Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 19, wat ga jij doen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Mei 2023 20:46

Week 19, wat ga jij doen?

Wat staat er op jouw planning komende week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 07 Mei 2023 20:50

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Morgenochtend heeft m'n zoon z'n eerste rijles. Hij weet het nog niet, m'n moeder appt hem morgenochtend om hem veel succes te wensen.
Daarna komt een vriendin lunchen en ik moet een elearning voor m'n werk doen.
Dinsdag heb ik late dienst.
Woensdag dagdienst, het is super rustig dus misschien heb ik vrij.
Donderdag late dienst. En m'n zoon begint aan zijn eindexamens.
Vrijdag sta ik op dag, en late dus ergens is iets mis. Ik laat me verrassen wat het wordt.
Zaterdag werken,dagdienst.
Zondag moederdag, ik neem m'n moeder mee uit lunchen en afhankelijk van het weer gaan we wat leuks doen.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 07 Mei 2023 20:58

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Wow Kira, z’n eerste rijles! Wat een mijlpaal weer, leuk!

Mijn week:
Maandag: rondje hardlopen, schilders benaderen voor offertes voor het schilderwerk van de buitenkant. Verder rustig, de oudste brengt de jongste naar school en haalt haar weer op, zo lief 🥹
Dinsdag: therapie, ‘s middags afzwemmen van de jongste. Laatste diploma!
Woensdag: sporten, verder nog geen plannen.
Donderdag: taart maken, verder geen plannen
Vrijdag: sporten, einde van de middag komen mijn schoonouders nog voor mijn verjaardag, ze blijven slapen.
Zaterdag: schoonouders zijn er nog, waarschijnlijk lunchen we met elkaar en gaan ze halverwege de middag weer naar huis.
Zondag: danswedstrijd van mn oudste in Almere, daar zijn we van 8-15 uur ofzo, lange dag weer.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Mei 2023 21:07

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: eerste werkdag na de vakantie, lekker thuis werken en ‘s avonds sporten

Dinsdag: eerst twee afspraken op kantoor en dan door naar de landelijke managersbijeenkomst voor onder andere de presentatie van een groot project waar we bijna 2 jaar aan gewerkt hebben.

Woensdag: ‘s ochtends thuis werken en boodschappen doen. ‘S middags met J naar de schoolkorfbal. ‘S avonds sporten.

Donderdag: thuis werken en nog een afspraak op kantoor.

Vrijdag: sporten en ‘s middags met J naar de kapper en dan moet hij ook sporten.

Zaterdag: overdag boodschappen doen en ‘s avonds uit eten met een vriendin en onze moeders.

Zondag: hardlopen en verder geen plannen.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2023 21:10

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Oh wat spannend Kira, z'n eerste rijles! En wat grappig eigenlijk dat jullie zo kort op elkaar er mee bezig zijn. En succes met z'n examens natuurlijk!

Mijn week:

Maandag: M'n man moet naar Duitsland voor z'n werk. Beetje balen (voor hem met name) want anderhalve week geleden was hij daar ook al (ook die regio). En ik baal er ook beetje van want ik zou graag naar kantoor gaan maar de kinderen brengen én halen red ik gewoon niet met het verkeer. Dus twee dagen thuiswerken of het toch gokken en heel erg stressen in de auto weet ik nu al.
Dinsdag: Idem dito
Woensdag: Halve dag thuiswerken en in de middag de kinderen droppen bij een vriendin en dan naar een Visit USA middag+avond met een collega in een kasteel nabij Nijmegen.
Donderdag: Hopelijk gewoon een normale werkdag.
Vrijdag: Vrij. 's middags en 's avonds oppassen op de twee kinderen van vrienden.
Zaterdag: Nog geen plannen.
Zondag: Moederdag, maar nog geen plannen.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 07 Mei 2023 21:16

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Spannend, Kira!

Ma: in de ochtend opleiding en ‘s middags werken.
Di: werken.
Wo: werken.
Do: ‘s ochtends opleiding en in de middag werken.
Vr: halve dag werken. ‘s Avonds misschien naar het optreden van een vriend.
Za: nog geen plannen.
Zo: nog geen plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Mei 2023 21:20

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Time flies!

Mijn week is eigenlijk heel saai/rustig. Buiten di/do/vrij/zon werken niet zoveel gepland. In het weekend wel ergens uit eten gok ik, en sowieso wandelen op m’n vrije dagen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Mei 2023 21:29

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Wat leuk Kira!

Ik heb ondanks dat ik komende week maar halve dagen werk een vrij drukke week.

Maandag: van 9.30 uur tot 12.15 uur werken. Om 13 uur een bezichtiging van een appartement. Ik weet al wel dat ik hem niet zal nemen, maar zo kan ik wel kijken hoe het er aan toe gaat. Daarna kinderen ophalen van school en door naar de garage om mijn vader daar op te pikken.
Dinsdag: van 7.45 uur tot 12.45 uur werken. Om 14 uur bij de huisarts zijn. Aan het einde van de middag met mijn vader hun auto weer ophalen.
Woensdag: ga ik meefietsen met de jongste en haar klas.
Donderdag: Eerst van 7.45 uur tot 12.45 uur werken en van 17.00 uur tot 20.30 uur. Tussendoor nog een belafspraak met de internist. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen, want ik voel me wat dat betreft echt ruk.
Vrijdag: Van 7.45 uur tot 12.45 uur werken. 's Middags even de badkamer uit doen. 's Avonds de kinderen weer naar ex brengen.
Zaterdag: van 7.45 tot 18.15 uur werken.
Zondag: van 9.00 tot 16.15 uur werken.

En dat moet ik eigenlijk nog even naar zo een verhuur-opslag-boxen bedrijf om naar een paar boxen te bekijken voordat ik wat huur.
Ow en met de kinderen naar de Ikea om 2 dekbedovertrekken uit te zoeken
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Mei 2023 21:37

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Ma - ‘s ochtends werken. ‘S middags even wandelen en thuis met de kinderen wat gezelligs doen.
Di - ‘s ochtends naar de bedrijfsarts en daarna werken. ‘S middags is er een afdelingsuitje. Ik denk dat ik dat aan me voorbij laat gaan, dat is nog wat te intens.
Wo - intake van 2 uur bij een haptonoom
Do - aantal uur werken. ‘S avonds wandelen met een vriendin
Vr - inpakken, als de kinderen uit school komen rijden we naar Drenthe voor een weekendje weg met een aantal vrienden + kinderen
Za en zo: ontspannen in de hot tub, borrelen, spelletjes. We gaan er vast ook nog wel even op uit. Hopelijk wordt het lekker weer!

Fijne week!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 07 Mei 2023 21:54

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: sporten, huishouden, speelafspraakjes, hockeytrainingen, overleg project in de avond.
Dinsdag: Avi-lezen, oogarts met de jongste, projectoverleg, speelafspraakjes, danslessen, ‘s avonds overleg commissie hockeyclub.
Woensdag: Avi-lezen, 24-uursdienst in.
Donderdag: dienst uit, teamoverleg, werkoverleg, paardrijles middelste, ‘s avonds projectoverleg.
Vrijdag: zwemmen met vriendin, weekboodschappen, atelier oudste, speelafspraakjes, ‘s avonds lekker niks.
Zaterdag: twee oudsten naar hockey, jongste naar kinderfeest brengen, 24-uursdienst in.
Zondag: dienst uit, thuis brunchen en Moederdag vieren, na de lunch naar m’n schoonmoeder, ‘s avonds eten bij m’n ouders.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Mei 2023 21:55

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: Werken, rondje hardlopen.

Dinsdag: Rommelen in en rondom huis.

Woensdag: Werken, rondje hardlopen. 's Avonds oudercommissie vergadering.

Donderdag: In de ochtend werken, in de middag met m'n moeder naar het ziekenhuis voor haar bestraling.

Vrijdag: Boodschappen doen en aan het eind van de ochtend naar logopedie met de oudste.

Zaterdag: In de ochtend zwemles, daarna door naar de open dag bij het werk van m'n man. Daarna door om te kijken bij de voetbalwedstrijd bij mijn man. Als het goed is, is het de kampioenswedstrijd.

Zondag: Nog geen specifieke plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Mei 2023 22:02

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Morgen: werken en trainen
Dinsdag: werken, voor project op locatie en daarna thuis
Woensdag: werken en ‘s avonds een training door een collega
Donderdag: zwemmen en naar logopedie met zoon en eerste keer buiten volleyballen
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag+zondag geen plannen
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 07 Mei 2023 22:32

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: Werken, smiddags pakketjes weg brengen en boodschappen doen. De oppas eet mee en dan met dochter naar dansles

Dinsdag: Werken, savonds wandelen met een vriendin

Woensdag: werken, savonds yoga

Donderdag: werken, er komt een vriendinnetje spelen. Savonds man naa tennis en er komt een vriendin hier een theetje doen

Vrijdag: werken, savpnds verjaardag met pizza bus

Zaterdag: met dochter naar een activiteit in de duinen, verder nog geen plannen


Zondag: naar m'n moeder
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Mei 2023 22:53

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: werken, studenten hebben hele dag presentaties dus heel leuk maar ook heel vermoeiend (bijna 6 uren luisteren en aantekeningen maken, oef). Ga met de trein, kan ik nog wat nakijkwerk doen.
Dinsdag: nakijken
Woensdag: heb ik sollicitatiegesprek
Donderdag: zoon wordt 6, dus in de ochtend cadeaus en zoom met Nederland en na school ijs en pizza etc.
Vrijdag: werken
Zaterdag: in de ochtend het kinderfeestje, in de middag komen de volwassenen
Zondag: nakijken
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 07 Mei 2023 22:53

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Het enige wat ik weet is dat het druk wordt. Ik moet de boekhouding doen, facturen versturen, administratie wegwerken, rekeningen betalen etc. Maar als mijn man me nodig heeft, dan ben ik een taxi om verf en materialen halen
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 08 Mei 2023 02:55

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: vanmorgen komt het consultatiebureau. Voor de rest zijn man en de oudste de deur uit, dus lekker rommelen met de jongste en in huis. Zoon mag trakteren op de opvang ivm de komst van zijn broertje.
Dinsdag: beschuit met muisjes brengen op de zaak van man en de jongste showen.
Woensdag: proberen om voor het eerst alleen met beide kinderen op pad te gaan. Moederdagcadeautjes halen voor de oma’s
Donderdag: mijn moeder komt langs.
Vrijdag: geen idee nog. Zowel man als de oudste zijn dan ook thuis.
Zaterdag: Idem dito
Zondag: Moederdag. Ben benieuwd wat de dag in petto heeft
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 08 Mei 2023 07:21

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag; weer aan het werk na 2 weken vakantie.
Dinsdag; werken.
Woensdag; werken en in de middag woonkamer opruimen en schoonmaken.
Donderdag; vrij, nieuwe bank komt eindelijk!
In de avond, 1e keer Pilates les.
Vrijdag; vrij. Ik wil een fotoalbum maken van de vakantie.
Zaterdag; feestje van ons nichtje.
Zondag; moederdag bezoekjes.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 08 Mei 2023 07:45

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Voor mij geen hele drukke week. Niet erg! Vandaag en morgen moet ik werken. Vandaag sowieso lekker vanuit huis. Morgen zie ik wel of ik naar kantoor ga. Woensdag ben ik vrij, maar heb nog geen plannen. Donderdagochtend moet ik ook nog even werken, waarschijnlijk op kantoor. Daarna gelijk door naar de kapper en 's avonds naar Roué Verveer. Gelukkig ben ik vrijdag dan ook weer vrij om even bij te komen, want normaal zou ik alles wat op donderdag gepland staat verspreiden over de hele week. Maar goed, kon niet anders. En het weekend is ook nog leeg.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Mei 2023 07:55

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Goedemorgen allemaal

Ik was al vroeg van bed ik dacht dat ik moest bloedprikken en urine inleveren had alles klaar en ging even mail checken voor tijdstip blijkt het volgende week te zijn. Nu maar een nieuw potje halen bij de huisarts.

We gaan zo boodschappen halen. En om 10 uur komt mijn moeder oppassen want ik moet naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Zie er wel tegenop. Mijn vorige tandarts deed het zonder verdoving. Nu kan ik ook niet goed over verdoving. Zodra het uitwerkt word ik misselijk. Dus gok naar de tandarts niks doen. Behalve voor zoon zorgen

Dinsdag werken

Woensdag vrij

Donderdag werken

Vrijdag werken.

Zaterdag is man klussen.

Zondag moederdag laat me verassen dan

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 08 Mei 2023 10:32

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Maandag: werken, vanavond zoon naar voetbaltraining brengen en ophalen, tussendoor paar boodschappen doen.
Dinsdag: werken, avond Eurovisie Songfestival kijken.
Woensdag: ochtend werken, middag nog geen plannen, avond heeft zoon weer voetbaltraining.
Donderdag: boodschappen en huishouden doen, avond Eurovisie Songfestival kijken.
Vrijdag: nog geen plannen.
Zaterdag: middag communiefeest van dochter van vrienden, avond finale Eurovisie Songfestival kijken.
Zondag: genieten van mijn moederdagontbijtje, verder een bezoekje brengen aan mijn moeder en schoonmoeder.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mei 2023 14:02

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Hoe is de rijles gegaan Kira?

Mijn week
Maandag: werken, 40 minuten rooster vanwege rapportvergadering
Dinsdag: werken en ook rapportvergaderingen. Mocht ik vroeg klaar zijn, dan ga ik lekker sporten.
Woensdag; Vrij. Dan zijn de bouwvakkers er weer, dus grote kans dat ik weer rondje richting de bouwmarkt rij. Ergens die dag ga ik ook sporten.
Donderdag; Werken en daarna kort een vergadering over rekenbeleid ( zo geen zin in). In de middag van de hond weer naar de trim.
Vrijdag; werken daarna sporten.
Zaterdag: Naar de investeerders bijeenkomst van Frontaal ( bierbrouwerij) in Breda.
Zondag: naar de Efteling.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 08 Mei 2023 16:02

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Ma: werken. Wel deels thuis, dankzij lieve collega's die mijn agenda leeggeveegd hebben
Di: trouwen :D
Wo: peutergym, winkelen met de jongste en de middag ligt open of de oudste een speelafspraakje heeft
Do: werken
Vrij: op pad met de jongste. Kijk nog even wat, maar iets wat haar een beetje uitdaagt
Za: buurtbarbecue
Zo: Nog open en zeker uitrusten van een gekke week. Ik hoop natuurlijk op een ontbijtje.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Mei 2023 23:39

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Oooh Nan, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 08 Mei 2023 23:53

Re: Week 19, wat ga jij doen?

We hebben een onverwachts en veel te jong sterfgeval in de familie dus ik heb een begrafenis. Ik zie er uiteraard heel erg tegenop. Je voelt je zo machteloos.

Verder vrijwilligerswerk, van de week mijn bereikbaarheidsdienst afgelopen (daar kijk ik wel naar uit). Van het weekend Moederdag en een feestje.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Mei 2023 01:09

Re: Week 19, wat ga jij doen?

Oh ja, het is Moederdag! Man heeft ochtenddienst, ben benieuwd wat er daarna gebeurd
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus