Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer stopte jouw kind met bv?

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 12 Nov 2013 18:48

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem286

Bericht 12 Nov 2013 19:06

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

in het farmacotherapeutisch kompas wordt wel aangegeven dat het de lactatie kan verminderen daarom wordt de combinatie afgeraden. Maar dat is op zich niet zo relevant voor het probleem van muppetje. Ik lees niet dat het de werking kan doen verminderen.

Lastige keuze muppetje! Ik denk dat ik in jouw plaats dan zou gaan afbouwen met de bv.
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 21:16

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Lastig voor je. Ik zou kiezen voor datgene wat voor je toch het sterkste gevoel oproept.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Nov 2013 21:26

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Printje schreef:Lastig voor je. Ik zou kiezen voor datgene wat voor je toch het sterkste gevoel oproept.

ja en dat weet ik dus niet, haha. Als ik niet bij L ben wil ik niets liever dan stoppen, totdat ik m dolgelukkig zie drinken, dan wil ik t niet meer
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem16

Bericht 12 Nov 2013 21:33

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

hahaha maar een tweede kan natuurlijk ook weer bv krijgen ;)

Dus wat dat betreft hoef je er misschien maar even afscheid van te nemen toch?
<<

Anoniem28

Bericht 12 Nov 2013 21:36

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Muppet: wat zou voor jou wel een acceptabele leeftijd zijn om te stoppen met borstvoeding? Voor mij persoonlijk zou die bijvoorbeeld rond de 2 jaar liggen denk ik. Zou jij het acceptabel vinden om nog bijvoorbeeld die tien maanden te wachten?
<<

Anoniem166

Bericht 12 Nov 2013 21:40

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Ik herken je gevoel, Muppetje.
Na de geboorte van onze dochter besloten mijn vriend en ik de natuur te laten beslissen wanneer er een tweede kindje zou komen. Voorbehoedsmiddelen hebben we nooit gebruikt. Rond de leeftijd van 9 maanden begon het bij ons dusdanig te kriebelen dat we zeiden: stoppen met voeden als ik nog geen cyclus heb als dochter 1 is. Toen werd dochter 1, en geen cyclus, maar stoppen zagen we beide niet zitten. We keken het weer even aan. Inmiddels is H. alweer 20 maanden en is de kinderwens al een jaar aanwezig zonder cyclus. Bij vlagen ben ik daar echt heel verdrietig over, maar als H. drinkt, dan vind ik dat nog zo mooi. Ik kan dat nog gewoon niet opgeven. Inmiddels hebben we de grens verschoven naar eind dit jaar. Maar goed, dat is ook al over anderhalve maand en ik verwacht echt niet dat mijn cyclus dan weer op gang is. En dan is ze alweer bijna 2...Rot hè?
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Nov 2013 22:02

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Sanne, wat vervelend ook :(

Rejoy, ik heb geen idee eigenlijk. Ik wilde hem echt laten beslissen, dus heb er nooit eerder zo over gedacht.
stiekem hoop ik nog een heel klein beetje op een wonder. Ijdele hoop gok ik.

Ik ga inderdaad maar eens denken over n 'grens'
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Nov 2013 22:04

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Oh en Sanne, je beschrijft precies wat ik bedoel, ik vind het zo mooi, ik geniet zelf ook echt van die momenten, maar dat maakt het gevoel niet minder.

en twee zwangere collega's en een die net pappa is geworden maken het momenteel ook niet beter.
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem166

Bericht 12 Nov 2013 22:18

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Ik ben sinds een paar dagen trouwens begonnen met ovulatietesten om te kijken of ik misschien wel een eisprong heb. Ik heb namelijk wel om de maand ongeveer zeurderige buikpijn die voor de zwangerschap van H. altijd mijn eisprong aankondigde. Maar menstrueren doe ik niet. Ik weet niet of het wel kan hoor, maandelijks een eisprong zonder menstruatie. Zal wel niet, maar ik hoop gewoon even op een klein wonder.

Ik vind borstvoeding gewoon echt mooi. Mijn dochter eet en drinkt slecht, maar bij mij drinken wil ze altijd. Als ze ziek is, is dit het enige wat ze wil. Als ze 's nachts wakker wordt, valt ze al drinkend weer in slaap. As ze drinkt, en dan ondertussen met haar handjes mij kriebelt, kietelt of al drinkend probeert te zingen.... Stopt met drinken, 'klaar' zegt en mij dan een dikke kus geeft... Dat is me te dierbaar om nu te stoppen. Bovendien weet ik niet of ik, als ik stop, over een paar maanden zwanger ben. Misschien duurt dat sowieso wel een jaar, dan kan ik net zo goed nog even door gaan met voeden.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Nov 2013 22:25

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Die dikke kus krijg ik ook vaak. En die handjes inderdaad, zo lief :heart:

voor nu ga ik sowieso afwachten, misschien gebeurt er iets, misschien niet. Stoppen doe ik nog niet nu.

Ik denk dat ik gewoon stiekem de hoop had dat de gyn zou zeggen jahoor doen we gewoon, haha.
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem166

Bericht 12 Nov 2013 22:30

Re: wanneer stopte jouw kind met bv?

Haha, ja, dat snap ik wel. Ik ben ook naar de huisarts geweest en hoopte ook dat hij zou zeggen dat er wel hulpmiddelen zouden zijn, maar helaas... Al voel ik me daar ook niet goed bij hoor. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam blijkbaar nog niet in de optimale conditie (hormonaal, baarmoeder etc.) is voor een zwangerschap. Dat als ik hulpmiddelen neem (bijv. tarwekiemolie), dat de kans daardoor weliswaar groter wordt dat ik weer een eisprong heb, maar dat de kans op een miskraam ook groter is, omdat er ook nog hormonen zijn die de boel tegenwerken. Misschien hele rare gedachten, maar zo voelt het wel een beetje.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers