Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelgoed op slaapkamer

<<

Anoniem186

Bericht 16 Nov 2013 10:23

Speelgoed op slaapkamer

Hebben jullie kinderen speelgoed op hun slaapkamer?

Mijn dochter heeft dat tot nu toe niet gehad. Er staat alleen een bed en een kast. Ze is nogal gauw afgeleid, dus we hebben het altijd lekker rustig gehouden.

Maar inmiddels denk ik dat het wel moet kunnen. Ze krijgt een baby born voor haar verjaardag en nou leek het me leuk om wat poppenspullen op haar kamer te zetten.

Zoals deze: :heart:
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 11 Apr 2017 06:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Nov 2013 10:42

Re: Speelgoed op slaapkamer

Hier heeft ze ook een poppenbedje op haar kamer, en daar slaapt haar pop in en haar barbies :razz: .
Verder hieft ze hier ook nog wat barbie spul op haar kamer staan.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Nov 2013 10:42

Re: Speelgoed op slaapkamer

Leuk poppenbedje trouwens!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Nov 2013 11:13

Re: Speelgoed op slaapkamer

Ja hier staat sinds we deze zomer verhuisd zijn eigenlijk al het speelgoed boven en alleen waar hij mee wil spelen neemt hij mee naar beneden. Dat is nu al weken de lego. Die staat op een tafeltje beneden.

Soms speelt hij ook op zijn kamer en dan kan een bouwwerk (duplo, racebaan of treinbaan bijv) ook rustig een week blijven staan. Beneden zou het elke dag opgeruimd worden.
Hij speelt op een vrije dag vaak 's ochtends boven. Dan kunnen wij nog even in bed blijven liggen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Nov 2013 11:19

Re: Speelgoed op slaapkamer

Alleen haar poppenbedje, poppenwagen en de kledingkast van de poppen, tevens haar nachtkastje. Haar Playmobilkasteel stond ook boven, plus nog wat andere setjes, maar dat heb ik allemaal naar beneden gehaald, dan speelt ze er veel meer mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem25

Bericht 16 Nov 2013 11:24

Re: Speelgoed op slaapkamer

Ahh die wieg! Zou daar ook een echte baby in kunnen slapen? ;)
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Nov 2013 12:07

Re: Speelgoed op slaapkamer

Hier staat er genoeg boven, aangezien het beneden al overvol is :laughcry: Onder de halfhoogslaper wat poppenspullen (bedje, wagentje), op haar bureautje de boerderij van LP, een kist met knuffels, een expeditkastje met in 1 van de lades haar duplo.. Gaat prima, als ze moet slapen gaat ze eigenlijk nooit spelen. Hooguit dat ze vraagt of ze een dingetje mee in bed mag nemen, en dat mag dan meestal ook wel, aangezien ze dan maar heel eventjes speelt en alsnog gaat slapen.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Nov 2013 12:23

Re: Speelgoed op slaapkamer

Ze hebben allebei speelgoed op hun slaapkamer. Mijn dochter speelt vaak met vriendjes op haar kamer boven.
Als ik boven bezig ben spelen ze meestal ook op hun kamers.
Is hier altijd prima gegaan, als het avond is kijken ze niet meer naar hun speelgoed maar gaan ze gewoon slapen.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 14:27

Re: Speelgoed op slaapkamer

Hier staat helemaal geen speelgoed op z'n kamer. Zijn slaapkamer is nu echt om te slapen en spelen doet hij in de woonkamer.

Maar straks als de baby er is hebben we een beetje ruimtegebrek en gaat er óf een kastje met speelgoed óf zijn keukentje naar zijn slaapkamer.
<<

Mikki

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:40

Bericht 16 Nov 2013 15:25

Re: Speelgoed op slaapkamer

De oudste twee hebben het meeste speelgoed op hun kamer staan. De spelen er vaak samen of met vriendinnetjes. Ze hebben een eigengemaakt barbiehuis en keukentje, dat is voor beneden veel te groot. Ook hebben ze er muziek en disco lampen, kunnen ze ongestoord dansen!
3 mooie meiden!
<<

Anoniem28

Bericht 16 Nov 2013 16:01

Re: Speelgoed op slaapkamer

wij hebben geen speelgoed op hun kamers. alles staat beneden of in de speelkamer
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Nov 2013 19:59

Re: Speelgoed op slaapkamer

Alleen de oudste, omdat die ook echt op haar kamer speelt, vooral als er andere kindjes komen spelen. Ze heeft een circustent, keukentje van de Ikea en een poppenbed en wat andere poppenspullen op haar kamer. Heb er bewust ook zoveel neer gezet dat wanneer er kindjes komen, ze zich er echt even kunnen vermaken. Want anders heb ik vier of zelfs vijf kinderen onder en dat is echt een beetje te druk :shock:
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 16 Nov 2013 20:46

Re: Speelgoed op slaapkamer

De slaapkamer van de oudste is tevens de speelkamer dus daar staat al het speelgoed. Maar wat een lief bedje! ♥
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 16 Nov 2013 20:50

Re: Speelgoed op slaapkamer

Hier staat vrij weinig boven.
In ons nieuwe huis straks hebben we een speelkamer.
💜💜💙💙
<<

Anoniem133

Bericht 16 Nov 2013 21:44

Re: Speelgoed op slaapkamer

Op de slaapkamer van de oudste staat een speelgoedkist en daar mogen ze spelen als ik boven bezig ben.
<<

Anoniem20

Bericht 16 Nov 2013 21:49

Re: Speelgoed op slaapkamer

Ja, een LP boerderij, de toettoet garage en een kist met klein spul. Ze spelen daar wanneer ik boven ben, anders niet. Met naar bed gaan is er nooit discussie mbt het speelgoed.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 16 Nov 2013 22:38

Re: Speelgoed op slaapkamer

Haar boekenkast met boeken en handpoppen. Een fauteuil waarin ze kan 'lezen', verder de LP dierentuin en de grote autospeelmat van de Ikea.
Toen ze nog geen speelgoed had haalde ze de kasten met kleding leeg, nu alleen de boekenkast.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:27

Bericht 17 Nov 2013 10:29

Re: Speelgoed op slaapkamer

Een expedit kast met 8 vakken, de bovenste vakken staan zijn boeken en de onderste vakken zitten bakken in met playmobiel, knex, poppen van spidermand en toy story etc. Ook staat er een tafeltje met stoeltje en een stuva bank met bergruimte voor alle knuffels.
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 17 Nov 2013 11:28

Re: Speelgoed op slaapkamer

Hier staat een kast met vier manden speelgoed op haar kamer, de boerderij van LP en het hobbelpaard. Ze speelt er niet mee op haar kamer, maar we verhuizen het overdag gewoon naar de woonkamer. We hebben alleen geen ruimte in de woonkamer om het allemaal hier neer te zetten, vandaar dat het op haar slaapkamer staat.
<<

Anoniem171

Bericht 17 Nov 2013 12:16

Re: Speelgoed op slaapkamer

Op de babykamer staat geen speelgoed.

Op de kamer van de middelste staat een mand met leesboekjes en een klein kastje met wat speelgoed erin (poppenbadje, hello Kitty huis, poppen).

De kamer van de oudste staat de bak duplo, houten treinbaan, playmobil ziekenhuis, mand voorleesboekjes, gereedschap en een aantal grote auto's. Hij heeft op z'n kamer een inbouwkast vol met speelgoed (oa puzzels, knikkerbaan, little people, autogarage, autokleed, strijkkralen, gezelschapsspellen) waaruit we wisselen met het speelgoed dat beneden staat.
<<

Anoniem106

Bericht 17 Nov 2013 18:47

Re: Speelgoed op slaapkamer

Momenteel staat er overal speelgoed. Gelukkig het meeste in bakken. Dus ja er staat ook wat op zijn kamer, maar hij speelt bijna nooit op zijn kamer. Dat komt wel als I. ouder is.

Ik hoop dat we in ons volgende huis ook een speelkamer kunnen inrichten. Dat lijkt me ideaal. Deur dicht doen en tot morgen..!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers