Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tent met badkamer

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jan 2023 20:38

Tent met badkamer

Tot nu toe huurden we een luxe tent zonder badkamer voor onze zomervakantie, maar op de campings die we leuk vinden zijn die steeds zeldzamer.

Een douche/toilet in de tent lijkt mij heel benauwd en warm. Heeft iemand er ervaring mee?

(Tips voor een leuke camping zonder deze tenten in Italië of Spanje zijn ook welkom 😁)
R. 2013
D. 2016
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 08 Jan 2023 21:09

Re: Tent met badkamer

Wij hebben in Nederland een dergelijke tent met badkamer gehuurd op Texel. Uiteindelijk hebben we alleen het toilet in de nacht gebruikt. Verder gingen we gewoon douchen bij de algemene douches. Veel ruimer en idd minder vochtig.
Maar ik weet niet hoe het in het buitenland is.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Jan 2023 21:49

Re: Tent met badkamer

Ik vind het super fijn. Maar goed, ik vind zo’n toiletgebouw op de camping dan weer echt vreselijk. Een eigen toilet vind ik echt ideaal als je ‘s nachts of ‘s ochtends heel vroeg naar de toilet moet, alles is gewoon allemaal lekker schoon en fris.
Moet zeggen dat we het alleen in Frankrijk gehad hebben met prachtig weer, ik douche dan vaak maar kort, puur om het zwembadchloor en zweet af te spoelen, niet lang om op te warmen ed. en hier geen ervaring dat het dan warm en benauwd was na het douchen in de tent.

Ik vond het ook heel fijn dat je dan gewoon stromend water in de tent hebt wat in de keuken ook heel handig is, even handen wassen, de afwas doen, koffie en thee zetten ed.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Jan 2023 22:46

Re: Tent met badkamer

Ik vond het super fijn. Wij hadden zelfs een bad in de tent. Die hebben we 1x op een druilerige dag gebruikt en daarna de pellet kachel aangezet.

Vocht vond ik meevallen als je goed ventileert. Het algemene toiletgebouw heb ik niet van binnen gezien. Ik vond het heerlijk dat je alles gewoon kan laten liggen. Zelf een doekje er overheen kan halen als je wil. Je weet dus hoe schoon het is.

Dit jaar gaan wij weer naar een camping die tenten heeft met eigen sanitair. Waar ik ergens wel een beetje van baalde was dat ze een 2-persoons tent hebben, een 4-persoons en een 6-persoons. De 6- persoons is de enige met sanitair. Wij gaan dus met 3 personen in een 6-p tent zitten voor het sanitair.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Jan 2023 11:17

Re: Tent met badkamer

Ik vond het ook ideaal! Helemaal geen last gehad van benauwd ofzo.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jan 2023 18:45

Re: Tent met badkamer

Ik vond het juist ook heel fijn! Niet benauwd of vochtig.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2023 01:55

Re: Tent met badkamer

Ik heb er een geboekt, thanks :)
R. 2013
D. 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers