Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb je wel eens iets gestolen?

<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 11:07

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Weleens schepsnoepjes als kind, maar dan meer in de zin van de zak afwegen en er daarna nog snel een paar bij doen.
<<

Anoniem91

Bericht 15 Nov 2013 14:13

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ook schepsnoep. Ooit heb ik wel per ongeluk een paar honderd gulden toen de tijd nog meegenomen van mijn werk naar huis. Was na koninginnedag en hadden een gigantisch lange dag gehad en wij haalde het grote geld altijd uit de kassa en dan deden we het in een broekzak om het daarna in de kluis te gooien. Maar dezelfde nacht nog mijn werkgever gebeld, het was niet de eerste keer dat zoiets gebeurde en heb het de volgende dag netjes teruggebracht.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Nov 2013 16:05

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Uhm ja laatst voor het eerst. Was boodschappen doen met F en hij dan in de kinderwagen. Had onderin het boodschappendeel 2 colaflessen gelegd omdat m`n mandje anders zo zwaar werd. Toen ik bij de auto kwam merkte ik dat de flessen er nog in lagen en dat ik ze niet betaald had. Schaamde me wel even maar was te lui om dat hele eind terug te lopen.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 15 Nov 2013 16:45

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ik lees dit topic al even mee en dacht steeds: naah, alleen een snoepje bij de kruidvat. Onschuldig.
Maar kom nu tot de schokkende ontdekking dat ik een keer als kind bij familie was (waar we maar 1x per jaar kwamen) en daar mooie knikkers zag. En die had ik toen meegenomen.
Achteraf voelde ik me zó schuldig, dat ik ze het jaar erop weer heb meegenomen en op hetzelfde plekje terug had gelegd. :thumbup:
<<

Maris82

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 69

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:07

Bericht 15 Nov 2013 17:21

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Nee nog nooit. Durf het niet eens... maar goed ook haha!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Nov 2013 18:09

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Laatst per ongelijk bij de AH. Ik was aan het zelfscannen en thuis scan ik mijn boodschappen ook voor onderzoek. Toen kwam ik er achter dat ik een pak melk was vergeten te scannen. Ik zoeken op de bon waar het staat, maar niet kunnen vinden terwijl ik het toch echt in mijn hand had. Oeps.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 15 Nov 2013 18:16

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Alleen maar mensen per ongeluk? Of snoepjes?
Ik heb in het verleden (puberteit) wel gestolen, best wel wat ook. Vooral sieraden en make up, maar later ook kadootjes voor verjaardagen van anderen. Dat vind ik echt zo erg nog steeds, maar ik vond de kick echt super en snapte ook niet waarom ik zou betalen voor iets wat ook gratis mee te nemen was. Zo simpel dacht ik toen, ik kan me niet voorstellen dat ik het nu nog ooit in mn hoofd zou halen!
Ik vind het nu al bijna niet kunnen om te printen op het werk voor privédoeleinden, en zie dat bijna als jatten, haha!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem30

Bericht 15 Nov 2013 18:18

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ik heb 1x per ongeluk wat meegenomen bij de H&M. Ik had het nog in mijn handen, maar we vonden de rij te lang, en zijn zo naar buiten gelopen :laughcry:
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Nov 2013 21:03

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Vroeger heb ik wel eens wat gestolen ja :redface:
Laatst had ik boodschappen gedaan en de melkpakken leg ik altijd onderin de kinderwagen.
Was ze dus helemaal vergeten af te rekenen en toen ik de betaalde boodschappen dus onderin wilde leggen, schrok ik me dood dat daar die pakken nog lagen! Ik stond nog bij de afruimband (of heet dat niet zo?) en ben dus meteen weer in de rij gaan staan haha, maar voelde me heel lullig!

Zei de cassiere nog: bedankt voor je eerlijkheid!
Vond het niet meer dan normaal.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 15 Nov 2013 21:34

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Zo'n nepring bij de Etos. Het voelde helemaal niet goed om dat ding te jatten. Ik keek iedere keer als een angstige haas om mij heen. En mijn vriendin stak dat ding in haar zak. Het was volgens mij van mijn gezicht af te lezen dat we aan het jatten waren haham
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem315

Bericht 17 Nov 2013 19:54

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ook schepsnoep. En daar voelde ik me dan heel schuldig over.

Ook heb ik wel eens pennen en vullingen meegenomen van scholen waarop ik stage liep. Maar die gebruikte ik voor schoolwerk, dus daar heb ik me nooit schuldig over gevoeld.
<<

Nyx

Bericht 17 Nov 2013 20:45

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ja, dat heb ik weleens gedaan.

Voornamelijk schepsnoep. Eén gulden afrekenen en twee gulden in de jaszakken. Dezelfde eigenaar zit nog steeds op de zaak en ik kwam er onlangs weer en dan schaam ik me eigenlijk nog steeds.

En één keer iets van de DA. Ik was 16 jaar. Ik had net wat producten uit de schappen gepakt toen ik schrok van de telefoon die afging. Het bleek mijn mobiel te zijn en ik ben toen naar buiten gerend, met de spullen in mijn hand, om de telefoon op te nemen. Toen ik het gesprek had beëindigd zag ik de spullen in mijn handen. Toen heb ik ze dus in de tas gestoken en ben weer naar binnen gegaan.... Vind het nog steeds een domme actie.
<<

Prismatic♥

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 18 Nov 2013 16:56

Bericht 19 Nov 2013 09:12

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Ik weet niet of het echt stelen is, maar als ik iets afreken en de kassa geeft een lagere prijs aan, zeg ik er niets van..
Als het veel hoger is, tja dan wel.

Ja I know, kan eigenlijk niet :nopompom:
Eyes will see,
When the heart wishes them to be blind
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 19 Nov 2013 11:41

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Nee, ik durfde dat helemaal niet. Ik had wel een vriendin die bij de Jamin dan snoepjes in haar mond stopte, en dan zei ze: "Ja dat mag hoor, je moet eerst proeven voordat je het koopt?".

En een vriendin van vroeger die spaarde het Blond Amsterdam servies, en daarvan had je twee tapas setjes, met een groter bord met een vrouw, en een set met een groter bord met een man, en dan kreeg je er nog 3 kleinere bordjes bij. Ze heeft toen in de winkel doosjes opengemaakt om die bordjes zo te wisselen zodat ze een setje had met én een bord met een man, en met een vrouw, en 2 kleinere bordjes.(Snappen jullie het nog?).
Dat vertelde ze aan iedereen die het maar wilde weten, ik vond dat zo'n asociale actie. En dat je dat in je kop haalt als je 20+ bent en gewoon geld verdiend al helemaal.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 19 Nov 2013 18:01

Re: Heb je wel eens iets gestolen?

Nee, ik heb echt nog nooit wat gestolen. Alhoewel, ik heb wel eens een pen meegenomen van het werk :laughcry:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers