Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Echte Penoze

<<

Anoniem253

Bericht 15 Nov 2013 19:57

Echte Penoze

Wie gaat kijken a.s. zondag op rtl4. Lijkt mij een interessant programma..
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Nov 2013 11:32

Re: Echte Penoze

Ik ga het opnemen of misschien wel kijken. Ben er wel benieuwd naar.
Geen idee of het wat is, of het goed in elkaar is gezet. Dus ben benieuwd!
<<

Anoniem253

Bericht 18 Nov 2013 07:26

Re: Echte Penoze

Wie heeft er gekeken? Ik vind het een interessant programma.. Wel heftig. Ik kijk volgende week zeker weer.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2013 07:58

Re: Echte Penoze

Ik denk dat het nog véél interessanter kant. Zoals met die man van volgende week! Ik vond deze man maast zijn misdaden voornamelijk grappig! Punt!
<<

Anoniem253

Bericht 18 Nov 2013 09:54

Re: Echte Penoze

Nou inderdaad.. Lijkt me echt erg als je elke dag voor je leven moet vrezen. Ik snap ook eigenlijk niet waarom je dan aan zo'n programma mee doet.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 18 Nov 2013 09:56

Re: Echte Penoze

O ja, dat 'punt, klaar, halleluja'. Zo irritant! Vond het niet zo interessant verder. Misschien volgende week wel.
<<

Anoniem58

Bericht 18 Nov 2013 10:02

Re: Echte Penoze

Ik vond het heel apart hoe die man alles zelf beleefd heeft, hij zei dat hij een heel vriendelijke man was en totaal niet gewelddadig. Ik vond het wel interessant, ben benieuwd naar volgende week.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Nov 2013 10:11

Re: Echte Penoze

Ik vond hem ook niet een doorsnee crimineel. Ik kan me best voorstellen hoe hij dat bedacht heeft. Hij komt immers op voor de minderen. Maar goed dat niet iedereen dat zo uit, maar in zijn beleving deed hij wat goed was.
Die van volgende week lijkt mij spannender. Die heeft gewoon een flinke prijs op zijn hoofd staan!
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2013 11:05

Re: Echte Penoze

Ik twijfelde of ik het interessant zou vinden, maar nu ik jullie reacties hier lees ga ik het toch maar terug kijken. Klinkt goed!
<<

Anoniem185

Bericht 18 Nov 2013 14:51

Re: Echte Penoze

Ik vond het een erg aangename vent eigenlijk. Als ik eerlijk mag zijn.
<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 07:48

Bericht 18 Nov 2013 15:25

Re: Echte Penoze

ik wilde het ook kijken maar ben het beide keren vergeten, weet iemand of je het ergens terug kan kijken? ik kan het namelijk niet vinden op internet..
11 oktober 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers