Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betaalde Apps gratis downloaden

<<

Anoniem75

Bericht 12 Nov 2013 10:12

Betaalde Apps gratis downloaden

Dat kon je toch op de een of andere manier fixen op je iPad?

Ik heb wat zitten google-en en een halve avond zitten prutsen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Iemand bij wie dit wel is gelukt? En waar en hoe heb je dat gedaan?

Geen idee of dit legaal is trouwens. Dacht ergens te hebben gelezen van wel maar dat ligt ook op de manier waarop.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 10:13

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Dan moet je het jailbreaken en dat is niet legaal. Maar hoe dat moet, geen idee.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Nov 2013 10:16

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Je hebt ook een manier zonder te jailbreaken schijnbaar. Iets met het programma Cydia en dan is het wel legaal als ik het goed heb begrepen.

Maar als ik dan iets wil kopen moet ik dan zo'n iTunes kaart hebben? Of kan het ook via Paypall, creditcard?
<<

Anoniem119

Bericht 12 Nov 2013 10:17

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Ik heb daar nog nooit van gehoord, dus kan je daar helaas niet verder bij helpen.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 10:21

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Ik heb er ook nooit van gehoord. Ik heb 'gewoon' AppvandeDag, die selecteert steeds een betaalde app die dan een dag gratis is. Dat is de enige manier waarvan ik weet dat het kan. Lijkt me ook vreemd dat het op een legale manier gratis zou kunnen, of ligt dat aan mij?
<<

Anoniem7

Bericht 12 Nov 2013 10:22

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Razz, als je iets wilt kopen dan kan dat met een iTunes/AppStore kaart, of idd met je creditcard. Zo'n iTuneskaart heeft bij mij wel de voorkeur.
<<

Anoniem12

Bericht 12 Nov 2013 10:24

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Maple schreef:Razz, als je iets wilt kopen dan kan dat met een iTunes/AppStore kaart, of idd met je creditcard. Zo'n iTuneskaart heeft bij mij wel de voorkeur.

Ja, ik koop ook wel eens een appstore kaartje. Ze hangen ook gewoon bij de Jumbo en Appie.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Nov 2013 10:25

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Dan geef ik het ook maar op haha.

Dan ga ik van de week maar even zo'n kaartje halen!
<<

RiLiJu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 12 Nov 2013 11:06

Re: Betaalde Apps gratis downloaden

Ik kan het op een androidapparaat wel, via aptoide. Ik weet alleen niet of dat ook werkt op een iPad.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers