Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ver ga jij voor geld?

<<

Nyx

Bericht 15 Nov 2013 22:58

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Als je bent misbruikt/verkracht dan is seks niet zo maar seks. Als zoiets je nooit is overkomen dan is seks maar gewoon seks.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Nov 2013 22:59

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Caroow schreef:Opnieuw;

Ik vind het maar seks hoor.


Ja, maar als je in het verleden slechte ervaringen met seks hebt gehad, tegen je wil etc dan kan ik me wel voorstellen dat het anders is. Ik kan me eigenlijk alleen niet voorstellen dat als je echt de keus hebt tussen je kind laten sterven of seks voor een miljoen dat je dan echt zou kiezen voor het laten sterven van je kind omdat je deze principes hebt. Misschien krijg je later spijt, voel je je smerig etc of blijf je je dit leven lang meedragen maar om op het moment zelf echt nee te zeggen tegen zo'n aanbod dat lijkt me voor een groot deel van de mensen in de praktijk toch onmogelijk.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 22:59

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

-ED- schreef:En jullie kunnen er nu allemaal heel grappig over gaan lopen doen, maar voor mij zijn deze principes zeer, zeer belangrijk geworden. Ik ben door schade en schande wijs geworden, laat ik het zo zeggen. En ik denk echt dat jullie er net even te gemakkelijk over denken.

Fijn voor jou, ik denk er anders over, jij doet laatdunkend over mensen die 'geen principes hebben'

Gefeliciteerd met je principes. Leef ernaar, koop een taart en ga het vieren. Maar ze maken je geen beter mens :)
Er wordt een vraag gesteld en het is aan iedereen om daar zo makkelijk of moeilijk over te denken als hij of zij wil, niet aan jou om mensen daarin om de oren te slaan met jouw principes.
Er zijn mensen die anders denken dan jij. Dat mag.

Zie je dat kuiltje op je buik? Dat is je navel, niet de as van het universum.
<<

Anoniem44

Bericht 15 Nov 2013 23:01

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Ik vind het wel opmerkelijk omdat wanneer hier wordt gevraagd met hoeveel mannen je seks hebt gehad, echt 90% van de vrouwen hier maar met 1 of 2, hoogstens misschien 4 mannen naar bed is geweest. En dat zijn dan vriendjes geweest waar je verliefd op was, of minstens gevoelens voor had.

Hoe kom je er dan bij dat het voor jou geen probleem zou zijn om zomaar seks te hebben met een vreemde, oude man? Je hebt nooit in een situatie gezeten waarin je tegen je wil seks moest hebben, of dit onder druk deed van - in dit geval een grote geldsom. Hoe kun je dan weten of het je makkelijk af zou gaan?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 23:03

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Mensen mogen hier gewoon anders over denken dan jij, ED. Dat is hun goed recht. Het feit dat jij op dit gebied veel hebt meegemaakt, maakt nog steeds niet dat jouw mening toonaangevend is voor de rest van de wereld. En misschien zijn er hier inderdaad mensen die er te makkelijk over denken en als puntje bij paaltje komt terugkrabbelen, geen idee, daar kan ik niet over oordelen, maar het is nou eenmaal zo dat er ook mensen rondlopen die hier vrij makkelijk over denken en er wel echt naar handelen. Of jij dat nu leuk vindt of niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem28

Bericht 15 Nov 2013 23:04

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

nouja.. zomaar seks.. echt zomaar is het dan niet hè.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 23:04

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Maar voor 1 miljoen doe ik het vrijwillig hoor! Niet tegen mijn zin, niet onder druk..

Ik heb overigens nooit genoemd op het forum met hoeveel mannen ik het bed heb gedeeld, maar 4 waren het er niet.


(Misschien heb ik in het verleden wel voor minder seks gehad met oude mannen, weet jij veel? Als ik daar nou zin in heb)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 15 Nov 2013 23:05

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Je kunt ook omdenken.. Een keer seks en je hebt een miljoen, eigenlijk gebruikt die vent jou niet, maar jij die vent. Ik zou graag een man misbruiken voor een miljoen.
En tja wat is oud, in sommige ogen heb ik nu al seks met een oude man, ik vind het wel meevallen;)
<<

Anoniem186

Bericht 15 Nov 2013 23:06

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Ik zou denk ik wel op die knop drukken als ik de garantie heb dat het niet iemand uit m'n omgeving is. Anders zal je net zien dat ik met m'n egoïstische kop op die knop druk en dat m'n man of 1 van m'n kinderen dood neervalt.
Om m'n geweten te sussen zal ik wel een tehuis/opvang/ziekenhuis in een arm land opzetten.

Seks zou ik ook doen. M'n man leen ik er ook voor uit (als hij het ook wil, tegen z'n zin gaat het me dan net weer te ver).

Wat ben ik een materialistisch persoon zeg. :thumbdown:
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 23:09

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Dat van die knop daar is een leuke film over :)

Een stel krijgt die knop, als ze er op drukken gaat er iemand dood, iemand die ze niet kennen, dat is gegarandeerd, en krijgen zij een miljoen.
Uiteindeljk drukken ze op die knop.

De knop wordt weer opgehaald en ze krijgen een miljoen.
Ze vragen waar die knop nu naartoe gaat.
En de man die hem meeneemt zegt

'Naar iemand die ú niet kent'
<<

Anoniem44

Bericht 15 Nov 2013 23:11

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Misschien scheelt het ook dat wij sowieso al rijk zijn en allebei een riant salaris hebben, ik hoéf helemaal niet met zo'n kerel naar bed om te kunnen trouwen of een huis te kopen of een mooie reis te maken. Alles waar ik waarde aan hecht kan ik in principe al kopen, dus voor mij is die miljoen eigenlijk helemaal niet relevant. Sowieso is geld niet zo belangrijk voor mij. Ik ben liever gelukkig samen met mijn man en kind en dat we in een eenvoudig huis wonen, dan dat we afhankelijk zijn van een geldschieter die zo nu en dan even over mama heen glijdt. Nee, dankje!
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 23:12

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Huh wie heeft 't nu over een zo-nu-en-dan-mama-glijdende-geldschieter?
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 23:13

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

:lol:

Haha, poppetje toch.

Je maakt het steeds mooier. Nu zijn we principeloos, denken we te makkelijk en nu zijn we ook nog arm.


:lol: :khaha:

Oh wacht, ik vergeet dat we dan ook meteen onszelf regelmátig laten misbruiken voor geld.
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 23:13

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Artemis, die film is toch met .. Crap net wist ik 't nog. Cameron Diaz?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 23:14

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Haha een geldschieter die zo nu en dan over mama heen glijdt, nou maak je het helemaal mooi.

Fijn dat jullie zo rijk zijn. Ik hoef niet over mijn successen en bankrekening te praten om mezelf te overtuigen van mijn eigen geluk. Jij volgens mij wel.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 15 Nov 2013 23:16

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Maar dat is toch zo, want op het forum zitten toch alleen maar herzenloze thuisblijfmama's die de hele dag niks beters te doen hebben. En tja van een loon kun je nou eenmaal niet fatsoenlijk leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 23:16

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Net zei je nog dat je het niet eens zou doen voor een levensreddende operatie voor je dochter, dus eerlijk gezegd lijkt het me niet heel relevant dat jullie al rijk zijn en alles al kunnen betalen. Ik mag tenminste niet hopen dat als je het voor die levensreddende operatie niet doet, je het wel doet omdat je geen riant salaris hebt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 15 Nov 2013 23:16

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Bazinga schreef:Artemis, die film is toch met .. Crap net wist ik 't nog. Cameron Diaz?


The box.
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 23:17

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 23:17

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Er is ook een aflevering van de Twilight Zone die daarover gaat, die heet Button, Button. Volgens mij is The Box daar weer een remake van.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 15 Nov 2013 23:18

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Ach ja, ieder zijn ding. Ik vraag me wel af of er überhaupt een multimiljonair bestaat die als hij dan tóch besluit om een miljoen te spenderen aan een vrouw, of hij dan één van de dames hier op het forum zou uitkiezen. Ik vraag het mij ten zeerste af.
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 23:18

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Klopt. Goeie film is dat.
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 23:20

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

-ED- schreef:Ach ja, ieder zijn ding. Ik vraag me wel af of er überhaupt een multimiljonair bestaat die als hij dan tóch besluit om een miljoen te spenderen aan een vrouw, of hij dan één van de dames hier op het forum zou uitkiezen. Ik vraag het mij ten zeerste af.

Oh ja, die boeg hadden we nog niet gehad. :thumbup:

Zullen we alle insinuaties en beledigingen gewoon even op een rijtje zetten, dan hoef je ze niet steeds opnieuw te typen.

Dan geven we ze nummers, kun jij in het vervolg gewoon een topic binnen wandelden en hoef je alleen nog '14, 38 en 64' te typen, kijken wij op ons lijstje en zien we dat je iedereen zojuist dom, dik, en ambitieloos hebt genoemd.

Bespaart iedereen zóveel moeite. :lol:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 23:20

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

-ED- schreef:Ach ja, ieder zijn ding. Ik vraag me wel af of er überhaupt een multimiljonair bestaat die als hij dan tóch besluit om een miljoen te spenderen aan een vrouw, of hij dan één van de dames hier op het forum zou uitkiezen. Ik vraag het mij ten zeerste af.


Volgens mij weet jij af en toe ook van gekkigheid echt niet meer wat je nog moet bedenken om nog een reactie bij iemand uit te lokken, hè.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 23:21

Re: Hoe ver ga jij voor geld?

Ja natuurlijk kiest hij dan één van ons :/ Wist je niet dat er honderden multimiljonairs meelezen hier? En met jouw zure pruim..

.. gedrag, zal hij jou nooit kiezen. Hoeft gelukkig ook niet, hè? :)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan