Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twijfels over werk

<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 25 Jan 2023 14:16

Re: Twijfels over werk

Hebben jullie geen laptops?
Dat je collega gepikeerd is lijkt me zijn/haar eigen probleem. Klinkt als een persoon waarbij je het nooit goed kan doen, zou dat links laten liggen.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 25 Jan 2023 14:21

Re: Twijfels over werk

Nee, de laptops zitten gekoppeld aan beeldschermen en zo’n kastje. Iedereen heeft een bureau en stoel door een deskundige op maat ingesteld. Dus het is een hele verhuizing als je ergens anders wil zitten.

Tja het probleem is dus dat hij mijn leidinggevende is, me in moet werken en moet beoordelen.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 25 Jan 2023 14:34

Re: Twijfels over werk

‘ Hoi Klara/Kees, ik kom even terug op onze vorige gesprek waarin ik aangaf dat deze setting voor mij niet werkt vanwege X. Ik heb om goed te functioneren Y en Z nodig. Ik stel daarom voor dat ik voortaan op die en die plek ga zitten en dat wij twee keer per week een uur samenwerken aan de dingen die ik van jou moet leren’.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jan 2023 15:27

Re: Twijfels over werk

Ik vind niet dat je dan klaagt over je collega's. Je geeft enkel aan wat jij nodig hebt om daar ket plezier te blijven werken.

Geen excuses verzinnen! Gewoon doen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Jan 2023 16:23

Re: Twijfels over werk

Bij mijn vorige werk ging mijn collega elders zitten omdat ik hem netjes op fouten aansprak en hij daar blijkbaar niet tegen kon. Tegen de manager zei hij wellicht wat anders toen hij elders ging zitten. De manager kwam niet aan mij vragen waarom hij elders ging zitten en daarom moest ik bijv wel een rapportage die hij opstelde niet meer controleren zodat ze hopelijk inzagen wat voor onkunde hij heeft. Echter toen was ik al bijna weg.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 25 Jan 2023 17:27

Re: Twijfels over werk

Was t jouw rol om het werk van die collega te checken/beoordelen?
Er zitten wel veel aannames in je verhaal. Heb je nooit een open gesprek erover gehad? En wat is t punt van je verhaal mbt dit topic?
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers