Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2013 10:40

Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2013 10:42

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

http://www.youtube.com/watch?v=PZgKXz93lmQ

Dit is wat duidelijker. Had er nog nooit van gehoord.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 13 Nov 2013 12:02

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Gatsie wat een ontzettend vies idee, en waarom? Ik geloof dat ik dit nog 'erger' vind dan een facelift.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 12:24

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Doet me denken aan Dr. Mengele tijdens WO2..Ik zal nooit goedkeuren wat hij heeft gedaan, maar ik snap 't op een bepaald level wel, zeker als ik dit soort berichten hoor.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 13:59

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Wie is dat?
<<

Anoniem 52

Bericht 14 Nov 2013 14:04

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Een Nazi arts die vrij zieke experimenten uitvoerde in de concentratiekampen. Hij gebruikte Joden als proefkonijnen en probeerde de Joden Arisch te maken door blauwe inkt in de ogen te spuiten.

Soort voorloper van de operaties die jij bedoelt dus.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Nov 2013 14:20

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Echt, dat soort dingen begrijp ik echt niet. Er bestaan ook gekleurde lenzen, dat is toch bovendien veel goedkoper?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Nov 2013 14:23

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Ik ga niet kijken..... gesleutel aan ogen daar kan ik echt niet naar kijken. Precies de reden waarom ik mijn ogen niet laat laseren.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Nov 2013 18:47

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Mijn man heeft het laten doen en ik heb in een kamertje mee gekeken. Denk dat het kijken realistischer is dan het ondergaan, het viel hem mee. Mijn broertje heeft het ook laten doen, het mocht niet, maar hij is de volgende dag ivm de controle zelf gaan rijden. Ook hij vond het mee vallen.

Mijn man kreeg een deel vergoed. Misschien jij ook? Hij vind het ideaal, geen gesleep met lenzenzooi op vakantie en thuis ook eigenlijk.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 14 Nov 2013 20:50

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Ik ga ook niet kijken omdat ik zo'n watje ben dat niet tegen beelden van operaties, bloed en naalden kan :pale: :angel:

Maar ik kan zo ook wel zeggen dat ik niet snap waarom mensen gezonde ogen willen laten opereren! Echt, serieus, hoe belangrijk is de kleur van je ogen?! Daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan. Ik sta wél stil bij hoe ontzettend fijn het is dat mijn ogen goed werken en er is dus geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een gezond oog te laten opereren! Eén klein foutje en je kunt je aanmelden voor een blindengeleidenhond...

Ik snap wel dat mensen hun ogen laten laseren, al vind ik dat ook gevaarlijk/eng. De dochter van een vriend van mijn oma heeft dat jaren geleden laten doen en is een tijdje zo goed als blind geweest. Haar zicht is wel gaan herstellen maar in hoeverre weet ik niet.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 15 Nov 2013 11:36

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Ik heb het filmpje niet gekeken omdat ik er toch niet naar kijken. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen zo bezig zijn met hoe ze eruit zien dat ze zo`n operatie ondergaan.
Maar mijn keuze zou het inderdaad ook niet zijn, pak dan gewoon kleurlenzen.
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 14:10

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Je ziet in het filmpje niks van de operatie hoor. Je ziet alleen het meisje voor de operatie en na de operatie.

Eerlijk is eerlijk; Ik vind het wel een hele mooie kleur. Verder zou ik het nooit zelf doen. Gesleutel aan gezonde ogen lijkt me niks.
<<

Anoniem 48

Bericht 15 Nov 2013 16:14

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Ik kan me zo voorstellen dat als je om de een of andere reden een vreemde kleur hebt dat je het laat doen. Bij albinisme kan ik het me voorstellen bv. Of als er door een andere reden iets mee is. Anders nee
<<

Anoniem305

Bericht 15 Nov 2013 17:34

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Ik krijg er kriebels van. Ik vind het echt heel eng.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Nov 2013 12:27

Re: Operatief een nieuwe oogkleur krijgen.

Forti schreef:Je ziet in het filmpje niks van de operatie hoor. Je ziet alleen het meisje voor de operatie en na de operatie.

Eerlijk is eerlijk; Ik vind het wel een hele mooie kleur. Verder zou ik het nooit zelf doen. Gesleutel aan gezonde ogen lijkt me niks.


Ook niet als men een bril en/of lenzen heeft en er vanaf wil zijn? Dat zijn ook geen gezonde ogen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers