Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lievelingsthee

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Feb 2023 16:46

Re: Lievelingsthee

Sunshine01 schreef:
Sam schreef:Winterglow. En rooibos mango peach, die geur brengt me altijd terug naar mijn kraamtijd van Sophietje ♥️


Ahhhh, dronk je die smaak toen veel?


Haha ja, de hele dag 🥰
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Feb 2023 16:56

Re: Lievelingsthee

Ik denk dat mijn favoriet wel de Lipton forest fruit is en blijft, alleen al hoe hij ruikt wanneer je hem klaar maakt. Heerlijk. Laatst had ik bij een restaurant ook blue fruit van Lipton, die was ook lekker alleen ik heb het in de winkel nog niet kunnen vinden.
Verder drink ik momenteel veel rooibos mango perzik, turkish apple en kamille-honing van Pickwick. Tussendoor nog ‘gewone’ thee als ceylon of english breakfast ed. Met zo’n 8 glazen thee per dag wissel ik maar wat af.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 22 Feb 2023 17:26

Re: Lievelingsthee

Ik ben fan van Clipper thee, het liefst alle soorten Chai thee.
Zelfs op school heb ik een paar pakjes Clipper thee. Zoveel lekkerder dan de simpele thee die we hebben....
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 22 Feb 2023 18:30

Re: Lievelingsthee

Ik drink voornamelijk losse thee, momenteel is daarvan de rooibos geluksthee (met druiven, appel, sinaasappelschil, kaneel en bonenhulzen), rooibos bosvruchten en rooibos beste mix (aardbei, frambozen, ananas en zonnebloembloesemblad) daarvan mijn favoriet. Die haal ik hier op de markt en ik zie net op haar site dat ze rooibos vanille aan haar collectie heeft toegevoegd :love: daar had ik haar om gevraagd! Dus die ga ik zaterdag direct even kopen! Ik vind die erg lekker van pickwick maar die is alleen beschikbaar in een variatie box en daarvan vind ik ze niet allemaal lekker en de rest hier thuis ook niet.

Buiten de deur bestel ik altijd verse munt of verse gember-sinaasappel.

We hebben altijd standaard pickwick mango-perzik en pickwick Berry Dreams in huis en voor de rest varieert de collectie elke keer en drink ik met periodes een bepaalde smaak, maar nooit zwarte thee of groene thee.
Ik heb wel regelmatig lipton forest fruit in huis om een pot te zetten voor de geur in huis.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 22 Feb 2023 18:34

Re: Lievelingsthee

Ik drink het liefst brandnetelthee van Zonnatura.
Maar ook groene thee, winterglow, rooibos Orange van de Lidl, autumn storm en verse gember en munt thee vind ik ook erg lekker
<<

Sunshine01

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 10 Jan 2020 11:18

Bericht 22 Feb 2023 21:05

Re: Lievelingsthee

Ik heb de gember met citroengras thee gekocht van Zonnature, ook best lekker.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Feb 2023 21:39

Re: Lievelingsthee

Rooibos is mijn favo en verder drink ik kreeg aardbei, mango, winter glow, autumn storm en soms groene thee met citroen of kamille. Heb zelf altijd Pickwick in huis.
❤ 7 juni 2018
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 24 Feb 2023 01:00

Re: Lievelingsthee

De thee waar ik het vaakst op uitkom is groene thee cranberry. Ik vind alles wel lekker. Behalve rooibos, sterrenmunt en sterrenmix.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 24 Feb 2023 08:30

Re: Lievelingsthee

Ik ben helemaal geen thee drinker, maar als ik the drinkt dan groene thee of winterwarmer (uit de postcode loterij pakket, merk weet ik niet)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 24 Feb 2023 10:55

Re: Lievelingsthee

Ik drink altijd groene thee. Tijdens m’n zwangerschap dronk ik weleens verse gember thee of gewoon heet water met niks erin. Ik dronk sowieso alleen water. De rest smaakte me niet. Behalve m’n twee kopjes koffie per dag!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 24 Feb 2023 12:49

Re: Lievelingsthee

Ik drink alleen thee in zakjes, soms probeer ik weet een keer losse thee maar ik vind het zo'n gedoe. Ik drink vooral kruidenthee en groene thee maar ook wel rooibos en zwart. Heet water met munt vind ik vies en heet water met gemberschijfjes gewoon niet lekker. Munt wil ik ook niet in mijn theezakjes terugvinden, gember icm andere smaakjes is wel ok. Fruitthee (zwarte thee met een fruitsmaakje) drink ik nooit. Ik ben nu wel benieuwd naar lipton forest fruit, die zit in mijn AH winkelmandje.

Ik vind de bio kamille van AH lekker, kaneel en kardemom van Celestial Seasonings, after dinner van Pukka... Ik ben verder niet echt merkenvast of smaakvast. Ik drink veel thee op een dag en koop het overal en nergens. Voor kruidenthee sla ik altijd in bij de Duitse drogisterijen 😍
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers