Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij vanavond in de schoen?

<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 14:16

Wat doe jij vanavond in de schoen?

S. gaat vanavond natuurlijk z'n schoentje zetten!

Ik heb een Cars autootjes als cadeautje en ik strooi er wat pepernoten langs. En jullie?

En hoe vaak mogen ze tot pakjesavond de schoen zetten? Hier 3x en 1x bij oma en opa.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Nov 2013 14:18

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

F snapt het nog niet dus alleen vanavnd. En ik heb dan ook voor mijn man en mezelf een cadeautje gehaald. F krijgt een toet toet auto in z'n schoen. Die mocht ik van opa en oma halen voor in z'n schoen omdat hun verder geen sinterklaas vieren en zo hadden ze dan toch wat gedaan :)
<<

Anoniem166

Bericht 16 Nov 2013 14:19

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ik heb vandaag twee autootjes gekocht, twee boekjes van Nijntje en een soort mini barbiepop met een paard. Moet nog even kiezen wat er in de schoen gaat. Rest is voor volgende keer of met Sinterklaasavond.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 16 Nov 2013 14:19

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ik snap helemaal niets van jullie gekke Nederlanders. Leg het nog eens uit voor deze Belg. Vanavond krijgen de kindjes al cadeautjes? En hoe zit dat dan op 5 december? En wanneer is dan pakjesavond?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Nov 2013 14:22

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Sinterklaas is vandaag aangekomen en vanaf nu kunnen de kinderen hun schoen zetten en als ze lief zijn geweest doet sunterklaas misschien wel een klein cadeautje in. Pakjesavond is 5 december.

Hoe wordt het dan bij jullie gedaan slakje?
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 14:23

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Haha Slakje! Ik dacht dat jullie ook Sinterklaas vierde net als in Nederland.

De Sint intocht is vandaag op tv geweest en daar heeft de Sint gezegd dat alle kindjes hun schoen mochten zetten. Hoevaak je daarna een cadeautje in het schoentje doet mag je dan zelf weten. De een doet het om de dag en de ander 1 keer in de week. En met 5 December krijgen ze vaak wat grotere cadeautjes. Hier krijgt S. bijv. een fiets. In zijn schoen krijgt hij alleen kleine en niet zo'n dure cadeautjes.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 16 Nov 2013 14:24

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Dan krijgen ze 2 keer cadeautjes? Verwende kinders, hoor :p

Gewoon op 5 december schoen en op 6 december liggen er cadeautjes en snoep, véél snoep (bij ons thuis toch, vroeger).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem20

Bericht 16 Nov 2013 14:31

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Een tekenboek met sintstickers en een klein kleiding. En een paar chocolademunten en een muis.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Nov 2013 14:41

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Yrsa een Barbiepopje van De Kleine Zeemeermin, Ezra een potje Play Doh met een vormpje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem58

Bericht 16 Nov 2013 14:44

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Een letter, cadeautjes doe ik nooit de eerste dag. Christian mag op zaterdag en woensdag z'n schoen zetten.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 16 Nov 2013 14:46

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

een klein autotje.
M:21072011
J :08012014
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 16 Nov 2013 15:16

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

D krijgt iets van duplo, scoop of een vuilniswagen want ze wou graag autootjes voor de duplo en J een toet toet autootje denk ik
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem28

Bericht 16 Nov 2013 16:04

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

De oudste krijgt poppenhuispoppetjes in haar schoen en de jongste een houten vrachtwagentje met twee kleine auto's die ze straks in de treingarage (5dec cadeau) kan gebruiken.
voor allebei ook wat pepernootjes en een mini chocoladesint. De komende keren als ze de schoen zetten krijgen ze geen cadeautjes, alleen wat pepernoten. Pas op pakjesavond krijgen ze de rest van de cadeautjes.
<<

Anoniem5

Bericht 16 Nov 2013 16:06

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ze krijgen nu een cars/prinsessen chocoladereep en de banketbakkerset van play doh en mr patato kapperswt van play doh. De bedoeling is dat ze hem de zaterdagen mogen zetten en dan 5 december zelf ook nog want we vieren 7 dec pas pakjesavond met de familie.
Ik denk alleen dat we de schoen ook best nog eens door de week zullen zetten. Maar dan wel met kleinere cadeautjes als deze keer.
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Nov 2013 16:15

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Hier doen we vanavond de schoen ook, en verder de komende woensdagen en zaterdagen. Vanavond stop ik er denk ik een setje van twee potjes play doh klei in en een kleine chocoladeletter. Denk dat ze met die laatste nog het meest blij zal zijn, want ze wil heel graag chocolade in haar schoen zei ze.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 16 Nov 2013 16:39

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Mijn zoontje mag tot 5 dec 4x de schoen zetten. Vanavond krijgt hij een dikkie dik knuffel, chocolettertje en pepernoten.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Nov 2013 16:46

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ik heb net ingeslagen bij de Action voor in de schoentjes, voor Ezra een aantal kleine setjes van Play Doh en een vingerverfset van Cars, voor Yrsa een prinsessensetje, iets van Filly's (soort My Little Pony) en een vingerverfsetje van de Disney prinsessen. Ik heb een paar schoencadeautjes die wat duurder zijn (rond 5 euro) maar ook kleine prulletjes van 69 cent en dingen er tussenin.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem133

Bericht 16 Nov 2013 16:47

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Mijn oudste krijgt een cars auto en de jongste een houten auto. Ze mogen hierna nog één keer hun schoen zetten, dan krijgen ze iets van lego en van duplo.
<<

Anoniem123

Bericht 16 Nov 2013 17:07

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ik zag vorige week een kleun houten auto'tje bij de hema, die doe ik er vanavond in.

En heb nog mini leesboekjes van sesamstraat liggen.

Ik denk dat hij de schoen 1 keer in de week mag zetten.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Nov 2013 17:11

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Mijn dochter krijgt een vriendenboekje en mijn zoon een cars autootje. En dan ook nog wat pepernoten erbij.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 16 Nov 2013 17:29

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Ruben mag vanavond zijn schoen zetten. Hij krijgt 2 auto's van little people. Verder alleen kadootjes met Sinterklaas.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 16 Nov 2013 18:48

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

N. krijgt een doosje met make up in haar schoen vanavond. Ze mag elke zaterdag en dinsdag haar schoen zetten.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 16 Nov 2013 18:51

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

S. krijgt een pietenpakje in zijn schoen. Hoe vaak hij zijn schoen mag zetten weet ik nog niet. Ligt er ook een beetje aan of hij het goed gaat snappen. Denk dat we elk weekend 1x doen tot aan 5 dec.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Nov 2013 19:31

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

Lars snapt er natuurlijk nog weinig van, maar hij houdt onwijs van Nijntje boekjes. Dus toen ik een boekje zag over Nijntje die haar schoen mocht zetten kon ik die niet laten liggen. We hebben net samen zijn schoen gezet en ik doe dat boekje erin
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:22

Bericht 16 Nov 2013 19:41

Re: Wat doe jij vanavond in de schoen?

De oudste krijgt stempels in haar schoen. De jongste een of ander speelgoed paard van de Hema. En dan nog wat pepernoten en schuimpjes.
Ik heb er nog niet over nagedacht hoe vaak ze hun schoen mogen zetten.
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron