Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 5.

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jan 2023 00:29

Week 5.

Januari is alweer bijna voorbij (gevlogen!). Wat zijn jullie plannen? Die van mij:

Morgen: vrije dag, in de ochtend komt er een monteur voor de keuken, daarna wil ik gaan wandelen. En einde van de middag naar de podoloog.
Dinsdag: werken
Woensdag: vrije dag, ‘s morgens workshop bij ww, in de middag een vriendin ophalen uit het ziekenhuis en ‘s avonds krijgen we eters.
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en ‘s avonds personeelsfeestje.
Zaterdag: werken en ‘s avonds uit eten met m’n broer en schoonzus.
Zondag: vrije dag, (bewust) nog geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jan 2023 07:08

Re: Week 5.

Klinkt best druk en toch ook wel rust momenten Kreeft. Fijne week!

Ik werk deze week best veel (37u ipv 28).
Maandag: Werken. S avonds alleen eten met de kinderen en 's avonds nog twee uur werken.
Dinsdag: Werken en s avonds nog twee uur werken.
Woensdag: Halve dag werken en s middags zoon zwemles. Wil proberen m'n Covid booster te halen deze dag (moet nog plannen maar kan ook zonder afspraak).
Donderdag: Werken, heb een kwartier massage op kantoor geregeld door t MT vanwege de drukte. S avonds klassenborrel in een kroegje hier.
Vrijdag: Vrij. Voorlezen op school ivm de Nationale Voorleesdagen.
Zaterdag: Nog geen plannen
Zondag: Werken (is maar 5 uur op zondag, heb ik gisteren ook gedaan, was best heel prima).
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 30 Jan 2023 08:31

Re: Week 5.

Ik heb een drukke week, zie er wel tegenop. Heb ook maar een half weekend gehad, zaterdag moeten werken op de open dag.

Maandag: werken
Dinsdag: werken, overdag en 's avonds vanwege oudergesprekken.
Woensdag: thuis met de kinderen, oudste heeft zwemles in de middag. 's Avonds zelf sporten.
Donderdag: in de ochtend gesprek op de opvang over de jongste, daarna werken en ook weer de avond vanwege oudergesprekken.
Vrijdag: werken
Zaterdag: oudste heeft een kinderfeestje, vriend moet sporten
Zondag: sporten en in de middag heb ik een verjaardag van een vriendin.
december 2016
juli 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jan 2023 08:51

Re: Week 5.

Vandaag. Lig nog in bed met half over me heen zoon die eindelijk slaapt. Hij is ziek. Wil straks boodschappen halen. En verder zal het niet veel worden vandaag

Dinsdag werken hopelijk is zoon opgeknapt

Woensdag vrij. Komt er een ikea bestelling

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag man hele dag weg helpen klussen bij zijn oma haar nieuwe huis.

Zondag geen plannen nog. Als het mooi weer is naar het bos

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 30 Jan 2023 08:55

Re: Week 5.

Krijg je een nieuwe keuken Kreeft? En jee Marin wat klinkt dat druk! Ik werk standaard 36-40 uur maar bij jou klinkt het heftiger.

Hier een hele standaard week:

Ma: hardlopen en thuis werken
Di: werken op kantoor en naar de gym
Wo: zelfde als maandag
Do: zelfde als dinsdag
Vr: zelfde als maandag en woensdag

Weekend: 2 dagen weg met vrienden.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Jan 2023 09:02

Re: Week 5.

Ik heb me voor een langere tijd ziek moeten melden vorige week. Hier dus hele saaie weken waar ik een nieuw ritme voor moet vinden.

Ma: tandartsafspraak
Di: evaluatiegesprek met de gemeente en therapeut van jongste zoon
Woe: jongste zoon krijgt de meningokokken vaccinatie
Do: even koffie drinken op het werk
Vrij: -
Zat: voetbal kijken bij de kinderen
Zo: -

Tussendoor zal ik wat in huis en boodschappen doen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 30 Jan 2023 09:18

Re: Week 5.

Ik heb vandaag vrij, moet straks ff bloed prikken en m'n ouders komen eten. Verder wil ik wat relaxen want ben echt doodmoe.
Morgen werken van 12 tot 21u waarschijnlijk.
Woensdag avonddienst, begin ergens in de middag tot 21u.
Donderdag en vrijdag sta ik op de planning maar weet nog geen tijden.
Zaterdag ga ik een dagje met m'n moeder naar Thermae2000, daarna een hapje eten.
Zondag heb ik repetitie en verder geen plannen nog.

Woensdag dus lekker onverwacht vrij, had al vroeg gekookt en vanmiddag op de bank doorgebracht. Vrijdag heb ik ook vrij.
Soms dus hele drukke weken met lange dagen in m'n werkgebied en andere weken heb je zomaar 2 dagen extra vrij 🤩
Laatst gewijzigd door Kira op 01 Feb 2023 17:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jan 2023 09:36

Re: Week 5.

Morrisey schreef: En jee Marin wat klinkt dat druk! Ik werk standaard 36-40 uur maar bij jou klinkt het heftiger.



Weekend: 2 dagen weg met vrienden.


Ik ervaar het niet als heel druk gelukkig, misschien denk ik er einde van de week anders over. Ik werk nu een maand al extra in de avond en goed, het vergt wel wat discipline om om 8 uur als de kinderen slapen nog de laptop te pakken en tot 10 uur te werken. Maar het is ook wel lekker dat het zo versprokkeld is eigenlijk, de cadans van de week vind ik intussen wel echt prettig, met veel ruimte om de kinderen te zien.
Maar ik ga dit wel alleen zo in het hoogseizoen doen (= nu, nu boekt iedereen reizen). Ik ervaar de hoge werkdruk nu niet als stressfactor. De enige stressfactor die ik steeds heb is de opvang van de kinderen en daar heb ik met deze opbouw minimaal last van. Dus op zich wel fijn.

En leuk dat je een weekend weg gaat. Waarheen?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2023 10:01

Re: Week 5.

Woohoo ik heb zin in deze week, dat wil zeggen: vanaf woensdag.

Vandaag: werken
Morgen: werken en tussendoor even naar de chiropractor, ik zit helemaal vast de laatste dagen
Woensdag: JANUARI IS VOORBIJ! Godzijdank. En in de middag vlieg ik lekker in m'n eentje naar Málaga voor een citytripje!
Donderdag: vakantie vieren en 's avonds tapas eten met m'n stiefzusje dat in een dorpje naast Málaga woont
Vrijdag: vakantie
Zaterdag: nog even vakantie en halverwege de middag weer naar het vliegveld
Zondag: bijkomen, man en kind knuffelen en janken dat de vakantie weer voorbij is waarschijnlijk
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jan 2023 10:03

Re: Week 5.

Ooh lekker Bliss, veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Jan 2023 10:20

Re: Week 5.

Fijne vakantie Bliss.
Klinkt alsof je een heerlijke werkmodus hebt gevonden Marin.

Ik heb deze week een korte werkweek,

Maandag: werken en daarna wil ik het isoleren boven het bed van L af hebben. Zodat hij deze week zijn tijdelijke gamehoek kan bouwen
Dinsdag: werken
Woensdag: Vrij, maar heb een fysio afspraak staan en er moet weer petroleum in Belgie gehaald worden (30km rijden, maar stiekem wel 1,5 uur ermee kwijt)
Donderdag: Halve dag werken, daarna met het OV naar Nijmegen. Daar laatste dingen shoppen en met een vriend afgesproken om een biertje te gaan pakken. Hebben voor 2 nachten een hotel in Nijmegen geboekt.
Vrijdag: ochtend lekker aanrommelen, lunchen met mijn zus en aanhang en daarna de bruiloft van mijn broer.
Zaterdag: uitbrakken en dan weer terug naar huis
Zondag; Geen plannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Jan 2023 10:57

Re: Week 5.

Hahaha Bliss, januari is voorbij? Zo naar uitgekeken?

Maandag: eindelijk een dag regen! Dus boodschappen gedaan, koekjes gebakken, zwemles en een Ned les gedaan
Dinsdag: gaat ook regenen 🎉. Ik twijfel of ik met de kinderen naar een zwembad ga. Hopelijk kan man dubbele dienst doen.
Woensdag: komt een vriendje van zoon spelen en geef ik een Ned les
Donderdag: heeft man een belangrijk gesprek over een filmscript idee en ik een meeting over een nieuw onderzoeksidee
Vrijdag: zoon assessment van ‘grote school’ en ik meeting universiteit van het nieuwe semester begint over 4 weken weer. En heb ik sollicitatie Hogeschool in Nederland.
Zaterdag: niks! Man ook vrij dus wellicht dag strand.
Zondag: zoon zee zwemles en verder lekker rustig aan
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Jan 2023 11:03

Re: Week 5.

Ja ik haat de winter en specifiek januari, en vanaf februari gaan we voor m'n gevoel altijd hard richting lente en dat vind ik fijn. Maar bij jou gaat dit natuurlijk helemaal niet op!
❤ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 30 Jan 2023 11:39

Re: Week 5.

Maandag: werken, vanavond komt de loodgieter want we hebben geen warm water.
Dinsdag: werken.
Woensdag: ochtend werken, avond sporten.
Donderdag: vrij, boodschappen doen, avond met mijn moeder en zussen naar de musical Tina Turner.
Vrijdag: vrij, als de kinderen uit school zijn vertrekken we voor een weekendje weg.
Zaterdag: weekend weg.
Zondag: weekend weg, in de avond weer naar huis rijden (kinderen moet maandag weer naar school).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 30 Jan 2023 11:44

Re: Week 5.

Marsy31 schreef:Hahaha Bliss, januari is voorbij? Zo naar uitgekeken?

Maandag: eindelijk een dag regen! Dus boodschappen gedaan, koekjes gebakken, zwemles en een Ned les gedaan
Dinsdag: gaat ook regenen 🎉. Ik twijfel of ik met de kinderen naar een zwembad ga. Hopelijk kan man dubbele dienst doen.
Woensdag: komt een vriendje van zoon spelen en geef ik een Ned les
Donderdag: heeft man een belangrijk gesprek over een filmscript idee en ik een meeting over een nieuw onderzoeksidee
Vrijdag: zoon assessment van ‘grote school’ en ik meeting universiteit van het nieuwe semester begint over 4 weken weer. En heb ik sollicitatie Hogeschool in Nederland.
Zaterdag: niks! Man ook vrij dus wellicht dag strand.
Zondag: zoon zee zwemles en verder lekker rustig aan

Huh? 2022 was toch het natste jaar ooit voor Sydney? Of woon je daar niet meer?
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 30 Jan 2023 11:45

Re: Week 5.

Bliss schreef:Ja ik haat de winter en specifiek januari, en vanaf februari gaan we voor m'n gevoel altijd hard richting lente en dat vind ik fijn. Maar bij jou gaat dit natuurlijk helemaal niet op!

Pff nou ik vind januari ook echt een vreselijk lange depressieve maand. Vanaf half feb gaat de zon weer onder rond 18:00. Dat is echt een punt waar ik naar toe leef. Kan niet wachten!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jan 2023 12:03

Re: Week 5.

Ja ik ook hoor! Ik vind januari echt eindeloos duren altijd. Ben ook blij dat de maand voorbij is.
Let's discover the world together.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 30 Jan 2023 12:36

Re: Week 5.

Poeh zeg dat wel! Januari is bijna voorbij :D

Mijn week:
Vandaag/maandag: Werken
Dinsdag: Werken tot 13, daarna naar de nagelsalon mijn nagels bijwerken :banaan:
Woensdag: Vrij! Sporten en verder geen plannen
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken
Zaterdag: Sporten en 'savonds uit eten met mijn moeder en zusje, we gaan sushi eten :heart:
Zondag nog geen plannen
Wat als het lukt
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Jan 2023 12:46

Re: Week 5.

Max schreef:
Marsy31 schreef:Hahaha Bliss, januari is voorbij? Zo naar uitgekeken?

Maandag: eindelijk een dag regen! Dus boodschappen gedaan, koekjes gebakken, zwemles en een Ned les gedaan
Dinsdag: gaat ook regenen 🎉. Ik twijfel of ik met de kinderen naar een zwembad ga. Hopelijk kan man dubbele dienst doen.
Woensdag: komt een vriendje van zoon spelen en geef ik een Ned les
Donderdag: heeft man een belangrijk gesprek over een filmscript idee en ik een meeting over een nieuw onderzoeksidee
Vrijdag: zoon assessment van ‘grote school’ en ik meeting universiteit van het nieuwe semester begint over 4 weken weer. En heb ik sollicitatie Hogeschool in Nederland.
Zaterdag: niks! Man ook vrij dus wellicht dag strand.
Zondag: zoon zee zwemles en verder lekker rustig aan

Huh? 2022 was toch het natste jaar ooit voor Sydney? Of woon je daar niet meer?


Uh ja, maar we hebben net een week mega hitte gehad (en volgende week weer). Hartstikke lekker aan het strand, iets minder lekker met geen aircon in de slaapkamers (wel ventilators hoor). Voor de tuin ook even lekker. Maar el Nina mag van mij lekker wegblijven hoor!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Jan 2023 12:47

Re: Week 5.

Bliss schreef:Ja ik haat de winter en specifiek januari, en vanaf februari gaan we voor m'n gevoel altijd hard richting lente en dat vind ik fijn. Maar bij jou gaat dit natuurlijk helemaal niet op!


Oh ja, klinkt eigenlijk ook wel logisch. Kan daar nu al wel tegenop zien haha. Dan liever de hitte van nu.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 30 Jan 2023 17:39

Re: Week 5.

Vandaag gewerkt. Daarna even naar de Appie geweest voor wat vergeten boodschapjes, en even shampoo etc ingeslagen bij de Etos. Heb net lekker gedoucht en alvast m'n joggingbroek aan gedaan haha 🙈 ben ongesteld en nergens zin in. De oppas eet mee. Vanavond even samen met m'n man naar vakanties kijken en dan vroeg naar bed.

Morgen werken, uit school komt een vriendinnetje van m'n dochter mee.

Woensdag werken, kind uit school halen en dan naar zwemles. Savonds yoga

Donderdag werken. Man eet niet thuis. Ik heb nog geen plannen. Zou zomaar kunnen dat er iemand om te spelen mee komt. En anders ga ik misschien wel even naar m'n ouders.

Vrijdag werken. Uit school met een vriendin en de kinderen naar een geitenboerderij waar kleine geitjes geboren zijn en ze een knuffelhoek hebben.

Zaterdag overdag nog geen plannen. Savonds komen er 2 vriendinnen eten en gaan we daarna de stad in borrelen, daar sluiten nog 4 vriendinnen aan. Zin in!

Zondag zwemmen met dochter.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Jan 2023 18:21

Re: Week 5.

Morrisey schreef:Krijg je een nieuwe keuken Kreeft?


Afgelopen zomer al! Maar er waren wat dingen die niet goed waren, maar inmiddels opgelost.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1947

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 30 Jan 2023 20:19

Re: Week 5.

Wat een heerlijk vooruitzicht Bliss, nog 1 dag!

Maandag: hele dag werken, zometeen nog toneelrepetitie.
Dinsdag: weer hele dag werken, wel een leuk uitje 's ochtends met mijn klas. 's Avonds nog vergadering op het werk.
Woensdag: vrij, 's ochtends naar de kapper. In de middag definitief adviesgesprek VO met oudste zoon. Daarna met dochter naar paardrijden en jongste zoon naar zwemles. 's Avonds weer toneelrepetitie.
Donderdag: vrij, nog geen plannen. Misschien rapporten schrijven. Na schooltijd met de oudste naar een open dag van de middelbare school.
Vrijdag: hele dag werken.
Zaterdag: oudste zoon heeft in de ochtend voetbalwedstrijd. 's Middags hebben we een verjaardag van mijn nichtje. In de avond een pubquiz waar ik aan mee doe, ik heb dan ook bardienst tussendoor.
Zondag: uitslapen en verder lekker geen plannen. Dochter heeft een kinderfeestje geloof ik.
2011 2012 2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 30 Jan 2023 20:53

Re: Week 5.

Maandag: Werken

Dinsdag: Aanrommelen in huis

Woensdag: Werken

Donderdag: Werken

Vrijdag: Eerst voorlezen op school, daarna boodschappen doen. 's Middags met de oudste oorbelgaatjes laten schieten. Daarna hebben we verjaardag van m'n vader. De kinderen gaan daar naar bed en zodra we naar huis gaan, plukken we ze weer uit bed.

Zaterdag: Zwemles van de oudste, daarna door naar verjaardag van m'n nichtje. Misschien daarna nog even korfbal kijken bij m'n zusje.

Zondag: In de middag verjaardag van m'n schoonmoeder.

Vooral verjaardagen dus...
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Jan 2023 22:35

Re: Week 5.

Maandag - pittige werkdag dus vanavond alleen maar op de bank gehangen haha
Dinsdag - ben ik thuis met dochter maar ik moet nog bedenken wat we gaan doen, verder wat was wegwerken en andere huishoudelijke klusjes, 's avonds proberen thuis wat te sporten
Woensdag - weer een pittige werkdag voorzie ik, 's avonds ballet als ik dat red qua op tijd thuis zijn
Donderdag - bloed prikken in het ziekenhuis en daarna de rest van de dag thuis werken, 's avonds sporten
Vrijdag - muziekles met dochter en verder nog geen plannen
Zaterdag - huishouden en verder nog geen plannen
Zondag - 's middags een verjaardag en daarna bij mijn ouders eten

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers