Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2015

<<

Anoniem260

Bericht 30 Sep 2014 09:46

Re: Trouwen in 2015

Dankjulliewel voor het meedenken :hulde: Een andere binnenlocatie is een goed idee en de ceremonie een half uur opschuiven lijkt me ook nog een goede optie (met m'n vriend overlegd, die vond het ook goede ideeën!).

GP, leuk, jurken passen!

Elliot, herken zo goed dat gevoel dat het een beetje jammer is dat je de jurk meteen hebt gevonden, ik zou ook nog wel een keer willen :angel:

Gisteravond is onze ceremoniemeester wezen eten (niet persé voor bruiloftdingen, maar gewoon gezellig) en hebben een klein beetje bruiloft-dingen besproken. Hij heeft aangeboden een auto voor ons te regelen!! Het maakte mij niet zoveel uit met wat voor auto (m'n vriend vond zo'n klein fiatje dat niet over de snelweg kan, niet zo handig, dus daar vanaf geweken), maar vind het superleuk dat hij het aanbiedt Nou gaat hij in overleg met m'n vriend een auto regelen en ik mag niks weten :angel:
<<

Zero

Bericht 30 Sep 2014 16:40

Re: Trouwen in 2015

Oreo schreef:
Jerry schreef:Leuk, al die forumfotografen :smile:

Yup! :banaan:



Jaaa, ik heb er ook echt veel zin in! Is toch altijd leuk als je elkaar al een beetje online kent, met Snoes heb ik al jaren een klik en ik ben ook heel benieuwd naar Green Pepper, we moeten nog steeds een keer afspreken maar dat gaat binnenkort vast wel een keer lukken.

Heb er erg veel zin in :cheers: het is überhaupt al leuk om forummers te ontmoeten, en er dan bij mogen zijn op zo'n speciale dag is echt een eer!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 30 Sep 2014 18:29

Re: Trouwen in 2015

Elliot, wat een leuk idee van die aparte uitnodiging voor je ringdrager-neefje. Super leuk!
Qua vrijgezellenfeest weet ik niet zo goed hoe dat gaat of hoort. Ik zal iemand een lijst moeten geven van wie ik er bij wil (want niet iedereen kent elkaar...). Ceremoniemeesters heb ik niet. Wel hele enthousiaste zusjes ;) dus ik denk dat ik het maar bij mijn zusjes neer leg.

Ik heb vandaag gemaild en gebeld met twee bruidsmodezaken. Op 25 oktober heb ik bij allebei een afspraak! 1 vriendin heb ik al mee gevraagd en die is heel enthousiast en kan gelukkig! Andere vriendin ga ik komend weekend als getuige vragen en ik hoop dat ze ook mee kan. Vanavond mijn schoonmoeder bellen. Als iedereen kan hebben we precies een auto vol en dat vind ik wel goed genoeg haha! (Moeder, schoonmoeder en twee vriendinnen dus)
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 01 Okt 2014 10:52

Re: Trouwen in 2015

Hier worden de vrijgezellenfeestjes georganiseerd door onze ceremoniemeesters. Volgens mij wordt zoiets vanzelf wel opgepakt. Bij ons komt het goed uit, omdat mijn beste vriendin tevens onze ceremoniemeester is en mijn vriend zijn broer ook. Er is al veel over gepraat en ieder in onze vrienden- en familiekring kennen elkaar. We geven trouwens wel een lijstje met wie we er sowieso bij willen hebben.

Leuk Green Pepper; jurken passen! Ik kijk daar ook echt al enorm naar uit. Waar ga je kijken? Ik heb mijn eerste afspraak in november staan bij Weddings in Rotterdam.

Nou de lampionnen voor de bruiloft zijn in ieder geval al in ons bezit.. Je kan er maar op tijd bij zijn ;-). Allemaal wit en verschillende maten met led-verlichting.
Vrijdag gaan we bij een dj kijken en dinsdag hebben we een demo van een andere dj. Aankomende maandag komt een fotograaf langs. Ben echt verliefd op zijn stijl van fotograferen, dus ben benieuwd of het ook klikt.

Verder denkt mijn zwager (ceremoniemeester) echt onwijs mee. Heel fijn. Heeft ook een vrij brede kennissenkring. Kent altijd wel iemand via via die iets voor ons kan betekenen.

Vindt het trouwens wel echt heel jammer dat we voor mijn oudste niet 2 weken vrij krijgen na de bruiloft. Wij willen dan graag op huwelijksreis met onze kinderen, maar voor de oudste krijgen we of een week voor of een week na de herfstvakantie vrij. Houdt in dat we dus nog 2 weken hebben na onze bruiloft en dan "pas" op vakantie kunnen.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Okt 2014 11:16

Re: Trouwen in 2015

Hooo sorry dames, ik ben al even niet hier geweest ivm drukte. Leuk dat er nog lekker gekletst wordt! Ik heb zelf ook niet zoveel te melden. We zijn niet echt met de bruiloft bezig geweest afgelopen weken.

Green Pepper, leuk dat je jurken gaat passen! Wat anderen hier ook al schreven oooh ik wil ook weer! Ik had eigenlijk altijd in m'n hoofd dat ik naar een bepaalde winkel zou gaan om te passen, maar daar ben ik nu dus nooit geweest. Ik ben wel heel blij dat ik twee keer ben gaan passen, één keertje voor de eerste indruk samen met m'n moeder, zus en stiefmoeder, en één keer echt voor dé jurk samen met m'n moeder. Ach.. Ik moet gewoon nog maar even wachten tot ik mijn eigen jurk weer aan mag. Wanneer zou dat zijn.. vraag ik me af.
Anyway, super leuk dat je misschien met Zero in zee gaat. Echt een leuke meid en goeie fotograaf! Heb ook vaker met haar samengewerkt.

Intussen ben ik trouwens een paar weken verder qua keuze van fotograaf en ik ben er nu volkomen blij mee. Ik heb het allemaal nog eens laten bezinken en ik vind het juist nu wel leuk dat hij niet 100% dezelfde stijl heeft als ik. Dan kan ik het ook veel beter loslaten of ie 'deze foto' of 'die foto' wel maakt. Nee, hij gaat gewoon zíjn foto's maken. En hij is ook wel écht goed, hij maakt foto's die ik niet eens kan maken. Dat vind ik ook wel leuk. Zo is het wel gewoon echt gaaf en voelt het vertrouwd. Ben er toch wel heel blij mee. En hij heeft mijn bedrijfspagina geliked op Facebook haha dat vind ik ook heel leuk en stoer :banaan:


Sterre, gaat het weer wat beter met je? Ben je nog bij de huisarts geweest? Als je het hier niet te veel er over wilt hebben, snap ik het ook hoor, maar als je 't kwijt wilt, mag het gerust!

Elliot, wat leuk, die theeschenkerij klinkt ook zo schattig. Misschien moet ik daar ook maar eens heen als we er wonen.

Jerry, kun je inderdaad niet de ceremonie een half uurtje later doen? Dan ben je volgens mij het beste uit qua tijd. Alles naar voren opschuiven is lastiger vanwege die ochtendbruiloft. Dan kan je inderdaad beter zelf rustig foto's maken en daarna de ceremonie iets later plannen. Ik zat daar trouwens ook over na te denken, hoe laat je mensen moet uitnodigigen zodat ze op tijd aanwezig zijn voor de ceremonie. Is een half uur van te voren echt te krap?

Elliot, een half uur voor foto's is inderdaad echt best wel krap. Alle tijd gaat zo veel sneller op zo'n dag, je loopt langzamer, en voor een paar foto's ben je toch al gauw een half uur bezig. Ik kan me goed voorstellen dat je niet zo'n grote fotoshoot hoeft, maar ik zou je toch heel erg aan willen raden wel minstens een uurtje in willen plannen daarvoor, of op z'n minst drie kwartier. Ik weet niet hoe jouw fotograaf dat normaal doet, maar juist de fotoshoot is een rustig moment om in alle rust wat foto's te maken. Een goeie fotograaf weet ook echt wel alle andere kleine momenten te pakken, maar ik weet uit ervaring hóe lastig het is om echt de gehele look van het bruidspaar op de foto te krijgen als ze eenmaal borrelen of tijdens de ceremonie (in Nederland zit een bruidspaar negen van de tien keer achter een tafel). Jij hebt je details zo nauwkeurig uitgezocht, je jurk wil je waarschijnlijk zo graag helemaal er op hebben, een keertje van voren, een keertje van achteren, een foto van je gezicht met je kapsel en make-up, idem dito voor je aanstaande (minus de make up en de jurk). Dus ik zou je echt aanraden om toch minstens drie kwartier daar op jullie locatie rond te gaan lopen, daar bij de oprijlaan/brug, een stukje lopen langs de bomen, zo mooi voor zo'n oud raam bij het slot, bij de theeschenkerij etc etc. Je hebt denk ik echt die tijd wel nodig voor een paar diverse foto's, waarbij jullie echt goed tot jullie recht komen. Vind je dat niet ontzettend zonde als je dat niet hebt? Ik houd zelf ook niet van op de foto gaan, en we zijn onze nek houding al aan het oefenen hahaha, maar ik weet wel zeker dat ik een fotoshoot wil, omdat het zo fijn is om het totaalplaatje vast te kunnen laten leggen. Maar goed, het is slechts mijn advies, maar zelfs met die maandagochtend bruiloft die ik laatst had, wilde ik toch echt even een shoot, zodat ze die foto's in elk geval hebben. Zonder die shoot, had ik alleen maar zittende foto's van ze gehad (ja behalve tijdens het ja woord, maar zelfs dan krijg je vaak de jurk er niet helemaal op). Hoe zonde is het als je dan achteraf denkt, hee shit, ik heb eigenlijk helemaal geen foto van m'n sleep/boeket/met vestje aan!

Anyway, wel slim van je ceremoniemeester, die dingen. Wij richten ook een zitplekje in voor de wat oudere mensen, ook tijdens het feest, in een ruimte waar de muziek niet zo hard klinkt. Overigens zullen niet alleen ouderen daar gaan zitten denk ik, maar gewoon mensen die even niet willen dansen. Is wel zo fijn.
Dat kaartje voor je neefje klinkt echt heel lief, daar kan je iets heel leuks van maken.

Petteflet, haha wat grappig dat je je lampionnen al hebt. Klinkt leuk, heb je een plaatje? Ben heel benieuwd welke fotograaf je op het oog hebt, mag ik een PM? :angel: Wat jammer van de vakantie, dat je oudste niet vrij krijgt direct daarna. Maar dan houdt je je huwelijksreis nog even te goed. Weet je al waar jullie heen willen?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Okt 2014 11:27

Re: Trouwen in 2015

En even iets luchtigs tussendoor..

Wat vinden jullie van alle bruidsjurken van afgelopen tijd van de celebs? :)


Amal Alamuddin & George Clooney (net vorige week getrouwd)

Afbeelding


Lauren Conrad

Afbeelding

Afbeelding


Kim Kardashian

Afbeelding


Angelina Jolie

Afbeelding

(met tekeningen van haar kinderen, wat ik heel erg lief vind. Heel lelijk haha maar super lief en origineel)
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 01 Okt 2014 11:36

Re: Trouwen in 2015

Dat kant! Liefde!!! Vind dat echt geweldig.
Die van Angelina vind ik trouwens niet zo heel erg leuk. Vindt het een beetje een stofje van een sexy pyjama.... En die sluier, de gedachte is leuk, maar niet echt mijn ding.

Zal je ff een PM sturen Marin. Ben benieuwd wat jij er als "kenner" van vindt ;-)
<<

Zero

Bericht 01 Okt 2014 12:53

Re: Trouwen in 2015

Eens met jou betreft de jurk van Angelina, Marin - lief bedacht maar verder.. neh. Ik zou als ik haar was juist een wat "vollere" jurk doen, ze is al zo mager, ik denk dat kant veel mooier had gestaan. Maar ja wat weet ik nou :')
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Okt 2014 14:38

Re: Trouwen in 2015

Die van Amal is echt liefde! Prachtig vind ik 'm! :heart:

Die van Kim Kardashian vind ik verschrikkelijk.

De jurk van Lauren Conrad is niet helemaal mijn smaak maar wel mooi en stijlvol. Kan de voorkant niet zo goed zien, maar de achterkant is prachtig.

En die van Angelina.. Tja.. Op zich niet lelijk maar qua stof helemaal eens met Petteflet en die tekeningen zijn inderdaad voornamelijk aandoenlijk, maar niet mooi te noemen.

♥♥
<<

Anoniem260

Bericht 02 Okt 2014 21:26

Re: Trouwen in 2015

Die jurk van Lauren Conrad vind ik wel mooi, al vraag ik me af of hij nou zo heel erg extra lang is, of dat ze op de eerste foto de sleep rondom hebben gedrappeerd...

Die van de chick van George Clooney vind ik het kant wat te grof, heb ook een jurk van aangepast, was ik niet zo van gecharmeerd. De jurk van Kim en die van Angelina vind ik niet echt mooi...
<<

Anoniem301

Bericht 02 Okt 2014 21:39

Re: Trouwen in 2015

Ik vind de hurken van Lauren en Kim prachtig. De rest niet.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Okt 2014 21:46

Re: Trouwen in 2015

Jerry, ze hadden bij Lauren een extra sleep er aan vast gemaakt voor sommige foto's. Op een foto is ie nog groter.
<<

Anoniem260

Bericht 03 Okt 2014 18:04

Re: Trouwen in 2015

Marin schreef:Jerry, ze hadden bij Lauren een extra sleep er aan vast gemaakt voor sommige foto's. Op een foto is ie nog groter.


Alles voor de foto :P

Ik heb vandaag schoenen geverfd :smile: Erg leuk om te doen. Het waren de 'uitprobeerschoenen' (die goedkope, die toch een tikkie te hoog waren) en het resultaat is supermooi! Alleen iets te donker... Had twee kleuren gekocht, een blauwe waarvan ik dacht dat ie wat te licht zou zijn, dus had er nog een donkere bijgekocht en gemixt, maar dat had niet gehoeven, omdat ik de schoenen nu wat te donker vindt. Maargoed, goed om te weten, dan kan ik het bij dé schoenen goed doen :ja:
*
Laatst gewijzigd door Anoniem260 op 10 Okt 2014 13:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 03 Okt 2014 18:18

Re: Trouwen in 2015

Oh wat cool! Ik vind ze erg mooi geworden. Nu al zelfs haha.
<<

Anoniem260

Bericht 03 Okt 2014 18:22

Re: Trouwen in 2015

Ja, cool heh?
Is het voor jou misschien ook een idee dat te doen met schoenen? Van dylon heb je ook 'powder pink' en 'french lavender' en je kunt kleuren mixen en concetraties sterker/minder sterk maken door er meer/minder in te doen..! :thumbup:
<<

Anoniem119

Bericht 03 Okt 2014 18:46

Re: Trouwen in 2015

Ja ik twijfel nog steeds. Toch wit. Toch kleur. Toch iets simpels. Toch iets bijzonders. I just don't know! Haha. Misschien eens met goedkope schoentjes proberen. French lavender klinkt als mijn kleur.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 11:01

Re: Trouwen in 2015

Sterre noemde het al in een topic in algemeen, maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar iedereen uit het Trouwen in 2015 topic! Hoewel ik een groot deel al ken natuurlijk, maar toch ook een aantal meiden niet, en bovendien hebben we nu allemaal wat gemeen.

Zou het leuk zijn om begin 2015 (ons jaar!) te meeten ergens, een leuke high tea bijvoorbeeld midden in het land? En dan kunnen we onze inspiratie helemaal op elkaar los laten. En dan eventueel als het klikt aan het einde van 2015 nog een keer, als iedereen getrouwd is. Lijkt je dat leuk? We hoeven nu nog geen datum te prikken, maar in elk geval vóór het Yes trouwseizoen van start gaat met Marni, dus misschien in februari? De maand van de liefde? :love:
<<

Anoniem147

Bericht 04 Okt 2014 11:02

Re: Trouwen in 2015

Leuk idee! I'm in! :love:


(Heb het even heel druk met de start van mijn studie/werk, dus ben niet heel veel op het forum te vinden en qua trouwen is het even rustig. Maar lees wel trouw mee hoor haha).
<<

Anoniem119

Bericht 04 Okt 2014 11:04

Re: Trouwen in 2015

Marni schreef:Leuk idee! I'm in! :love:


(Heb het even heel druk met de start van mijn studie/werk, dus ben niet heel veel op het forum te vinden en qua trouwen is het even rustig. Maar lees wel trouw mee hoor haha).


Leuke woordspeling.

Ik miste je al, ja! Maar fijn dat alles goed gaat met je studie en werk, spannend!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Okt 2014 11:12

Re: Trouwen in 2015

Haha ik zag 'em ook al :smile:

Toevallig net een afspraak gemaakt bij de gemeente om onze uittreksels op te halen. Die moeten we versturen naar de WP en dan kan alles geregeld worden qua papierwerk.

Leuk, leuk, leuk haha.
<<

Anoniem260

Bericht 04 Okt 2014 11:55

Re: Trouwen in 2015

Leuk idee Marin, ik wil ook wel :ja:

Marni, miste je ook al hier! Moet je, omdat je in het buitenland trouwt, ook extra papierwerk regelen? Of niet, omdat het onder Nederland valt?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 05 Okt 2014 09:37

Re: Trouwen in 2015

Ik vind het ook een heel leuk idee! :D
2012 & 2016
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 05 Okt 2014 10:33

Re: Trouwen in 2015

Wat gaaf die schoenen Jerry! Dat blauw is precies de kleur die wij als bijkleur doen voor onze bruiloft. Wat voor maat is dat? "Wilde er een smiley met aurool bij plaatsen, maar hij geeft foutmelding..."

Wat een leuk idee Marin! I'm in.

Bevalt je opleiding en nieuwe werkomgeving Marni?

Wij zijn vrijdagavond bij een dj wezen kijken en het zag er goed uit. Wist waar hij over sprak en kwam zelf ook met nog een aantal goede ideeën. Fijne kerel ook; vind ik ook wel belangrijk.
Dinsdag nog bij een andere dj kijken en dan onze beslissing nemen denk ik.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Okt 2014 11:04

Re: Trouwen in 2015

Ja leuk I'm in!

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Okt 2014 18:43

Re: Trouwen in 2015

Ja een meeting! Super leuk zeg :D
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers