Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke forummer wil je een compliment geven?

<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 19:59

Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik open dit topic even omdat ik even wil zeggen dat ik ED de laatste dagen in positieve zin veranderd vind. Nog altijd kritisch, maar fijner kritisch, je doet ook meer moeite om de persoon áchter het verhaal te begrijpen. Leuk!

Wie willen jullie een compliment geven?
<<

Anoniem32

Bericht 12 Nov 2013 20:08

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil Zelda een compliment geven. Gewoon omdat ze deze dubbel en dwars verdiend. Ze houd zich zo goed staande ondanks de situatie en is een onwijs fijne vriendin waar ik altijd bij terecht kan. :heart:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Nov 2013 20:21

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Heel cliché en ik heb het al eerder genoemd, maar ik wil alle forummers een compliment geven omdat ze het hier een fijne plek weten te creëren om je hart te luchten, vragen te stellen, te lachen, te huilen, te kletsen, af te spreken, ervaringen te delen etc. etc. Super meiden!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem4

Bericht 12 Nov 2013 20:31

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Intoxicated omdat ze is begonnen met de thuisstudies om volgend jaar weer een studie te kunnen volgen. Supergoed!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Nov 2013 21:32

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Chiq, omdat ik vind dat ze altijd heel eerlijk is in hoe ze het moederschap ervaart. Vol liefde voor haar kind, maar soms ook zo moeilijk en frustrerend. Het geeft mij altijd een goed beeld van hoe het moet zijn om een baby in huis te hebben.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 52

Bericht 12 Nov 2013 21:41

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Elliot, ik heb respect voor haar en zij weet zelf waarom. :)
<<

ChiQ

Bericht 12 Nov 2013 22:17

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ah, lady! Dat vind ik heel erg lief. Nu ik zelf moeder ben, zie ik hoe mooi, maar ook hoe zwaar het ook is. Omdat ik 't perfect wil doen, omdat ik keuzes maak die altijd in Julians voordeel moet zijn, ervaar ik 't zelf als zwaar. Ik ben eerlijk omdat ik graag als moeder en als vrouw voel dat er een taboe rust op om ook de negatieve kanten te mogen benoemen aan het moederschap. Er zijn en er zullen altijd vrouwen zijn die bij de eerste blik op de baby zich een geboren moeder voelen maar dat heeft bij mij moeten groeien. Ik vond hem meteen geweldig maar dat diepe, allesoverheersende moedergevoel is gaan groeien. Ik vind het jammer om vooral op internet onder vrouwen een bepaalde houding heerst. Elkaar een slecht gevoel aanpraten in de manier van opvoeding. Ik heb me zo alleen gevoeld in 't begin. Ik had een baby, geen hele makkelijke maar niemand die tegen mij zei: dat het normaal is dat je je vrijheid mist, dat het echt helemaal niet leuk moet zijn en dat het allemaal anders is als je langer moeder bent.

Maar ik wil jou ook een compliment geven. Je ontfermt je over je stiefzoontje en dat vind ik mooi. Zeker omdat ik vanuit mijn mans kant heb gezien wat er gebeurd wanneer de nieuwe vrouw de kinderen uit een voorgaande relatie niet kan accepteren.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Nov 2013 22:27

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Dat vind ik dan weer heel lief van jou!

Het is mooi dat je bepaalde taboes probeert te doorbreken. Er zijn vast veel meer moeder die het moederschap als zwaar ervaren (hebben) en zich heel eenzaam voelen binnen de wereld van de 'oh wat is het moederschap mooi' moeders.

:hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 48

Bericht 12 Nov 2013 22:36

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Bazinga ik vind je de laatste tijd heel erg gegroeid, niet meer het constant relletjes opzoeken. Ik merk dat ik je reacties echt waardeer.
<<

Anoniem17

Bericht 13 Nov 2013 09:37

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Bazzie, :heart: Lief van jou!

Ik wil Joan een compliment geven omdat ze zich zo goed op haar studie gestort heeft de afgelopen weken. Heel knap!

En Bisq, omdat ik haar gewoon een hele sterke, positieve vrouw vind.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Nov 2013 13:09

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

ChiQ schreef:Ah, lady! Dat vind ik heel erg lief. Nu ik zelf moeder ben, zie ik hoe mooi, maar ook hoe zwaar het ook is. Omdat ik 't perfect wil doen, omdat ik keuzes maak die altijd in Julians voordeel moet zijn, ervaar ik 't zelf als zwaar. Ik ben eerlijk omdat ik graag als moeder en als vrouw voel dat er een taboe rust op om ook de negatieve kanten te mogen benoemen aan het moederschap. Er zijn en er zullen altijd vrouwen zijn die bij de eerste blik op de baby zich een geboren moeder voelen maar dat heeft bij mij moeten groeien. Ik vond hem meteen geweldig maar dat diepe, allesoverheersende moedergevoel is gaan groeien. Ik vind het jammer om vooral op internet onder vrouwen een bepaalde houding heerst. Elkaar een slecht gevoel aanpraten in de manier van opvoeding. Ik heb me zo alleen gevoeld in 't begin. Ik had een baby, geen hele makkelijke maar niemand die tegen mij zei: dat het normaal is dat je je vrijheid mist, dat het echt helemaal niet leuk moet zijn en dat het allemaal anders is als je langer moeder bent.


Ik ben het met je eens Sjiek! En oh wee als je eens wat minder liefs zegt over je kind of zegt dat je baalt van het moederschap, dan heb je het gelijk gedaan.
Het ís gewoon niet altijd leuk en een kind is niet altijd lief en volgens mij zit elke moeder wel eens in zak en as omdat het gewoon retezwaar is soms. En dan kunnen ze wel zeggen dat ze er zo veel voor terug krijgen, maar dat maakt het niet minder retezwaar op dat moment.
<<

Kannibaal

Bericht 13 Nov 2013 13:11

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil graag Zora, Maple en Rapa Nui een compliment geven. Dankzij jullie heb ik besloten om toch door te blijven posten op dit forum.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Nov 2013 13:12

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Ik wil graag Zora, Maple en Rapa Nui een compliment geven. Dankzij jullie heb ik besloten om toch door te blijven posten op dit forum.


:cheering:

Ik moet bij het woord Kannibaal denken aan Kan niet balen... coole naam ;-)
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Nov 2013 13:13

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Ik wil graag Zora, Maple en Rapa Nui een compliment geven. Dankzij jullie heb ik besloten om toch door te blijven posten op dit forum.


Want 't was een zware taak? ;)
<<

Kannibaal

Bericht 13 Nov 2013 13:16

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Nee hoor geen zware taak, wel een zware drempel voor mij. Ik had net even duwtje in de rug nodig.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Nov 2013 13:19

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Nee hoor geen zware taak, wel een zware drempel voor mij. Ik had net even duwtje in de rug nodig.

Ik vind het wel jammer dat je oude plaatje weg is!
<<

Kannibaal

Bericht 13 Nov 2013 13:24

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Die was speciaal voor Halloween, maar ik zal hem vanavond weer terugzetten :-)
<<

Anoniem12

Bericht 13 Nov 2013 13:25

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Die was speciaal voor Halloween, maar ik zal hem vanavond weer terugzetten :-)

Jaaa, toepasselijk bij je naam! :yes:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Nov 2013 14:01

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

ChiQ schreef:Ah, lady! Dat vind ik heel erg lief. Nu ik zelf moeder ben, zie ik hoe mooi, maar ook hoe zwaar het ook is. Omdat ik 't perfect wil doen, omdat ik keuzes maak die altijd in Julians voordeel moet zijn, ervaar ik 't zelf als zwaar. Ik ben eerlijk omdat ik graag als moeder en als vrouw voel dat er een taboe rust op om ook de negatieve kanten te mogen benoemen aan het moederschap. Er zijn en er zullen altijd vrouwen zijn die bij de eerste blik op de baby zich een geboren moeder voelen maar dat heeft bij mij moeten groeien. Ik vond hem meteen geweldig maar dat diepe, allesoverheersende moedergevoel is gaan groeien. Ik vind het jammer om vooral op internet onder vrouwen een bepaalde houding heerst. Elkaar een slecht gevoel aanpraten in de manier van opvoeding. Ik heb me zo alleen gevoeld in 't begin. Ik had een baby, geen hele makkelijke maar niemand die tegen mij zei: dat het normaal is dat je je vrijheid mist, dat het echt helemaal niet leuk moet zijn en dat het allemaal anders is als je langer moeder bent.

Maar ik wil jou ook een compliment geven. Je ontfermt je over je stiefzoontje en dat vind ik mooi. Zeker omdat ik vanuit mijn mans kant heb gezien wat er gebeurd wanneer de nieuwe vrouw de kinderen uit een voorgaande relatie niet kan accepteren.


Ik wil jou een knuffel geven. Bij deze!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Nov 2013 15:41

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Ik wil graag Zora, Maple en Rapa Nui een compliment geven. Dankzij jullie heb ik besloten om toch door te blijven posten op dit forum.


:cheers: :cheers:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem7

Bericht 13 Nov 2013 15:42

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kannibaal schreef:Ik wil graag Zora, Maple en Rapa Nui een compliment geven. Dankzij jullie heb ik besloten om toch door te blijven posten op dit forum.

Hahaha, en dat terwijl ik nog zo kritisch was... Dank je!
<<

Anoniem44

Bericht 13 Nov 2013 15:44

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Maple schreef:Ik open dit topic even omdat ik even wil zeggen dat ik ED de laatste dagen in positieve zin veranderd vind. Nog altijd kritisch, maar fijner kritisch, je doet ook meer moeite om de persoon áchter het verhaal te begrijpen. Leuk!

Wie willen jullie een compliment geven?

Dankje! Dit vind ik nu eens echt leuk om te horen! :cheering:
<<

Anoniem7

Bericht 13 Nov 2013 15:45

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik ben niet zo beroerd als dat ik soms overkom :P
<<

Anoniem44

Bericht 13 Nov 2013 15:47

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Haha, dan wil ik bij deze jou ook een compliment geven. Ik vind het knap dat je ondanks mijn soms harde woorden naar jou toe, toch iets positiefs heb kunnen ontdekken in mijn gedrag. Er zijn denk ik maar weinig mensen die in staat zijn zoiets te ontdekken in iemand die ze niet graag mogen.
<<

Anoniem7

Bericht 13 Nov 2013 15:50

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Oh, en nu sta ik met m'n mond vol tanden haha. Dank je!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers