Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


cb...op de fiets? dilemma....

<<

Anoniem20

Bericht 12 Nov 2013 21:39

cb...op de fiets? dilemma....

Kreeg vanmiddag een sms van het cb. Maandag afspraak. Echt dom...gezien ik dan moet werken. Snap ook niet waarom ik toen die datum af heb gesproken. Maar ok....het is voor de jongste en hij moet prikjes. Ook is hij in de 11 maanden nog maar 2 x onderzocht (door uitval, ziekte etc..). Ik (of vriend) wil er dus wel naartoe.

Vriend is wel thuis (ouderschapsverlof) maar hij heeft alleen de fiets ter beschikking.
J kan best 10-15 min zitten, maar nog niet zelfstandig van lig naar zit.

Met de oudste hebben we gewacht tot hij zelfstandig kon zitten, en dat ben ik nu ook van plan.
Alleen dan kan vriend dus niet naar het cb maandag....en moeten we weer uitstellen. Dat wil ik ook niet eigenlijk.

Het is net iets meer dan tien minuten fietsen gok ik zo.
Wat zouden jullie doen? Eenmalig de fiets gebruiken? Hij is nu 11 maanden oud...
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 21:40

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ja hoor ik zou dat wel doen. Of de afspraak gewoon laten zitten en een andere keer terug voor de prikjes.
<<

Anoniem28

Bericht 12 Nov 2013 21:41

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Is lopend geen optie? tien minuten fietsen is hooguit een half uurtje lopen denk ik toch?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Nov 2013 21:41

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Kan hij niet gaan lopen/met de bus?
Ik denk dat ik de fiets nog niet zou pakken als hij nu 10/15 minuten kan blijven zitten.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Nov 2013 21:43

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Met 11 maanden zou ik het wel aandurven maar wel alleen als hij echt goed en stevig zit.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem20

Bericht 12 Nov 2013 21:45

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Lopen is te ver denk ik. Het is net na de middag en dan is de oudste vaak niet al te best qua humeur....dan zijn ze rond etenstijd nog niet thuis...
<<

Anoniem57

Bericht 12 Nov 2013 22:13

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Kan je niet gewoon de afspraak verzetten? Doen ze hier niet zo moeilijk over.
<<

Anoniem20

Bericht 12 Nov 2013 22:20

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Dan kan ik pas volgend jaar vermoed ik zo. En hij is nog maar 2x nagekeken in 11 maanden. Prikjes kan ik evt wederom bij een inloop prikuur halen.
Grrr...dacht echt dat het week erop pas was.
<<

Anoniem166

Bericht 12 Nov 2013 22:25

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Als hij al wel een tijdje stevig los kan zitten, zou ik het wel doen, ondanks dat hij niet zelf van lig naar zit kan.
Mijn dochter kon los zitten met 6 maanden en kon echt goed zitten met 10 maanden, maar nog net niet zelfstandig van lig naar zit. Ze had gewoon net niet door hoe ze dat nou het makkelijkste kon doen. Vanaf 10 maanden heb ik wel korte stukjes van maximaal 10 minuten gefietst.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Nov 2013 22:26

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ja hoor ik zou dat stukje gewoon fietsen. Wel voorzichtig nog met heuvels/hobbels.
<<

Anoniem275

Bericht 12 Nov 2013 22:27

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik ben met T wel eens lopend geweest, maar dan ben je wel even onderweg inderdaad, nu met 2 jongens zou ik dat ook minder snel doen..
Eventueel mag L wel even hier komen, ik ben maandag wel thuis!

T ging vrij laat zelf zitten, hij kon toen al een tijdje los zitten en ging ook al wel kleine stukjes mee op de fiets. Dus ik denk dat ik het wel zou doen.. Dan nog mag L wel hier komen, hoor!
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 12 Nov 2013 22:29

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou ook gewoon fietsen. K kan ook pas sinds 1, 5 week ofzo zelf gaan zitten, maar we hebben al wel gefietst. Hij snapte gewoon net ff niet hoe dat nu moest.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Nov 2013 22:47

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou ook wel gewoon gaan fietsen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 12 Nov 2013 23:05

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Idd op de fiets.
Hier is verzetten geen probleem, kan vaak de week erop wel terecht en mocht het voor alleen prikjes zijn dan drukken ze je er gewoon ergens tussen.
Pas ook had S koort, kon een week later weer komen voor alleen de prikjes.
December 2009
juli 2012
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 13 Nov 2013 10:15

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou, ook omdat je al aangeeft dat hij nog maar 2x is nagekeken, de afspraak van as Maandag gewoon door laten gaan en je vriend met de fiets erop sturen.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 13 Nov 2013 11:15

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou ook op de fiets gaan en van tevoren vast een paar keer oefenen zodat het maandag zonder problemen lukt.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem103

Bericht 13 Nov 2013 11:19

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou op de fiets gaan, eventueel nu alvast een klein rondje fietsen om te kijken of dat goed gaat.
<<

Anoniem 77

Bericht 13 Nov 2013 12:22

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Ik zou ook vast oefenen in het weekend en gewoon met de fiets gaan.
<<

Anoniem286

Bericht 13 Nov 2013 12:33

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Kan je geen auto lenen van de buurman/kennis oid?
<<

Anoniem275

Bericht 13 Nov 2013 12:49

Re: cb...op de fiets? dilemma....

dubbel
Laatst gewijzigd door Anoniem275 op 13 Nov 2013 12:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem275

Bericht 13 Nov 2013 12:50

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Highway schreef:Kan je geen auto lenen van de buurman/kennis oid?

Dat ik daar niet aan heb gedacht, R mag onze auto wel ff meenemen, hoor! Ik weet niet of J nog in de maxicosi zit, anders heb ik maar 1 autostoel in de auto zitten.. (en moet je er even 1 uit jullie auto halen > of L hier laten ;))
Ik hoor het wel van je!
Laatst gewijzigd door Anoniem275 op 13 Nov 2013 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem22

Bericht 13 Nov 2013 14:51

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Wat lief bubble!
<<

Anoniem261

Bericht 13 Nov 2013 15:40

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Wat lief bubble!

En anders zou ik ook op de fiets gaan denk ik, zeker als het maar een 'klein' stukje is. Evt. even proeffietsen van het weekend. Wij zijn in de vakantie voor het eerst met M. gaan fietsen, ze was toen ruim 9 maanden. Ze zat wel al een tijd goed stabiel, maar zelf zitten deed ze nog niet. 2 weken daarna ineens wel haha. In het begin hebben we gewoon steeds korte stukjes gefietst, daarna steeds wat meer. Ze geniet er ontzettend van.
<<

Anoniem20

Bericht 14 Nov 2013 10:14

Re: cb...op de fiets? dilemma....

Idd lief aanbod bubble!

Vriend gaat proberen te fietsen, zaterdag inderdaad even klein stukje om het huis oefenen.
Moet sowieso even zien of het door kan gaan, want de jongste is ineens snipverkouden en hangerig, en heeft ontstoken oogjes. :nopompom: Als hij zondag nog niet lekker is verplaatsen we de prik sowieso.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers