Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby born

<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2013 10:46

Re: Baby born

Leuk, Sanne!

Mijn dochter heeft de voorkeur voor harde poppen. Ik dacht dat ze zachte lijfjes fijner zou vinden, maar ze pakt toch de harde.
Gister is de baby born bezorgd. Echt zo leuk! Hij is wel best groot.
Ze krijgt van m'n moeder een heel leuk poppenbedje.
Afbeelding
Van m'n schoonouders het toiletje.
Van m'n nicht het badje.
Van ons voor Sinterklaas de scooter.
En van m'n vader waarschijnlijk de pony. :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Nov 2013 10:48

Re: Baby born

Haha, die scooter en die pony vind ik altijd zo maf, daar zit een baby toch niet op. Maar ja, Yrsa heeft het ziekenhuis van Baby Born, daar zitten twee kleine babypopjes bij in een dokters/verpleegsterspakje, dat vind ik nog maffer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 21 Nov 2013 10:51

Re: Baby born

Haha, Susan! Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. :razz:

Die scooter vond ik zo leuk! Grafisch bestuurbaar. Dat zal ze ook echt leuk vinden, denk ik.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers