Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slechte service AH.

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 15:28

Slechte service AH.

Ik had gister wat in de bonus is gekocht bij AH in de stad. Zie ik thuis pas dat de korting er niet af is. Dus zonet ben ik bij AH bij ons in de buurt geweest, compleet met bon en product.

Eigenlijk moest ik weer naar de stad daarvoor, maar heb toch wel even gezegd dat ik dat belachelijk vind en natuurlijk niet voor 1 ding naar de stad ga. Ik zei dat er voorheen niet moeilijk werd gedaan, maar heb dus wel geld terug gehad.

Die meid wilde niet luisteren en ging terwijl ik nog tegen haar praatte al een andere klant helpen. Achteraf gezien had ik om de manager moeten vragen, want dit slaat nergens op!

Bij Blokker ed heb ik nooit problemen, zelfs een product wat ik bij de ene Action heb gekocht, kon ik bij de andere ruilen of geld terug krijgen.

Iemand bekend met slechte service van AH? Ik stond er echt van te kijken.
<<

Nyx

Bericht 15 Nov 2013 15:32

Re: Slechte service AH.

Het gebeurd wel vaker dat een product in de bonus niet in de kassa staat. Ik loop altijd even naar de servicebalie en krijg negen van de tien keer mijn geld terug. Die ene keer dat ik mijn geld niet terugkreeg, of het verschil in ieder geval, was toen ik zelf met mijn domme kop het verkeerde product had gepakt. Maar goed, hier nooit problemen gehad. In geen enkele winkel eigenlijk.
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 15:34

Re: Slechte service AH.

Ik heb ook nog nooit problemen gehad. Laatst had ik een pakje kip dat nog tot datum X goed was. Toen ik het drie dagen daarvoor wilde gebruiken en het pakje openmaakte kwam er toch een stank uit! Dus ik met pakje en al naar de Appie, kreeg ik zo m'n geld terug (zonder bon, maar goed, het is natuurlijk duidelijk dat het bij de Appie vandaan komt).
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 15:51

Re: Slechte service AH.

Dit product was ook duidelijk van AH zelf, daarom is het zo achterlijk. Heb de nu de neiging om het alsnog aan de manager te vragen, voor het geval het nog eens gebeurd.
Het gekke is dat ik een pizza had met 35% korting en die is er wel vanaf gegaan en dat terwijl dat vaak bij mij niet zo is als ik zulke producten koop.
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 16:00

Re: Slechte service AH.

CBL, die 35% korting moet de cassière handmatig aantikken voordat ze het product scant, de bonuskorting wordt automatisch verrekend. Misschien dat het daardoor komt.

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het voor een kasverschil zorgt bij de appie die het geld teruggeeft, omdat zij natuurlijk niet de winkel zijn die de fout hebben gemaakt. Maar het is niet erg netjes van ze om zo moeilijk te doen.
<<

Nyx

Bericht 15 Nov 2013 16:02

Re: Slechte service AH.

Een bonusproduct wordt landelijk in het systeem gezet (heb ik me laten vertellen). 35% korting op producten die op datum zijn worden handmatig door de kassière ingevoerd. Dus dat Bonus er niet afgaat, maar de 35% korting wel is eigenlijk wel logisch.

Had trouwens een paar maanden geleden een rijsgerecht en na opwarmen in de magnetron bleken de rijstkorrels kiezelsteentjes. Dus ik heb AH gemaild. Van hen kreeg ik binnen een dag een mail dat mijn gegevens naar de vestiging waren gegaan en dat zij contact met me zouden opnemen. Binnen een dag werd ik gebeld dat ik een nieuwe maaltijd, naar keuze, kon halen en dat ik de volgende keer gewoon naar hun toe kon komen, binnen vijf werkdagen had ik volgens mij alle medewerkers aan de lijn gehad incl. de manager. En de manager voelde zich zo verantwoordelijk, dat hij, ondanks dat hij niet van rijst hield, zelf zo'n maaltijd ging eten. Vind het al met al goede service. Echt nooit problemen met AH.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 16:08

Re: Slechte service AH.

Nyx schreef:Een bonusproduct wordt landelijk in het systeem gezet (heb ik me laten vertellen). 35% korting op producten die op datum zijn worden handmatig door de kassière ingevoerd. Dus dat Bonus er niet afgaat, maar de 35% korting wel is eigenlijk wel logisch.

Had trouwens een paar maanden geleden een rijsgerecht en na opwarmen in de magnetron bleken de rijstkorrels kiezelsteentjes. Dus ik heb AH gemaild. Van hen kreeg ik binnen een dag een mail dat mijn gegevens naar de vestiging waren gegaan en dat zij contact met me zouden opnemen. Binnen een dag werd ik gebeld dat ik een nieuwe maaltijd, naar keuze, kon halen en dat ik de volgende keer gewoon naar hun toe kon komen, binnen vijf werkdagen had ik volgens mij alle medewerkers aan de lijn gehad incl. de manager. En de manager voelde zich zo verantwoordelijk, dat hij, ondanks dat hij niet van rijst hield, zelf zo'n maaltijd ging eten. Vind het al met al goede service. Echt nooit problemen met AH.


Dat lijkt mij dus ook dat die bonus in het systeem zit, ze checken toch alles dus hoe kan het dan mis zijn gegaan bij mij? Waarom vind je het logisch dat de bonus er niet afgaat als je daarvoor zegt dat het in het systeem zit?

Vind het logischer dat die 35% er vaak niet afgaat, want ondanks dat ik zorg dat het altijd naar boven ligt zien ze het niet. Zo'n sticker valt toch op!
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 16:09

Re: Slechte service AH.

Er kan toch een fout in het systeem zitten? Dan gaat de bonus er niet af, maar heeft de cassière wel gewoon die 35% verwerkt.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 16:14

Re: Slechte service AH.

Dat kan, maar het ging mij erom dat ze eigenlijk niet aan geld terug doen als het niet bij hun gekocht is. Dat is toch belachelijk? Ze ging ook in de folder kijken, dus ik vroeg of ze me niet geloofde, dat ik toch niet ga liegen. Vind dat altijd zo stom he als ze in de folder kijken.
<<

Nyx

Bericht 15 Nov 2013 16:15

Re: Slechte service AH.

Landelijk zit er ook weleens een fout in. Ik had laatst Dreft voor 99 cent en die kwam bij de kassière ook niet door. Bij de servicebalie kreeg ik het verschil terug. Ik koop weleens een croissant na zes uur. Na 18.00u is al het brood standaard met 35% korting. De korting was de kassière vergeten en dat zag ik, want ik lees al mee op het scherm bij de kassa, en toen heeft ze die handmatig nog aangeslagen op het croissantje.

En ergens kan ik me wel voorstellen dat AH A niet voor AH B korting gaat verrekenen. Misschien wel i.v.m. kasverschil. Voor ons zijn het allemaal AH's, maar meestal is de winkel van een franchise. Hier iig wel. Ze dragen de naam, nemen de service over, geven de bonus en andere voorwaarden, maar zit een andere eigenaar op i.p.v. de grote meneer Appie zelf.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11844

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Nov 2013 16:18

Re: Slechte service AH.

Het zal waarschijnlijk een fout in het systeem zijn geweest. Ik ben over het algemeen tevreden over de AH.
Bij ons hebben ze vaak een 50 cent bak. Dit omdat het een klein filiaal is. Ik had daar chocolade uit gehaald, twee soorten en de ene was wel 50 cent en de andere niet. Dat was een fout, ze zijn het zelf gaan controleren maar konden het niet vinden. Uiteindelijk kreeg ik beide voor 50 cent mee.

Ik denk ook wel een beetje dat het je eigen houding is nu CBL. Want als je alles normaal reageert, zonder het verwijt dat het belachelijk is dat je voor 1 ding naar de stad gaat. Dan zullen ze je een stuk vriendelijker helpen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 16:20

Re: Slechte service AH.

Ik vind het niet logisch, zelfs Blokker doet niet moeilijk. Dat zou wat wezen zeg, dan koop je een koffiezetapparaat tijdens je weekendje weg in Zeeland, ding blijkt om de een of anderen reden niet goed te zijn en dan zou je terwijl je in Friesland woont helemaal terug moeten naar Zeeland. Nee, vind het echt een slechte service.

Een ex collega had ooit een pak melk gepakt die achteraan stond. Er was een medewerker zei dat dat niet mocht. Ze heeft hem toch wel even gezegd dat ze dat zelf wel uitmaakte en de manager erbij gehaald.........................en terecht!
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 16:25

Re: Slechte service AH.

Silly-One schreef:Het zal waarschijnlijk een fout in het systeem zijn geweest. Ik ben over het algemeen tevreden over de AH.
Bij ons hebben ze vaak een 50 cent bak. Dit omdat het een klein filiaal is. Ik had daar chocolade uit gehaald, twee soorten en de ene was wel 50 cent en de andere niet. Dat was een fout, ze zijn het zelf gaan controleren maar konden het niet vinden. Uiteindelijk kreeg ik beide voor 50 cent mee.

Ik denk ook wel een beetje dat het je eigen houding is nu CBL. Want als je alles normaal reageert, zonder het verwijt dat het belachelijk is dat je voor 1 ding naar de stad gaat. Dan zullen ze je een stuk vriendelijker helpen.


Nou als je het perse wilt weten. Ik deed gewoon netjes in het begin hoor, eigenlijk de hele tijd vind ik. Toen zij ineens zei dat het eigenlijk niet kon, dan mag ik daar wat van zeggen aangezien het ook belachelijk is. Wat denkt ze nou zelf?! Ze gaat toch zelf ook niet terug naar die andere.

Ik heb bij de AH waar ik net was ooit verse pasta gekocht. Toen we het wilde eten zat er schimmel op, had het in de koelkast gelegd en het was niet over de datum. Ik terug en er werd geen eens om de bon gevraagd. Het had net zo goed van een andere AH kunnen komen.

Daarnet vroegen ze niet gelijk om de bon en het product die je vaak niet eens hoeft te tonen aangezien je de bon hebt. Ik begon over beide uit mezelf erover.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Nov 2013 16:32

Re: Slechte service AH.

En daarom controleer ik altijd de bon voordat ik naar buiten ga. Kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

edit. Ik heb nog nooit problemen gehad met verschillen qua prijs, altijd netjes het verschil teruggekregen.
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 16:58

Re: Slechte service AH.

Maar CBL, een product waar schimmel in zit vind ik iets anders dan een bonuskorting die niet verrekend is (als het gaat om het laten zien van de bon). Je hebt die bon niet nodig om aan te tonen dat er schimmel in je pasta zit. Maar zonder bon kun je natuurlijk niet bewijzen dat je de bonuskorting niet gekregen hebt. Dus in dat opzicht vind ik het niet meer dan logisch dat je de bon hebt laten zien.
Ik ben het nog steeds met je eens dat het raar is dat deze AH het verschil niet wilde terugbetalen, maar wellicht ging het inderdaad om een franchise-winkel. Die hanteren soms andere regels.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 17:00

Re: Slechte service AH.

Kan en daarom wil ik de manager daar eens over spreken, want als er echt een reden is kan ik het opzich wel begrijpen alhoewel ik het nog steeds krom vind dat ik ervoor naar de stad had gemoeten.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 17:07

Re: Slechte service AH.

Nyx, heb je voor mij het mailadres van AH? Ik heb dat nog nooit gevonden en een tel. nr ook niet.
<<

Nyx

Bericht 15 Nov 2013 17:23

Re: Slechte service AH.

Je kunt bellen met 0800-0305 (algemene klantenservice) of een formulier insturen via https://www.ah.nl/klantenservice/veelge ... e.overah#9

Dat nummer kon ik onthouden van de website, interessant doen met het emailadres lukte me dan weer niet. :P
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 17:26

Re: Slechte service AH.

Dank je
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Nov 2013 17:31

Re: Slechte service AH.

Je kunt op de website van de AH gewoon naar de klantenservice gaan en het contactformulier invullen.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Nov 2013 17:34

Re: Slechte service AH.

:thumbup:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 17:43

Re: Slechte service AH.

Ik snap het wel, als je het in Venlo een milkshake koopy en bij ons gaat klagen zou ik ook niet direct geld terug geven.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem30

Bericht 15 Nov 2013 17:45

Re: Slechte service AH.

Ik vind het ook wel een beetje aan de klant zelf om dat in de gaten te houden, het kan per ongeluk verkeerd in de computer staan natuurlijk. Ik check altijd alle bonus aanbiedingen voor ik de deur uit loop.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 15 Nov 2013 18:53

Re: Slechte service AH.

Bij onze AH hier in het winkelcentrum gaat het regelmatig mis met de bonus aanbiedingen en ik kijk dus nu altijd bij de AH de bon na.
Vind het wel erg vervelend maar ze doen nooit moeilijk bij de service balie over dit soort voorvallen .
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 15 Nov 2013 19:34

Re: Slechte service AH.

Wij doen altijd boodschappen bij een AH met een zelfscan systeem. Je kan dus direct zien dat je een bonus product hebt, want er komt een B bij te staan. Ik ben geheel tevreden over de AH.

Ik snap wel wat CBL zegt, de AH is één grote concern. Ik zou ook verwachten dat je correcties kan opvragen bij een andere vestiging als je daar net dichter bij bent, een fout kan zo worden gemaakt en dan maakt het toch niet uit welke AH vestiging het oplost. Het gaat ook maar om een paar centen, geen euro's. Ik kan me dan wel weer voorstellen dat de caissiere het even nakijkt in de folder, zij kan nu eenmaal niet alle bonussen uit haar hoofd weten en niet iedereen is op de mooie blauwe, grijze groene of bruine ogen vertrouwd worden. Voor hetzelfde geld was het een relatief nieuw meisje die niet wist dat zij de bonus ook best mocht verrekenen of wat dan ook.

Ik begrijp wat CBL bedoelt, maar ik zou er niet ontzettend moeilijk over doen. Zeker niet als het uiteindelijk opgelost is geweest.
L2014 & H2017
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers