Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen.

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Nov 2013 22:15

Weekplannen.

Ik heb afgelopen week heerlijk vrij gehad van school. Morgen moet ik jammer genoeg weer aan de bak. Nieuwe periode dus we beginnen rustig denk ik (hoop ik!). Verder afwachten op de laatste uitslagen van m'n tentamens. Duurt altijd veel te lang! Verder ga ik alvast Sinterklaasinkopen doen en wil ik de logeerkamer gezelliger maken en ga ik natuurlijk verder met m'n viltknutsels! :) Wat gaan jullie deze week doen?
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Nov 2013 22:19

Re: Weekplannen.

Ik werk tm donderdag deze week. Vrijdag een omhang dagje, zaterdag familie uitje en zondag vier ik mijn verjaardag!
Druk weekend dus ben blij met mij vrije vrijdag.
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2013 22:20

Re: Weekplannen.

Ah jij bent ook zo leuk creatief :) Lijkt me super leuk om een leuke logeerkamer te maken/hebben en natuurlijk om er te logeren :)

Ik heb straks m'n laatste nachtdienst, en ben morgen vrij. Zal wel tot uurtje of 3 slapen ;) En 's avonds lekker chillen op de bank.
Dinsdag heb ik late dienst, dus overdag ook even lekker uitrusten.
Woensdag ben ik weer vrij, maar moet ik nog wel wat voor m'n andere baan doen.
Donderdag weer late dienst, dus overdag thuis aanklooien.
Vrijdag ga ik weer de nachtdienst in voor het hele weekend.

Dus al met al veel tijd om uit te rusten, maar ook wel heel druk. Heb weinig sociaal leven op het moment, maar dat is niet zo erg.
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:25

Re: Weekplannen.

Morgen naar de stad met m'n moeder en de twins, moet kleding vinden voor donderdag en naar de fysio voor m'n nek.
Dinsdag begrafenis van de oma vn m'n man en Savonds werken.
Woensdag niks.
Donderdag trouwt m'n oom.
Vrijdag ga ik langs de goede vriend die zo ziek is, ik behandel hem sinds kort en bereid m voor op de operatie.
Zaterdag krijgen we bezoek.
Zondag niks.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Nov 2013 22:42

Re: Weekplannen.

Cheese, wat doe je precies? Ik lees dar je een goede vriend behandeld?
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:46

Re: Weekplannen.

Kwak schreef:Cheese, wat doe je precies? Ik lees dar je een goede vriend behandeld?

Ik zal je ff pmen !
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Nov 2013 22:49

Re: Weekplannen.

Maandag, geen idee
Dinsdag, logo met D en Sinterklaas cadeautjes kopen
Woensdag, ochtend niks, smiddags werken
Donderdag, werken
Vrijdag, thee drinken met vriendinnen denk ik
Zaterdag, huishouden, boodschappen, in huis rommelen en savonds werken
Zondag, kerk en savonds werken,
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Nov 2013 23:08

Re: Weekplannen.

Ik heb vakantie! :cheering:

Maandag: In de ochtend naar de wandelwagensoos. Daarna met D. even langs op mijn werk en even de stad in.
Dinsdag: Op de koffie bij vrienden.
Woensdag: Lunchen met een oud collega.
Donderdag: Heb ik een gesprek op mijn werk waar ik voor terug kom.
Vrijdag: Even een dagje niks.
Zaterdag: Met een vriendin naar de kerstmark in Oberhausen.
Zondag: Ook weer een dagje niks.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Nov 2013 23:46

Re: Weekplannen.

Ma: vrije dag! Moet de bovenverdieping schoon maken en ga 's middags bij een vriendin langs want die is grieperig. We zouden eigenlijk naar de Primark gaan.
Di: werken en rond 17u m'n moeder ophalen van het station want ze komt logeren :)
Woe: ochtend werken, m'n moeder gaat mee. Als het weer het toelaat gaan we naar het bos met m'n groep. De middag mag ik vrij nemen van m'n directrice, zodat ik met m'n moeder kan winkelen e.d. :)
Do: m'n moeder naar het station brengen en werken
Vrij: werken
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 17 Nov 2013 23:53

Re: Weekplannen.

Maandag: werken 12-19 uur, in de avond wat uurtjes besteden aan school
Dinsdag: werken 12-19, voor de rest geen plannen
Woensdag: 's morgens/vroeg middag aan school werken, daarna 17-24 uur werken
Donderdag: vrij! Inkopen/boodschappen doen en 's avonds bezoek
Vrijdag: Jarig! Ouders komen op bezoek
Zaterdag: Uit eten met mijn vrienden voor mijn verjaardag
Zondag: Uitrusten :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Nov 2013 01:04

Re: Weekplannen.

Maandag; sporten, m'n nieuwe telefoon installeren, en dan werken om 14 uur, tot 23 uur
Dinsdag; rustige morgen, en dan werken van 12 tot 23 uur
Woensdag; is m'n vrije dag, dus dat betekent, thuis poetsen, de was en boodschappen
Donderdag; 's morgens vergadering van m'n werk, daarna werken van 11.30 tot 18 uur, 's avonds sporten
Vrijdag; werken van 14 tot 23 uur, 's morgens ff de stad in denk ik
Zaterdag; werken van 12 tot 23 uur
Zondag; vrij, dan komen er vrienden borrelen, dus 's morgens lekkere hapjes maken
<<

Anoniem9

Bericht 18 Nov 2013 01:07

Re: Weekplannen.

Maandag ben ik nog vrij en mijn vriend 's morgens ook. Dinsdag kan ik hopelijk weer aan het werk om dat de rest van de week dan ook te doen. Voor de rest doe ik rustig aan. Dinsdag hebben we ook een afspraak op een van onze trouwlocaties.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Nov 2013 02:29

Re: Weekplannen.

Morgenochtend komen ze de bidet afbreken en worden er verwarmingswerken gedaan in het gebouw (Serieus, is dat nu zo moeilijk om dat in de zomer te plannen?), er wordt blijkbaar van mij verwacht dat ik vanaf 8u in de ochtend thuis ben om de werkmannen te ontvangen (dat weet ik dus pas sinds gisteren, niemand vond het nodig ons daar op voorhand van op de hoogte te stellen), er staat niet eens een einduur op, dus ze kunnen het mooi op hun buik schrijven. Ik heb nu eenmaal andere afspraken gemaakt en moet in de namiddag opnieuw langs de VDAB.
Dinsdag ben ik wel thuis.
Woensdag moet ik naar een infomoment van de VDAB.
Donderdag en vrijdag gaan de meisjes naar mijn schoonouders en kan ik mee gaan schilderen in het appartement.
Zaterdag naar de verjaardag van mijn oma.
Zondag nog geen plannen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Nov 2013 03:11

Re: Weekplannen.

Heel veel werken, ben alleen woensdag en zondag vrij. Dinsdag en vrijdag moet ik naar de fysio, woensdag ga ik misschien met mijn zusje en neefje op pad en zondag lekker weer voetbal kijken (ik haat interlandweekenden :wink:).
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Nov 2013 07:12

Re: Weekplannen.

Maandag: praktijkstage, vanmiddag verder met scriptie, vanavond trainen.
Dinsdag: naar diplomauitreiking van goede vriendin op de kazerne in Hilversum, 's avonds fysio en daarna scriptie.
Woensdag: praktijkstage, scriptie, trainen.
Donderdag: vrij, dus scriptie, maar ook naar vriendin toe.
Vrijdag: praktijkstage, scriptie, trainen, stappen.
Zaterdag en zondag: interland kijken/helpen.
<<

Anoniem17

Bericht 18 Nov 2013 09:17

Re: Weekplannen.

Maandag: Werken en 's avonds hardlopen
Dinsdag: Werken en 's avonds bij mama eten en repetitie van m'n orkest
Woensdag: Werken, 's middags ben ik vrij, dan ga ik bij R. op visite want hij is overgeplaatst naar een revalidatiecentrum hier vlakbij. 's Avonds heb ik een bestuursvergadering
Donderdag: Werken, 's avonds hardlopen en bankhangen
Vrijdag: Werken, voor 's avonds nog geen plannen
Zaterdag: Overdag nog geen plannen, waarschijnlijk in huis opruimen/wasjes draaien etc. 's avonds met m'n ouders, zus + gezin, vriend en schoonmoeder naar de kerstfair bij Haarzuilens.
Zondag: Nog geen plannen, misschien nog even bij R. langs zodat mijn vriend zijn nieuwe plekkie ook kan zien.

Edit, ik word net gebeld dat mijn stief-zwager is overleden dus dat wordt waarschijnlijk zaterdag een crematie. En een vriendin van mij is opgenomen in het ziekenhuis met een hersenbloeding, dus ik moet ook nog ergens een ziekenhuisbezoekje tussenproppen denk ik..
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 18 Nov 2013 09:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Nov 2013 09:25

Re: Weekplannen.

Maandag: Opruimen en hardlopen en een uurtje gaan tennissen met de vriend van een vriendin. Hij wil het misschien weer gaan oppakken, dus ik ga even een uurtje les geven.
Dinsdag: Werken en 's avonds is mijn vaste tennisavond.
Woensdag: opruimen en naar een huisje kijken ( en zeer waarschijnlijk accepteren gelijk)
Donderdag: Werken en 's avonds vergadering
Vrijdag: Naar school en 's avonds een afspraak met mijn tennisteam.
Zaterdag: in de ochtend hardlopen en 's middags komt mijn zus met mijn neefjes en de middelste komt logeren, de oudste gaat naar mijn broer. Met hem ook weer ouderwets schoentje zetten.;
Zondag: Verjaardag van mijn zus, zwager en hun jongste telg. Plus even kort bij mijn ouders kijken wat ik aan meubelen mee kan krijgen voor mijn nieuwe huisje hopelijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Nov 2013 09:36

Re: Weekplannen.

Maandag: uitslapen, rommel van mijn verjaardag opruimen, bijkomen van het weekend, naar het consultatiebureau en even naar de Bruna om een boek te halen voor mijn verjaardagscadeau.

Dinsdag: dochter naar school. Was strijken/vouwen. De wieg opruimen en het ledikant neerzetten voor kleine man.

Woensdag: huishouden: woensdag wasdag.

Donderdag: dochter naar school, boodschappen doen. Cadeautjes kopen voor lootjes forum.

Vrijdag: dochter naar school, verjaardag schoonouders.

Zaterdag: nog verlate verjaardagsvisite.

Zondag: waarschijnlijk naar de opa en oma van mijn man.

En tussendoor nog even kijken of ik even bij een vriendin langs kan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem 47

Bericht 18 Nov 2013 09:42

Re: Weekplannen.

Maandag: vrij. Vandaag ga ik aan m'n opdracht voor m'n studie werken en sporten.
Dinsdag: weer aan m'n opdracht werken, sporten en heb college.
Woensdag: werken en 's avonds met m'n moeder en tante naar een make-up/sieradenparty.
Donderdag: werken en sporten.
Vrijdag: werken en de rapporten maken.
Zaterdag: studie, huishouden, sporten en verder nog geen plannen.
Zondag: nog geen plannen.
<<

Snirp

Bericht 18 Nov 2013 11:08

Re: Weekplannen.

Maandag: Vrije dag! Heb al wat was en strijk weggewerkt. Nu lekker even hardlopen, verder nog de weekboodschappen en het huis poetsen. Vanaf 18u vergadering in de praktijk.
Dinsdag: Werken, krijg vanaf vandaag elke dinsdag een stagiaire. Voor mij ook voor het eerst, spannend :). 's Avonds lekker niks, evt. nog even hardlopen
Woensdag: Werken, tussendoor op kraamvisite bij een collega en 's avonds boodschappen doen voor mijn verjaardag zaterdag.
Donderdag: Werken, 's avonds uit eten omdat mijn moeder jarig is.
Vrijdag: JARIG!!! :) Werken, 's avonds lekker sushi eten, daarna repetitie van orkest en daarna met mijn lief nog even de stad in.
Zaterdag: Vier mijn verjaardag voor vrienden, vanaf een uurtje of 4. Daarvoor in de keuken om alle taarten en hapjes voor te bereiden en te maken.
Zondag: Mijn ouders en schoonouders komen nog even langs voor mijn verjaardag. 's Avonds lekker op de bank ploffen en niks doen!
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 18 Nov 2013 11:35

Re: Weekplannen.

Vandaag: werken, 's avonds met een vriendinnetje sushi eten
Dinsdag: werken, 's avonds de wekelijkse boodschappen doen met mijn vriend
Woensdag: werken, 's avonds biosje pakken en gezellig bijkletsen met een vriendin
Donderdag: werken, 's avonds expeditie Robinson kijken op de bank met mijn vriend :thumbup:
Vrijdag: werken, 's avonds naar The Hunger Gamers met mijn vriend, ben zooooo benieuwd :yes:
Zaterdag: dagje Den Bosch en 's avonds een verjaardagsfeestje
Zondag: nog niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk relaxen combineren met ff shoppen OF familie bezoekjes combineren met uiteten
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 12:03

Re: Weekplannen.

Ik heb nog amper plannen. Leuk joh; in de ww zitten!
Ik ga wel dinsdag en zaterdag wat leuks doen met 2 vriendinnen, verder nog niets staan.

Cheese, ik lees dat je een vriend van je behandeld? Nu ben ik erg benieuwd wat je doet :redface:
En gecondoleerd met de oma van je vriend.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Nov 2013 12:15

Re: Weekplannen.

Jeetje, Elliot, wat een heftige dingen allemaal! Hoe is het nu met jullie vriend? En zijn vriendin?En nu ook nog een vriendin met een hersenbloeding! Weet je al hoe het met haar gaat? Sterkte!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 18 Nov 2013 13:03

Re: Weekplannen.

Elliot jij krijgt ook wat voor je kiezen zeg :hug:
<<

Anoniem27

Bericht 18 Nov 2013 13:38

Re: Weekplannen.

Maandag tm vrijdag werken bij mijn nu nog twee banen. Ga in december over naar 1 werkgever.

Maandag werken
Dinsdag s avonds relaxen
Woensdag s avonds yoga
Donderdag shoppen met vriendin
Vrijdag s avonds stappen
Zaterdag feestje met vriendinnen
Zondag niks!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers