Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schaam schaam schaam - topic

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 14 Nov 2013 23:31

Schaam schaam schaam - topic

We hebben ze allemaal wel.... momenten waarop je wel door de grónd kunt zakken.
Deel ze hier :thumbup:

Ik trap graag af met wat ik vandaag heb meegemaakt.....

Ik heb lekkage op zolder, dus vandaag kwam er een bedrijf om het te maken. Ze moesten hiervoor op het dak en op zolder zijn. Mijn huisgenote slaapt op zolder, en wist dat ze kwamen,en dat ze in haar kamer moesten zijn.

Nou zijn ze de hele dag bezig geweest, en net liep ik even naar zolder om haar deur dicht te doen.....
Liggen er op haar bed 3 dildo's/vibo's, en op haar nachtkastje 8 (!) pakjes condooms.... :shock: :shock:

Wat zij doet moet ze zelf weten, maar ik heb nu achteraf echt plaatsvervangende schaamte... die mannen zijn daar bezig geweest, hebben zéker die dildo's zien liggen. Zij dachten waarschijnlijk dat het mijn slaapkamer was....

Ik schaam me echt dooood!!! Godzijdank kom ik er nu pas achter en zie ik die klusjesmannen vast nooit meer :lol:

Zo, nu jullie!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Nov 2013 23:34

Re: Schaam schaam schaam - topic

Oeps, haha. Kan me voorstellen dat je je schaamt als ze zouden denken dat het jouw slaapkamer is. Maar gelukkig kom je ze (waarschijnlijk) niet meer tegen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem186

Bericht 14 Nov 2013 23:47

Re: Schaam schaam schaam - topic

:lol:

En zij maar wachten tot je eindelijk naar boven zou komen. :P
<<

Anoniem11

Bericht 15 Nov 2013 01:25

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik zou me eigenlijk meer schamen om het feit dat je in haar kamer loopt te neuzen. Kan me moeilijk voorstellen dat je bij ff snel de deur dicht doen, zo snel kunt zien dat er 8 pakjes condooms liggen.
<<

Anoniem187

Bericht 15 Nov 2013 01:33

Re: Schaam schaam schaam - topic

Als je vanuit de deuropening het bed & nachtkastje kunt zien, snap ik wel dat je het ziet hoor. Daar hoef je niet voor te neuzen.

Maar JD ik zou me inderdaad ook effe schamen! Ach, die mannen hebben een leuke werkdag gehad!
Ik snap het eerlijk gezegd van het meisje niet dat ze dat zo laat liggen, daar zou ik me voor schamen als ik haar was! Wetende dat die mannen en jij waarschijnlijk dat hebben gezien!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 15 Nov 2013 02:10

Re: Schaam schaam schaam - topic

ik heb absoluut niet in haar kamer lopen neuzen. Sterker nog; ik stond in de deuropening (om de deur dus dicht te doen) en ben niet eens over de drempel geweest.
Het bed staat naast de deur, en het viel inderdaad niet te missen nee.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Nov 2013 07:06

Re: Schaam schaam schaam - topic

Wij hebben op het werk een milkshake machine die automatisch stopt als de beker vol is. Ik hing er een beker in en zette hem aan en toen zag ik de mega knappe pakket bezorgen (ik verdenk hem ervan dat hij eigenlijk stripper is onder dat pak). Ik natuurlijk dat pakket aannemen, zet hij zo heel cool zijn zonnebril af "eh mevrouw, hij stroomt over". Ik huh wat? Ja die milkshake stroomt over. Ik nog een keer onnozel om heen kijken, tot ik het opeens zag. Allemaal milkshake over het apparaat en over de vloer.

Tot zo ver mijn versierpoging bij de pakketbezorger :thumbdown:
R. 2013
D. 2016
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 15 Nov 2013 11:28

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik liep laatst in de Action. En toen ik ging afrekenen ging ik even aan een aparte tafel staan om zo rustig mogelijk mijn spullen in de tasjes te doen. Er lag blijkbaar een rolletje plakband op die tafel. Want toen ik de deur uitliep bij de Action had ik de plakband rol aan mijn rok hangen!

Ik heb laatst een bord omver gelopen in de dierenwinkel. Ik verontschuldigde me zo vriendelijk mogelijk. Maar de gezichten van de medewerkers bleven op onweer staan.

En laatst verloor ik de macht over het stuur van mijn fiets. Waardoor in eens languit voor de Hema lag. En niemand hielp mij ook even. Er liepen allemaal mensen.

Pfff ik heb een hoop schaam momenten.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 11:31

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik heb al 100x gehad dat ik bij de kassa van de Albert Heijn sta en mijn pinpas ben vergeten. Laatst ook, toen Exo en Bazi bij me kwamen eten. Gingen we nog even snel wat dingetjes halen, had ik alleen de pas van de gezamenlijke rekening bij me, en die is altijd leeg :laughcry: Gelukkig had Bazi haar pasje mee, haha! Als ik alleen ben moet ik altijd mijn boodschappen laten staan en naar huis rennen (ik woon op zo'n 200 meter afstand van de appie). Volgens mij sta ik daar echt bekend als dat meisje dat altijd haar pinpas vergeet.. :nopompom:
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 11:56

Re: Schaam schaam schaam - topic

HAHA je was toen zoooo rood :D Hahahaha ik moet weer lachen als ik eraan denk!
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 11:59

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ja, maar het was ook écht iets van de 20e keer (niet overdreven). Het is zo dom, ik ben zo onzorgvuldig met m'n pinpas! :nopompom:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Nov 2013 12:37

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik had laatst dat mijn pinpas het ineens niet meer deed in de supermarkt, dus ik naar het postkantoording/ing-punt en daar wisten ze het ook niet. Dus ik naar huis en helemaal geïrriteerd te bank bellen. Zegt die man: "Ja mevrouw, we hebben u een aantal maanden geleden een nieuwe pas gestuurd."
Toen hij dat zei herinnerde ik me dat opeens weer en dat ik hem op een stapel gegooid had van: "dat komt wel".
Ik heb nog iets gestameld van: "Oh dan moet ik misschien maar eens gaan zoeken."

Haha, ik voelde me echt een duffe eikel toen!
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2013 12:42

Re: Schaam schaam schaam - topic

Nou, ik schaam me nog.. maar paar weken terug doe ik boodschappen en Julian ligt gezellig te mopperen in de wagen, nu hebben wij een Bugaboo Bee en de duwstang kan heel laag, dus ik leg de laatste paar boodschappen erop, kijk niet naar wat ik pak want ik wilde de duwstang pakken, pak ik de kerel achter me vol in zijn kruis. Nog hard ook volgens mij. :nopompom:
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 12:45

Re: Schaam schaam schaam - topic

Auwch.....
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Nov 2013 12:45

Re: Schaam schaam schaam - topic

Oh hahaha, ChiQ die is wel heel erg ja!!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Nov 2013 12:46

Re: Schaam schaam schaam - topic

o chiq, wat erg zeg!! Zou me ook dood schamen! Recente schaammomenten kan ik niet bedenken eerlijk gezegd. Ben wel een keer bij de middelbare school heel hard van de trap gevallen in de grote hal. Iedereen kon het dus zien.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2013 12:48

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik zei iets van sorry. .en hij: geeft niets hoor. Hij zag natuurlijk wel dat ik hem niet opzettelijk in zijn kruis wilde grijpen maar daarna sta je dus je boodschappen nog wel even in te laden.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 15 Nov 2013 13:25

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ooh dat is wel erg ja, ChiQ. Ik heb een motorische achterstand van ongeveer 20 jaar volgens mij, ik gooi vrij vaak dingen om, of ik maai per ongeluk al mijn eten van mijn bord af, op de grond, of kieper het hele bord omver als ik vlees probeer te snijden. Ik val zeker 4 keer per jaar met de fiets. Tegenwoordig kan ik er wel om lachen, maar als puber niet.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 15 Nov 2013 13:32

Re: Schaam schaam schaam - topic

:lol: Chiq, daar ging m'n thee!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem253

Bericht 15 Nov 2013 15:10

Re: Schaam schaam schaam - topic

Hahaha Chiq! Wat erg.. Haha :D
<<

Roos

Bericht 15 Nov 2013 16:24

Re: Schaam schaam schaam - topic

Hahaha Chiq, die is wel heel erg ja! :D

Ik kan even zo snel niets bedenken helaas.
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 16:41

Re: Schaam schaam schaam - topic

Oh Chiq wat erg! :lol:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 15 Nov 2013 16:46

Re: Schaam schaam schaam - topic

Elliot schreef:Ik heb al 100x gehad dat ik bij de kassa van de Albert Heijn sta en mijn pinpas ben vergeten. Laatst ook, toen Exo en Bazi bij me kwamen eten. Gingen we nog even snel wat dingetjes halen, had ik alleen de pas van de gezamenlijke rekening bij me, en die is altijd leeg :laughcry: Gelukkig had Bazi haar pasje mee, haha! Als ik alleen ben moet ik altijd mijn boodschappen laten staan en naar huis rennen (ik woon op zo'n 200 meter afstand van de appie). Volgens mij sta ik daar echt bekend als dat meisje dat altijd haar pinpas vergeet.. :nopompom:

Ohja! Dat heb ik ook vaak voor! Of dat mijn vriend de rekeningen betaalt op de moment dat ik sta af te rekenen, is plots de rekening leeg en dan weet ik van niks :'')
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 15 Nov 2013 17:04

Re: Schaam schaam schaam - topic

hahahaha Chiq hilarisch!
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 15 Nov 2013 17:31

Re: Schaam schaam schaam - topic

Ik heb een keer een sliding op de roltrap bij de AH gemaakt. Ik schoot zo over die roltrap (zo een zonder treden hoor) van boven naar beneden. En ik kon alleen maar denken; ik hoop dat niemand mij zag, ik hoop dat niemand mij zag. Pas nadat ik met boodschappen en al weer in de auto zat dorst ik pas te kijken. Gat in mijn spijkerbroek en een bloedende knie. Nog best lang last van gehad. :confused:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip, Kira, Spencer