteld en ik moet eerlijk zeggen, ik vind het ook raar dat iemand die niet studeert via een studentenuitzendbureau aan werk kan komen. Ik zou het niet snel verwachten dat ze ook niet studenten snel aan werk zouden helpen. Neemt natuurlijk niet weg dat ik blij voor je ben dat je op deze manier aan het werk kan komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2013 14:37

Re: Kan iemand even checken of deze site bestaat?

PeperMunt schreef:Ga je kerstkaarten sorteren voor PostNL? Ik ben vanmiddag ook bij studentenwerk geweest en moest mij ook inschrijven via deze link.


Wat een zooitje zeg bij SW! In de mail stond dat de planning afgelopen woensdag te zien zou zijn, dus dan kan je jezelf inplannen, maar dan nog maar zien of je goedkeuring krijgt voor de diensten/dagen die je wilt werken. Het stond er niet, ik bellen, zou deze morgen komen......................niet dus!
Ik weer bellen, vandaag zou het online zijn. Dus maar gezegd dat ik dat dan wel afwacht, overigens krijg ik een mail waarin staat dat de diensten online staan.
Ook overbodig, want als ik op die site kijk zie ik het vanzelf.
Lekker vertrouwelijk komen ze over zeg, heb er nu al amper nog zin in om er te werken.
Hoe moeilijk kan het zijn om dat online te zetten en ook op tijd, op de dag dat er eigenlijk beloofd was.
Ik had eerder gebeld en het zou niet gaan om stempelen, nou met het inwerken was dat het alleen maar...................ook zo vaag!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers