Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby born

<<

Anoniem186

Bericht 14 Nov 2013 10:39

Baby born

We zijn nog steeds op zoek naar een leuk kado voor dochter haar verjaardag.
Nu stuitte ik op een baby Born pop, zo'n interactief geval.
Zijn er hier kinderen die daar veel mee spelen?
<<

Anoniem 82

Bericht 14 Nov 2013 10:44

Re: Baby born

Wij hebben nog de 'ouderwetse', dus die is niet interactief. Een groot succes hier, ze speelt er veel mee! Denk dat ze de interactieve versie zelfs nog wel interessanter zou vinden.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Nov 2013 12:24

Re: Baby born

Ik wilde als kind dolgraag een babyborn maar heb hem nooit gekregen, ik speelde eindeloos met mijn poppen, maar mijn pop met zacht lijfje was wel het meest favoriet, daar kon je tenminste mee knuffelen en zo.
<<

Anoniem287

Bericht 14 Nov 2013 12:28

Re: Baby born

Ik wilde vroeger jaaarenlang een Baby Born, en pas op mijn 10e kreeg ik hem :nopompom: Niet omdat mijn ouders geen geld ervoor hadden, maar….ja, waarom eigenlijk zo laat pas? Geen idee. Maar ik was er wel zielsgelukkig mee.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Nov 2013 12:30

Re: Baby born

Louise heeft er één, maar ze heeft ook zo'n poppemie waar het lijfje (niet de ledematen) zacht is en dat heeft toch haar voorkeur.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2013 12:34

Re: Baby born

Ik had er vorig jaar bijna eentje gekocht, maar toen mocht ze de Baby Born van haar nichtje hebben en twee Baby Borns op een dag vond ik wel weer een beetje teveel van het goede. Die andere is dus geen Interactive. Ze heeft wel een babypop van een ander merk die gaat huilen als je de speen eruit haalt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem19

Bericht 14 Nov 2013 12:54

Re: Baby born

Siamsa schreef:Ik wilde vroeger jaaarenlang een Baby Born, en pas op mijn 10e kreeg ik hem :nopompom: Niet omdat mijn ouders geen geld ervoor hadden, maar….ja, waarom eigenlijk zo laat pas? Geen idee. Maar ik was er wel zielsgelukkig mee.


Ik heb er nooit een gehad en wilde er echt aaaaaaltijd een. En van vriendinnen mocht ik er nooit iets mee doen want je kreeg er dan 3 zakjes bij ofzo en die krengen waren superduur. Dus je mocht dat ding nooit eten geven :nopompom: Mijn toekomstige dochter krijgt dus z.s.m. een babyborn whaha :laughcry: Mijn vriend heeft eenzelfde jeugdtrauma met een keukentje.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 14 Nov 2013 13:18

Re: Baby born

Ik vind de Baby Born niet zo mooi. Vind Baby Annabel dan mooier. N. heeft de kleine versie van Baby Annabel, die gaat slapen. Die vindt ze wel leuk. Ook heeft ze wat Corolle poppen (die vind ik persoonlijk het mooist, maar die kunnen niks). N. speelt bij opa en oma overigens weleens met de drie oude Baby Born's van mij en mijn zusjes.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Nov 2013 13:45

Re: Baby born

Susan schreef:Ik had er vorig jaar bijna eentje gekocht, maar toen mocht ze de Baby Born van haar nichtje hebben en twee Baby Borns op een dag vond ik wel weer een beetje teveel van het goede. Die andere is dus geen Interactive. Ze heeft wel een babypop van een ander merk die gaat huilen als je de speen eruit haalt.

En dan ben je die speen kwijt...
AfbeeldingAfbeelding
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 14 Nov 2013 13:56

Re: Baby born

Haha Slakje.
Dochter speelt altijd met de oude babyborn van mijn zusje als we bij mijn ouders zijn. Ze vind hem erg leuk. Ik heb al bedacht dat volgend jaar met sinterklaas allebei de meiden een babyborn krijgen. F is er nu echt nog te klein voor dus dan geef ik het liever volgend jaar als ze er misschien al wat mee kan.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem64

Bericht 14 Nov 2013 15:26

Re: Baby born

Ik droomde er vroeger ook van, letterlijk. Zo erg dat ik droomde dat ik het plaatje uit het speelgoedboek knipte, en in mijn droom werd het dus een echte Baby Born. Wat was ik gelukkig!
Helaas nooit gekregen. :laughcry:

Wij hebben hier ookk een Annabel, die dus huilt en sabbelt enz.
<<

Anoniem12

Bericht 14 Nov 2013 17:26

Re: Baby born

Ik heb vroeger ook nooit een babyborn gehad en bij vriendinnetjes mochten we idd nooit dat papje maken!
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 14 Nov 2013 17:31

Re: Baby born

De babyborn van mijn zusje was een keer verstopt omdat we zelf een papje hadden gemaakt van dat instant koffiemelkpoeder. Mijn moeder was niet blij toen ze dat ontdekte haha.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem17

Bericht 14 Nov 2013 17:34

Re: Baby born

Ik had ook een babyborn, en ik mocht van m'n moeder ook nooit dat papje maken, schijnbaar moest je die pop iedere keer helemaal doorspoelen daarna, anders ging het stinken ofzo? Ik mocht wel altijd flesjes water geven, vond ik ook heel tof.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 14 Nov 2013 19:32

Re: Baby born

J. heeft de 'interactive' voor haar verjaardag gekregen, maar ze speelt er niet heel veel mee. Veel meer dan 's avonds in het poppenbedje op d'r kamer leggen en 's morgens weer mee naar beneden nemen doet ze niet.

Het interactieve is alleen leuk als je de bijbehorende interactieve accessoires hebt (die net zoveel kosten als de pop zelf). Voor de rest heb je niks aan dat interactieve.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2013 19:39

Re: Baby born

Sterrin_ schreef:Ik droomde er vroeger ook van, letterlijk. Zo erg dat ik droomde dat ik het plaatje uit het speelgoedboek knipte, en in mijn droom werd het dus een echte Baby Born. Wat was ik gelukkig!
Helaas nooit gekregen. :laughcry:

Wij hebben hier ookk een Annabel, die dus huilt en sabbelt enz.


Dat had ik met een beer met knoopjes op zijn buik, als je daarop drukte kwam er een muziekje uit. Ik droomde dat ik die beer had, maar ik wist dat het een droom was, dus ik moest een manier verzinnen om die beer mee de normale wakkere wereld in te krijgen.

Uiteindelijk heb ik de beer echt gekregen, voor Sinterklaas, alleen was ie dezelfde avond al stuk. Mijn ouders konden 'm nog omruilen voor eentje in een andere kleur, maar ik vond het zielig voor de beer om teruggebracht te worden dus heb ik 'm maar gehouden. Alles bij elkaar best kansloos.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 14 Nov 2013 20:16

Re: Baby born

Toen T geboren werd heeft M een babyborn gekregen. De onderstaande editie. Dit is niet de interactieve. Ze doet wel haar oogjes dicht als je de speen erin doet, en kan wel plassen en eten.
Afbeelding
Helaas brak haar been na 1,5 jaar en kregen we bij zowel zaph, als de winkel geen garantie.
Ze heeft er heel veel mee gespeeld. En was ook echt verdrietig dat hij stuk was.

Nu krijgt ze voor sint een nieuwe. Alleen wilde ik niet precies dezelfde, omdat we die kleertjes en spullen al hebben.
We hebben nu dus toch voor de interactieve gekozen. Met andere kleren aan.
Afbeelding

Overigens was die laatste bij bol.com veruit de goedkoopste. Scheelde 10euro met de andere speelgoedwinkels
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Nov 2013 01:21

Re: Baby born

Als Lucas een baby born wil dan krijgt hij een baby born. Verder komt er hier niets roze in huis...niet vanwege Lucas trouwens...maar vanwege mij ;-).
<<

Anoniem85

Bericht 15 Nov 2013 09:10

Re: Baby born

Ik wil ook een dochter die een babyborn wilt haha.

Ik had er vroeger wel een, de eerste versie, die was heel hard.
Ik heb er heel veel mee gespeeld. Mijn oma maakte alle poppenkleren voor mij, m'n zus en nichtjes, super leuk!
Elke ochtend andere kleren aan, flesjes geven, luier verschonen!

Die hele oude kon trouwens ook huilen, het water van de fles liep zo uit de oogjes.

Ik had ook een heel leuk bedje. Met een knuffelige erin. Als de knuffel niet op zijn plek lag ging het bedje huilen.
<<

Anoniem97

Bericht 15 Nov 2013 09:50

Re: Baby born

Pompoen schreef:Als Lucas een baby born wil dan krijgt hij een baby born. Verder komt er hier niets roze in huis...niet vanwege Lucas trouwens...maar vanwege mij ;-).


Je hebt ook een jongens versie (blauw haha)
<<

Anoniem16

Bericht 15 Nov 2013 10:14

Re: Baby born

Ik vind baby borns niet zo mooi, ik vind die met een zacht lijfje leuker. Ik had vroeger ook wel zo'n ding, moest je hem een flesje geven en dan die arm heen en weer en dan ging ze plassen. Toen vonden we het geweldig haha. En ze kon ook huilen ofzo.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Nov 2013 10:35

Re: Baby born

Niet zo mooi Printje? Dat vind ik echt een understatement!
<<

Anoniem16

Bericht 15 Nov 2013 10:37

Re: Baby born

hahaha hoe zal ik het dan noemen ;)

Het leuke is natuurlijk dat ze wel mee in bad kan maar er stroomde bij mij vroeger dan nog best lang water uit die pop.

Ik vind zachte poppen er liever uitzien.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 10:38

Re: Baby born

Ze zijn ook niet zo mooi, maar er zijn maar erg weinig mooie babypoppen. Vaak vind ik ze juist minder mooi naarmate ze 'echter' lijken. Hoewel ik op internet ook wel eens poppen heb gezien die echt extreem levensecht leken, niet van echt te onderscheiden op de foto, maar dat vind ik dan weer een beetje eng.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2013 10:40

Re: Baby born

Zoals hier bijvoorbeeld:

http://www.ashtondrake.com/products/300 ... -doll.html

Prachtig gemaakt, maar toch echt een beetje eng. Ik heb een keer een documentaire gezien over drie vrouwen die zulke poppen hadden en die waren ook echt wel een beetje in de war, in elk geval twee van de drie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers