Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 17 Nov 2013 11:12

Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Mijn dochter is bijna 9 maanden en ontwikkelt zich als een speer.
Ze is ineens sinds van de week bang voor alles. Een baby van 1,5 maand jonger (bij elk geluidje, brullen) gisteren schattige babyslofjes met een uiltje bij de Hema gekocht. Ik doe ze aan..weer brullen. Als ik ze stiekem aandoe, zonder dat ze het ziet...weer brullen. Al gevoeld in het slofje of er iets hards in zit...niet.

Ook van sommige speelgoed is ze ineens bang...

Wat is dit??
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem 42

Bericht 17 Nov 2013 11:23

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Een fase :).
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 17 Nov 2013 11:27

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Ja joh...ik kan er helemaal niets over vinden in de boeken en op internet.
Wel verlatingsangst enzo..maar dat heeft ze nog niet echt...

Zo bizar...

Hoe ga je daar mee om dan?
22-2-2013
28-8-2015
<<

ChiQ

Bericht 17 Nov 2013 11:30

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Ja hoor kan gewoon. Van harde geluidjes en stofzuiger worden ze ook bang. Julian sprong een meter hoog als de Nespresso aanging maar gaat over hoor, best snel. Ik liet hem ook zien waar 't geluid vandaan kwam en hij was megabang voor zijn kruiprol, zo'n opblaasbaar luchtding in de vorm van een grote cilinder met balletjes en bumba. Vond ie heel eng haha
<<

Anoniem166

Bericht 17 Nov 2013 11:31

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Bang zijn herinner ik me niet echt op die leeftijd, wel dat ze 's nachts ineens overstuur huilde (misschien gedroomd) en dat ze gewoon wat minder lekker in haar vel zat, leek het wel. Gewoon troosten, gaat vanzelf weer voorbij.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Nov 2013 12:30

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

L heeft er nu wat last van dat ze snel ergens van schrikt. Maar ze is al 14 maanden.
Ze had idd wel met 9 maanden dat ze 's nachts huilend wakker werd (wat sanne ook zegt)
En dat heeft ze nu weer twee nachten achter elkaar gehad.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 17 Nov 2013 17:12

Re: Wat is dit ineens? Baby 9 mnd bang?

Tot nu toe slaapt ze als een roosje. Nah... Het zal wel over gaan. Maar wel bizar dat ze zo in paniek raakt van een paar slofjes
22-2-2013
28-8-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron