Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Salarisverhoging vragen

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 14 Nov 2013 21:03

Salarisverhoging vragen

Heb deze week gehoord dat mijn jaarcontract verlengd wordt met weer een jaarcontract. Op dat moment was ik even overdonderd omdat ik er van uit ging dat ik een vast contract zou krijgen. Dat was namelijk mondeling wel aangegeven bij aanvang van het dienstverband. Heb dus niets gevraagd over het salaris. Nu vraag ik me af wanneer ik hierover kan beginnen. Is het handig om te wachten op mijn nieuwe jaarcontract? Daar staat als het goed is het salaris in. Dan op basis daarvan meer vragen. Of moet ik nu al op mijn manager afstappen om het erover te hebben? Ben echt een leek op dit gebied.
<<

Anoniem29

Bericht 14 Nov 2013 21:26

Re: Salarisverhoging vragen

Ik persoonlijk zou eerst het contract afwachten, kijken wat er in staat (niet ondertekenen!) en aan de hand daarvan stellen wat je zou 'willen' en kijken wat daar de mogelijkheden voor zijn.

Maar ik ben ook niet heel erg thuis in dit soort zaken. Ik heb veel gewerkt in bedrijven waar ze gewoon werken met elk jaar in dienst is een tree omhoog o.i.d. Staat allemaal vast in de CAO.
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 10:19

Re: Salarisverhoging vragen

Ik zou afwachten tot je je contract krijgt en daarna onderhandelen, wie weet bieden ze je wel aan wat je graag zou willen en hoef je helemaal niet meer naar je baas toe te stappen.
<<

Anoniem305

Bericht 15 Nov 2013 17:36

Re: Salarisverhoging vragen

Vervelend. Ik zit met hetzelfde probleem. Volgens mijn werkgever verdien ik pas meer bij een vast contract. Ik blijf dus ook 3 jaar hetzelfde verdienen.
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 17:41

Re: Salarisverhoging vragen

Dat lijkt me ook vervelend Venus. Kun je daar niet met je baas over in onderhandeling gaan? Als je goede argumenten aan kunt leveren waarom je denkt dat je meer zou moeten krijgen dan is er misschien wel een gesprek over mogelijk?
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 15 Nov 2013 17:54

Re: Salarisverhoging vragen

Wij krijgen als het goed is wel allemaal verhoging op basis van je beoordeling. Bij een beoordeling goed krijg ik geloof ik 2,25% erbij.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers