Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


overdag doorlekken

<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Nov 2013 20:38

overdag doorlekken

Volgens mij heeft Lars sinds kort besloten dat het leuk is om aan het einde van de dag zijn complete blaasinhoud eruit te plassen, grote schoonmaak voordat ie naar bed gaat.

Het is echt niet dat hij niet vaak genoeg een nieuwe luier krijgt hoor. Het ene moment is er niets aan de hand en het andere moment loopt het bij wijze van langs z'n benen naar beneden, dus het lijkt ook echt alsof hij gewoon mega veel in een keer plast. Terwijl ie dan s morgens vaak maar een beetje geplast heeft.

het is nu al een paar keer gebeurd en ik vind het zo vreselijk sneu. Zouden andere luiers helpen? Of een grotere maat?
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 17 Nov 2013 20:45

Re: overdag doorlekken

Herkenbaar! Ik lees mee!

Gisteravond zat haar luier zo vol en toen had ze ook nog gepoept. Het zat echt overal! :nopompom:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem16

Bericht 17 Nov 2013 21:59

Re: overdag doorlekken

Ik zou een grotere maat nemen dan, dan lijkt het probleem mij opgelost. Tenminste dat is/ was hier altijd het geval.
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:09

Re: overdag doorlekken

Is dit niet een eerste teken richting zindelijkheid? Langer ophouden en dan in een keer plassen? Ik meen van wel!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Nov 2013 22:11

Re: overdag doorlekken

Een grotere maat luier heeft ook meer capaciteit, dus dan zou ik dat nemen. Niet de hele dag, maar de luier die hij 's middags draagt. Pampers Baby Dry nemen ook wat meer op dan andere Pampers.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Nov 2013 22:16

Re: overdag doorlekken

Cheese schreef:Is dit niet een eerste teken richting zindelijkheid? Langer ophouden en dan in een keer plassen? Ik meen van wel!

is dat niet wat heel vroeg? Hij poept overigens ook altijd als hij net een nieuwe luier aanheeft
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Nov 2013 22:22

Re: overdag doorlekken

Ik zou dan na zijn middagdutje een baby dry aan geven, die hebben wat meer opvangcappaciteit.
Een maat groter werkt niet altijd, want als hij dan niet past/te ruim is loopt het als nog naast.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:27

Re: overdag doorlekken

Muppetje schreef:
Cheese schreef:Is dit niet een eerste teken richting zindelijkheid? Langer ophouden en dan in een keer plassen? Ik meen van wel!

is dat niet wat heel vroeg? Hij poept overigens ook altijd als hij net een nieuwe luier aanheeft

Nou er is een verschil tussen zindelijk zijn en de weg erheen. Ik zeg niet dat ie bijna zindelijk is, dat zou inderdaad wat vroeg zijn, maar wel dat dit een eerste teken richting bewustwording is en t gaat ophouden enzo! Das best normaal rond die leeftijd, mijn zoontje doet dat ook sinds een tijdje, dat poepen in een schone luier.
<<

Anoniem20

Bericht 17 Nov 2013 22:29

Re: overdag doorlekken

Maar poepen in een schone luier zou ik niet linken aan evt zindelijkheid. Dit doet onze zoon (oudste overigens ook) sinds hij 3 mnd is...en geef hem eens ongelijk. Poepen in een nieuwe luier is ook veel prettiger :)
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:31

Re: overdag doorlekken

juani schreef:Maar poepen in een schone luier zou ik niet linken aan evt zindelijkheid. Dit doet onze zoon (oudste overigens ook) sinds hij 3 mnd is...en geef hem eens ongelijk. Poepen in een nieuwe luier is ook veel prettiger :)

Tuurlijk is dat te linken aan toekomstige zindelijkheid. Kinderen gaan t leren ophouden en dat is een van de eerste stappen, maar wel de belangrijkste.
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2013 22:31

Re: overdag doorlekken

Maargoed daarmee is je luier probleem niet opgelost :lol: .
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Nov 2013 22:35

Re: overdag doorlekken

Hahahahaha, nee Cheese, zon wonderkind issie niet Cheese. Ik dacht alleen misschien is het voor die bewustwording ook wat vroeg.

anyway, heb nu Kruidvat, misschien ook maar n pak babydry halen, of gewoon 4+
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem16

Bericht 17 Nov 2013 22:52

Re: overdag doorlekken

Mijn kinderen poepen/ poepten overigens ook alleen in schone luiers. Bij N is het zeker 1x per dag vaste prik, schone luier om dr billen en ze begint. Ik denk dat ze het lekkerder vindt ofzo. ;)
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 18 Nov 2013 11:11

Re: overdag doorlekken

herkenbaar mijn dochter lekt sinds kort ook elke keer door ook al krijgt ze regelmatig een schone luier. ze draagt al maat 5
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 18 Nov 2013 11:20

Re: overdag doorlekken

Printje schreef:Mijn kinderen poepen/ poepten overigens ook alleen in schone luiers. Bij N is het zeker 1x per dag vaste prik, schone luier om dr billen en ze begint. Ik denk dat ze het lekkerder vindt ofzo. ;)


Hier is dat ook zo :razz:
<<

Anoniem123

Bericht 18 Nov 2013 13:40

Re: overdag doorlekken

S heeft dit ook een tijdje gehad, soms een half uur na een schone luier was meneer alweer doorgelekt.
Ik heb toen een tijdje 's middags ook pampers om gedaan en elke keer even voelen of een schone luier nodig was.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers