Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke forummer wil je een compliment geven?

<<

Anoniem 63

Bericht 17 Nov 2013 14:24

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil Pompoen een compliment geven. Wat ben jij sterk en positief, vind dat heel knap! En je heb een geweldige zoon natuurlijk :yes: .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Nov 2013 15:03

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

June schreef:Dit lijkt me niet per se de plek voor weeeeeer een nieuwe ED-discussie.

Ik wil Toet graag een compliment geven, omdat ze ruim een jaar geleden besloot op kamers te gaan en dat ik dat een dappere beslissing vond en dat ik vind dat ze haar zaakjes allemaal goed regelt daar!


Toetje doet het idd ook goed! Ik wil zoveel mensen een complimentje geven dat ik er maar gewoon niet aan begin. Dadelijk vergeet ik er dan toch weer een paar enzo.

Nou vooruit: eentje dan.. HoS: omdat ze gisteren erg lekkere rose had gekocht :-) (en ze verder ook echt een heel leuk en lief mens is)
<<

Anoniem187

Bericht 17 Nov 2013 15:09

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Heel cliché, maar eigenlijk iedereen wel! Forumliefde :heart:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 17 Nov 2013 15:44

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil lieve Brooke een compliment geven. Ze heeft zulke heftige dingen meegemaakt en maakt ze nu nog mee maar gelukkig gaat het elke dag een beetje beter met haar en haar prachtige dochter. Maar wat ik zo in haar bewonder is dat ze zich zo sterk houdt, dat ze keihard vecht voor haar en haar kindje en dat ondanks wat ze zelf meemaakt er ook voor haar dierbaren is. Ze is een kanjer en haar kleine meid ook en ik heb zoveel respect voor hen, ben zo trots op ze en gun hen allebei een voorspoedig herstel en hoop dat hun mooie meisje snel mee naar huis mag! Een dikke knuffel voor lieve Brooke :hug:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Nov 2013 15:48

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Kenya schreef:Ik wil Pompoen een compliment geven. Wat ben jij sterk en positief, vind dat heel knap! En je heb een geweldige zoon natuurlijk :yes: .


Aaaah dankjewel! Ik vond het heel gezellig, leuk om je in het echt gezien te hebben!
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 17 Nov 2013 16:31

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil Artemis en Susan een compliment geven. Ik vind dat zij hun mening heel goed kunnen beargumenteren. Ik lees jullie reacties graag en kan me er vaak in vinden.

Ik wil Pompoen een compliment geven omdat ik haar zo ontzettend sterk vind overkomen en veel bewondering heb hoe zij, samen met haar zoontje, alles uit het leven probeert te halen, ondanks het gemis van haar man. Echt heel veel respect!

Als laatste wil ik Weegschaal een compliment geven. Al een hele tijd probeer jij zwanger te blijven en steeds weer wordt je teleurgesteld. Toch reageer je altijd heel lief op mensen die zwanger zijn op het forum. Ook blijf je zo sterk en positief doorgaan. Ook voor jou heb ik heel veel respect!
2013
<<

Anoniem8

Bericht 17 Nov 2013 18:39

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Caro schreef:
June schreef:Dit lijkt me niet per se de plek voor weeeeeer een nieuwe ED-discussie.

Ik wil Toet graag een compliment geven, omdat ze ruim een jaar geleden besloot op kamers te gaan en dat ik dat een dappere beslissing vond en dat ik vind dat ze haar zaakjes allemaal goed regelt daar!


Toetje doet het idd ook goed! Ik wil zoveel mensen een complimentje geven dat ik er maar gewoon niet aan begin. Dadelijk vergeet ik er dan toch weer een paar enzo.

Nou vooruit: eentje dan.. HoS: omdat ze gisteren erg lekkere rose had gekocht :-) (en ze verder ook echt een heel leuk en lief mens is)


Jaaaa, hij was lekker he?! Ik vond het zo leuk gisteren, leuk ook om jou wat uitgebreider te spreken. Je haalde zelfs mijn zachte g weer omhoog :heart: ! We gaan snel op herhaling.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Nov 2013 23:16

Re: Welke forummer wil je een compliment geven?

Ik wil Dora een compliment geven, omat ze zo lief en attent is naar iedereen en zo met iedereen meeleeft. Zoals ze nu bezig is voor Sterrin, maar ook naar anderen: petje af!

Ook wil ik Elliot een compliment geven. Hoe lief ze voor haar vrienden is, terwijl ze zelf zo te lezen in haar topic in persoonlijk ook een rotjaar heeft gehad. Maar daar hoor je haar niet over.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers