Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ombre haar

<<

Anoniem65

Bericht 16 Nov 2013 19:22

Ombre haar

Kan het nog of is het echt geweest? Heeft iemand het nog? Ik heb donkerbruin haar en vind het wat saai worden. Ik vind een niet al te opvallende ombre mooi, dus dat het echt heel subtiel lichter wordt onderaan. Ik wil het dan ook niet als een rechte lijn zeg maar (dip dye). Zal ik het doen? Mijn haar is dun en ik hoop daardoor ook iets meer diepte te krijgen zodat het wat voller lijkt.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Nov 2013 22:06

Re: Ombre haar

Zelf heb ik het nooit gehad, het schijnt ook niet meer helemaal hip te zijn, maar ik vind het soms best heel leuk!

Zoiets vind ik wel subtiel:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Nov 2013 23:15

Re: Ombre haar

Op de manier zoals Exo post kan het volgens mij nog prima. Dippen is wel echt geweest. Verder heb ik er geen verstand van of je er meer diepte mee kunt krijgen oid.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 17 Nov 2013 10:54

Re: Ombre haar

Oh wat Exo post vind ik erg mooi, het is erg subtiel..dan vind ik nu nog wel kunnen.
2016
<<

ChiQ

Bericht 17 Nov 2013 11:00

Re: Ombre haar

Ik had dit een paar decenia terug al maar ik vind t erg leuk nog. Alleen wel een subtiele overloop niet donkerbruin naar platina; dat is lelijk
<<

Anoniem65

Bericht 17 Nov 2013 11:11

Re: Ombre haar

Ik vind het eerste plaatje mooi. Misschien nog iets subtieler zelfs. Maar ik kleur mijn haar zelf elke 10 weken (krijg hier en daar een grijze haar). Hoe ga ik dat dan doen? Maar ik loop dus niet voor aap als ik het nu nog ga doen?
<<

ChiQ

Bericht 17 Nov 2013 11:27

Re: Ombre haar

SuzieQ schreef:Ik vind het eerste plaatje mooi. Misschien nog iets subtieler zelfs. Maar ik kleur mijn haar zelf elke 10 weken (krijg hier en daar een grijze haar). Hoe ga ik dat dan doen? Maar ik loop dus niet voor aap als ik het nu nog ga doen?


Voor aap? Je doet net alsof je een hanenkam neemt en die gifroze maakt. Het is ombre, in natureltinten. Maak je niet zo druk of je voor aap loopt of niet joh!
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 17 Nov 2013 14:44

Re: Ombre haar

Je kan dan toch je uitgroei alleen bijkleuren? Dan blijft het ombre effect gewoon zitten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers