Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke babywalker hebben jullie?

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Nov 2013 15:10

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Bolus26 schreef:Wij hebben die van chicco gehad,
Als je hem op de rem laat staan gaat het lopen erg goed


Hier ook! Hij heeft er veel plezier mee, zowel het spelen aan de voorkant met de blokjes als het lopen/crossen erachter.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 15:19

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Milady schreef:Ik heb deze voor kerst gekocht:

Afbeelding


Deze hebben wij ook.
<<

Anoniem 42

Bericht 16 Nov 2013 21:00

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Ik heb dezelfde als Caroow en daarnaast ook nog een van V-Tech. Die laatste is echt heel erg irritant qua geluid, dus die kan ik niet aanraden voor jezelf. Moet wel zeggen dat er heel veel mee gespeeld wordt.
<<

Anoniem16

Bericht 16 Nov 2013 21:10

Re: Welke babywalker hebben jullie?

WIj hebben ook de roze van V-tech. Ze vindt hem erg leuk en loopt er inmiddels goed mee rond.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Nov 2013 21:44

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Oké, ik las; welke babyMAKER hebben jullie?
Ik vond het zo'n gekke vraag hahaha
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 16 Nov 2013 21:47

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Wij hebben ook een houten babywalker (gehad)
Die van Woezel en Pip, maar dan zonder W&P ;)
💜💜💙💙
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 16 Nov 2013 22:25

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Wij hadden ook dat vtech ding, godzijdank staat ie alweer n poos op zolder, ik vond m zo irritant
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem16

Bericht 16 Nov 2013 23:03

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Muppetje schreef:Wij hadden ook dat vtech ding, godzijdank staat ie alweer n poos op zolder, ik vond m zo irritant


Hahaha mijn moeder vindt hem ook vreselijk irritant, die geluidjes gaan maar door en door ( en R zet hem continue op hard volume...)
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 16 Nov 2013 23:42

Re: Welke babywalker hebben jullie?

Wij hebben een loopauto gehad als kraamcadeau. Hier speelt ze nu ook nog steeds dagelijks mee, en voordat ze los kon lopen heeft ze daar al drie maanden achter gelopen, echt een topcadeau geweest.
De walker die Caroow plaatste hadden mijn ouders, ze heeft er wel mee gespeeld, maar niet achter gelopen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers