Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat mij als zesjarige overkomen is,

<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 18 Feb 2023 21:44

wat mij als zesjarige overkomen is,

Waar ik me al enkele jaren aan erg is het volgende. Fietsers en brommers die gewonnen/verloren op het VOETPAD rijden, al is er op de rijbaan plaats genoeg of zelfs een echt FIETSPAD voorhanden. En waarom?
Wel hierom:
Het was in de grote vakantie, (ergens tussen 01 juli en 31 augustus) en ik was toen zes jaar. Ik had al drie schooljaren (de drie kleuterklasjes) een schoolkameraadje waar ik wel eens ging spelen. Hij kwam meer naar mij spelen (ik had beduidend meer speelgoed dan hij, zodus). Dus ergens in juli of augustus, ging ik terug naar huis. Ik ging braafjes op het voetpad, tot ik op een 100 meter van huis was.
Ik ging dus rustig op het voetpadd, en opeens lag ik op de rijbaan.
Resultaat, beide knieën geschaafd, wenkbrauw lag open en bloedde fel; en natuurlijk bleiten van jewelste. Op mijn gebleit kwam mam naar buiten gelopen en zag mij liggen. Die heeft mij rechtgeholpen en naar binnen geholpen. Iemand van de buren die toen al een telefoon had, die had op vraag van mam, onze huisarts gebeld. Die heeft toen de wonden verzorgt en ik weet het nog als de dag van gisteren, mijn wenkbrauw die open lag, die heeft hij met een gewoon nietjesmachine dichtgeniet.
Ik was gewoon OP HET VOETPAD door een fietser, gewoon omvergereden.
Gelukkig had iemand het zien gebeuren en had ook de dader herkend.
Spijtig genoeg hebben ze die persoon nooit gevonden.
Rond 1992 heb ik zo stilaan last met mijn knie gekregen (erdoor zakken) precies of het onderbeen was weg. O.K. ik zak maar zo’n 5 cm door die knie, maar toch.
Volgens mijn toenmalige huisarts zou dat probleem weleens van dat ongeval van toen een gevolg kunnen zijn.
Dus fietsers, die persee op het VOETPAD willen fietsen, dit kan een ander ook gebeuren.
Fietsers die wetens en willes op het voetpad fietsen, jullie maken het gevaarlijk voor de voetgangers op het VOETPAD en voor de fietsers die op de rijbaan (als er geen FIETSPAD is) rijden want er zullen heus wel automobilisten zijn die denke, die gaat zo wel op het voetpad rijden;
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 19 Feb 2023 20:56

Re: wat mij als zesjarige overkomen is,

Ok, vervelend zeg dat je er nog steeds last van hebt!
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 19 Feb 2023 22:51

Re: wat mij als zesjarige overkomen is,

Niet zozeer dat doorzakken, maar telkens moeten horen:
ofwel: oei, zie dat je niet valt eh meneer.
ofwel: ge hebt je toch niet zeer gedaan meneer?
en er zijn er veel bij die ik al meer dan vier-vijf keer hetzelfde antwoord gegeven heb.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers