Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurants&uitjes Amsterdam

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Feb 2023 21:20

Restaurants&uitjes Amsterdam

Mijn man wordt begin maart 40!
Nu wil ik een dagje samen weg, dus ik dacht aan de trein naar Amsterdam.

M’n idee was om daar naar de Rituals Spa te gaan, naar het Rijksmuseum (beiden nog nooit geweest) en dan lekker uitgebreid ergens eten.

Wie weet er een leuk restaurant in de binnenstad? Ik vind ‘belevenisreataurants’ zoals Pasta e Basta of Ctaste leuk, maar ik vraag me af of dat niet meer iets is om met een groep te doen ipv samen.

Tips voor andere leuke uitjes in de stad zijn natuurlijk ook welkom!
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 09:09

Bericht 07 Feb 2023 22:05

Re: Restaurants&uitjes Amsterdam

Kaagman en Kortekaas is echt heel goed en in de binnenstad. Evt combineren met een cocktail op het dakterras bij de W!
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Anoniem335

Bericht 08 Feb 2023 06:36

Re: Restaurants&uitjes Amsterdam

De champagnebar op het Rokin kreeg een zeer goede beoordeling in het Parool. Je kan er ook kleine gerechtjes eten maar die variëren elke week kwa aanbod.
<<

ChiQ

Bericht 08 Feb 2023 13:47

Re: Restaurants&uitjes Amsterdam

Jammer dat secret garden is uitgebrand.. want dat was heel leuk!

Je hebt Nela, maar dat zit op de zuidas, dan heb je een uber nodig.

Fiko is ook echt heerlijk!

Oja wat ook echt lékker is: Dynasty. Maar niet een belevenis.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 08 Feb 2023 21:19

Re: Restaurants&uitjes Amsterdam

Dankjulliewel voor alle tips, ik ga ze allemaal een voor een even bekijken☺️☺️

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers