Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo vraagje

<<

Anoniem273

Bericht 20 Nov 2013 22:56

Re: Tattoo vraagje

Ligt eraan wat de plaats is, maar mijn tattoo deed echt wel pijn hoor tijdens het zetten. Vooral bij m'n ruggengraat en m'n ribben. En erna was het ook echt geen pretje. De eerste keer zalf smeren 2 uur na het zetten op m'n ribben, ik heb echt gejankt :) Kwam ook door alle inspanning tijdens het zetten, sessies duurden best lang en daarna was ik echt op.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 21 Nov 2013 15:17

Re: Tattoo vraagje

Hoe voelt het dan, die pijn? Waar is het mee te vergelijken?
<<

Anoniem12

Bericht 21 Nov 2013 15:19

Re: Tattoo vraagje

Balloon schreef:Hoe voelt het dan, die pijn? Waar is het mee te vergelijken?

Nergens mee. Echt niet.

Mijn huid is heel dicht waardoor het bijna geen inkt pakt. Tattoos zetten doet bij mij dan ook echt heel veel pijn.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 21 Nov 2013 16:12

Re: Tattoo vraagje

Ik vond het voelen alsof er met een aardappelschilmesje in mijn huid werd gekerfd. Niet dat ik dat ooit gevoeld heb!:) het viel mij mee.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem29

Bericht 21 Nov 2013 16:42

Re: Tattoo vraagje

Welke gevaren zitten er eigenlijk aan het plaatsen van een tattoo?

En heeft het nog invloed op het geven van bloed o.i.d.? Geen idee hoor. Ben echt een rookie. Denk er alleen weer steeds vaker aan.

Bij mij gaat het echt op en af. Het lijkt mij echt super tof, een kleintje. Ik ben alleen zo bang dat als ik 50 ben, en richting de rimpels ga het zo lelijk word. Misschien ben ik dan wel heel klassiek en zit ik met een rock tattoo :D
<<

Anoniem12

Bericht 21 Nov 2013 17:02

Re: Tattoo vraagje

Intoxicated schreef:Welke gevaren zitten er eigenlijk aan het plaatsen van een tattoo?

En heeft het nog invloed op het geven van bloed o.i.d.? Geen idee hoor. Ben echt een rookie. Denk er alleen weer steeds vaker aan.

Bij mij gaat het echt op en af. Het lijkt mij echt super tof, een kleintje. Ik ben alleen zo bang dat als ik 50 ben, en richting de rimpels ga het zo lelijk word. Misschien ben ik dan wel heel klassiek en zit ik met een rock tattoo :D

Ja, dat mag dan een jaar (of een half jaar?) niet.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 21 Nov 2013 18:14

Re: Tattoo vraagje

Half jaar is dat tegenwoordig :)
D. 💙14-01-2019💙
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 22 Nov 2013 11:19

Re: Tattoo vraagje

Ik ga binnenkort maar eens langs een shop. Weet nog niet precies wat ik wil. Hoop dat ze me daar kunnen helpen. Wil in elk geval iets wat met mijn drie kinderen te maken heeft en met een nieuw begin en positiviteit.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Nov 2013 11:29

Re: Tattoo vraagje

Balloon Ik kan je cult art shop aanraden. Dan weet je vrijwel zeker dat je met iets unieks weggaat daar.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 22 Nov 2013 12:38

Re: Tattoo vraagje

Funk schreef:Balloon Ik kan je cult art shop aanraden. Dan weet je vrijwel zeker dat je met iets unieks weggaat daar.


Bedankt voor de tip Funk. Ik ga even googelen.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 22 Nov 2013 12:42

Re: Tattoo vraagje

Haha, ik zie dat de shopmanager een vriendin is van een achternicht van ons. Komt goed dus!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers