Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


China

<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 16 Nov 2013 20:52

China

Is er iemand een keer naar China geweest, en hoe lang ben je er toen geweest, hoe heb je je daar verplaatst qua vervoer en hoeveel was je ervoor kwijt?
We willen volgend jaar gaan voor een maand, periode oktober waarschijnlijk. Zodat ik weet hoeveel we moeten sparen
Afbeelding
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 17 Nov 2013 17:51

Re: China

Ik ben er in 2009 geweest, het was een 15daagse rondreis. Dus niet zelf rond gereisd verder. Af en toe met taxi/Ov. Wel op eigen houtje ergens heen gegaan. Over het algemeen wel goed te doen, alleen kun je niet overal met Engels uit de voeten natuurlijk. Toen was het allemaal best goedkoop in vergelijking met nl, maar dat is al wel een paar jaar geleden natuurlijk. Geen hele nuttige bijdrage denk ik :p
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Nov 2013 11:04

Re: China

Ik zelf niet, maar mijn ouders en zus wel. Mijn ouders hebben een georganiseerde reis gedaan. Mijn zus is er kort geweest met de transmongolie express. Ze zijn toen 2-3 dagen in Peking geweest en ze hebben daar een fiets gehuurd. Die tip kregen ze ook van iemand, omdat je op die manier je sneller door de stad kan verplaatsen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels