Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vitamines Peuter?

<<

Anoniem144

Bericht 12 Nov 2013 22:39

Vitamines Peuter?

Mijn dochter eet al een maand of 6 bijna geen avondeten. Hierdoor krijgt ze dus ook bijna geen groenten binnen. Fruit eet ze ook niet altijd op. Zo'n 4 x per week eet ze wel haar fruit op.
Moet ik haar nu extra vitamines geven? Ik ben bang dat ze nu wat te kort zal komen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 12 Nov 2013 22:49

Re: Vitamines Peuter?

Ik ben er wel mee begonnen toen dochter erg weinig at aan groente.
Ik weet niet of ze snel een te kort zullen hebben, maar het was meer voor mezelf dat ik zeker wist dat ze genoeg vitamines binnen zou krijgen. Wij zijn toen ook begonnen met haar een bordje met eten voor te zetten en er geen tot weinig moeite meer voor te doen om wat binnen te krijgen.
Bij ons heeft dat wel geholpen.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 22:57

Re: Vitamines Peuter?

Ik geef standaard, al echt heel lang, multivitamine aan hem. Nu in de vorm van Cars...
<<

Anoniem144

Bericht 12 Nov 2013 23:03

Re: Vitamines Peuter?

Eet hij ook nog slecht Printje?
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 23:06

Re: Vitamines Peuter?

Wisselend, ik doe het gewoon voor de zekerheid, zal nooit kwaad kunnen denk ik.
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Nov 2013 23:39

Re: Vitamines Peuter?

Hier een peuter die niet echt denderend eet ´s avonds. Ik geef haar nu al een hele tijd vitaminen. Sowieso de vitamine D die ze moet krijgen, en daarnaast nog multivitamine. Ze krijgt kauwtabletjes van Optimax, zijn beertjes met fruitsmaak. Ze gaan er in als snoepjes, haha. Er zit sowieso niet de maximale hoeveelheid in qua ADH, dus het kan best naast het gewone eten worden gegeven heb ik begrepen.
<<

Anoniem80

Bericht 13 Nov 2013 07:10

Re: Vitamines Peuter?

Jason krijgt vloeibare vitaminen van davitamon. Al sinds hij met 9 maanden geen flesvoeding meer wilde. Over het algemeen eet hij goed, maar vindt het een prettig idee dat hij zo zeker zijn nodige vitaminen binnen krijgt.
<<

Anoniem162

Bericht 13 Nov 2013 08:40

Re: Vitamines Peuter?

Ik heb multivitaminen van davitamon, die zonnetjes, Hij is heel blij dat hij 2x per dag zo'n snoepje mag van mij.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Nov 2013 08:43

Re: Vitamines Peuter?

Hier ook van davitamon.
Komt vooral omdat ze weinig groente eten en ik toch wil dat ze niks te kort komen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 13 Nov 2013 08:57

Re: Vitamines Peuter?

Ik heb pas ergens gelezen dat multivitamine niet nodig is. ook niet als ze weinig eten. ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb.
M:21072011
J :08012014
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 13 Nov 2013 09:01

Re: Vitamines Peuter?

Dit laatste heb ik ook gelezen. Als onze peuter geen honger heeft respecteer ik dat. Ik heb ook wel eens geen honger. Als ze daarentegen wel weer een toetje wil eten of iets anders, ben ik al wat blij dat ze wat eet. Verder maak ik er ook zo min mogelijk een "probleem"van, het eten komt vanzelf wel weer.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers